Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/28/16 ve všech sekcích

  1. Tohle teť posílám k Petrovi do Varů nad kindera;-)
    2 body
  2. Nám na alfě asi před 10lety kroupy pomlátily střechu, kapotu celkem dost kroupy. Nechalo se to na pojistku opravit taky tou PDR metodou. Alfa šla asi před rokem do šrotu z důvodu havárie, a prodávaly se z ní nějaké věci. Mimo jiné komplet vnitřek, včetně střešního tapecu, a mohu ti potvrdit, že střecha ze spod nebyla absolutně nijak poničená, poškrábaná apod.
    1 bod
  3. Stringo, hustý, tak snad to auto přežilo bez újmy. Ani se mi nechce zítra vyjíždět za garáže, jenže mám lehce otestovat SIII, tak tomu neodolám.
    1 bod
  4. No mělo by to tak být, že po natlakování hydroštely přestanou klepat. Ale z nějakého neznámého důvodu, si u některých výše jmenovaných motorů, klepou ještě o nějakou chvíli déle. Projděte si internet, není to úplně neobyklé a nejen u těchto motorů. Bohužel, výměna hydroštelů to na delší dobu nevyřeší. Zkoušel jsem i přísadu od Liqui Moly, ale úspěch se nedostavil. Tak jezdím, neřeším. Jede to a olej to nežere.
    1 bod
  5. Bouřky se už celkově rozpadají, tak to bude v klidu
    1 bod
  6. To je hustá fotka, doslova soutěžní. To jsi vyhrábnul z webu co? Jo Stringo, deky by to mohly pobrat, to jsi udělal dobře, pač takové kroupy už auto solidně označkují
    1 bod
  7. Zasláno info do Škodovky vč. fotky. Mám se hlásit v servisu na posouzení. Nevím jestli přijedou zase technici (reklamoval jsem odírání laku a byli se na to kouknout z MB) nebo jestli dají pokyny servisu.
    1 bod
  8. Dneska u nás pomalu konec světa... celá zahrada (co na ní bylo zasazené) v prdeli, srovnané se zemí, vsechny ovocné stromy oholené jako na podzim, střecha na stodole pomlácená... auta to naštěstí vydržela bez újmy...
    1 bod
  9. No je to o výrobě ono by to byla komplikace a taky logicky kdo to chce tak připlatí.
    1 bod
  10. však tam jsou u toho sekuritáci, zkus vytáhnout mobil nebo fotak a letíš do potoka.
    1 bod
  11. Ahoj. Mám novou OIII 1.6 TDI DSG 81kw najeto 2500 km. Vše ok .akorát když je studená tak hodně nahlas řehtají ventily nebo hydraulická zdvihátka ??? u starého auta (mercedes) jsem vyměnil zdvihátka a bylo ticho i u studeného) Je to normální nebo závada ??? dělá to hlavně při popojíždění po městě v nízkých otáčkách... Díky za odpověď. případně zavolání 606306266 Zdenek
    1 bod
  12. Na to odhlucneni jsem zvedavy....Jel jsem zatim v SIII pouze v kombi L&K 140kW, manual,predokolka a hluk od podvozku i motoru byl vetsi nez jsem cekal. Jinak se mi uvnitr libilo asi vse,bezova kuze moc pekna.Ja nejsem moc fanda te hnede..
    1 bod
  13. Kempování v praxi - prostřední noha v kufru se ukázala být zbytečná, takže příště už bez ní; boční stabilita by se dala vylepšit nějakou opěrou o B sloupek; vedle 120cm matrace je nad loketními opěrkami zadních dveří pořád ještě dost místa, které by se dalo ucpat, aby tam v noci člověku nepadal loket - pohodlí na 10 cm tlusté matraci položené na pevném roštu je dostatečné pro opakované spaní po delší dobu, ranní výhled skrz panoramu nádherný:
    1 bod
  14. Složená "rychlá" konfigurace - vzadu pouze dvě sedačky, prostřední nosná konstrukce ponechaná, boční vytažené vcelku a gumicukem chycené k prostřední, složený rošt položený na kapsách nad koly (provizorně zabalený v kusu pevné látky, bude to chtít nějaký trvalý obal na zip), 10cm molitanová matrace srolovaná nad kufrem, blokovaná proti pohybu vpřed opěrkami sedadel (konstrukci lze samozřejmě rozebrat na "elka", ta dát do kufru a vézt všechna tři sedadla, ale pro denní přejíždění z kempu do kempu je to zbytečně pracné/pomalé a tahat s sebou neplnohodnotnou prostřední sedačku je zbytečné):
    1 bod
  15. Spací plocha - 15mm březová překližka, hliníkové profily 20x20x1,5 mm, 15mm popruh:
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...