Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/31/16 ve všech sekcích
-
2 body
-
Byť ten zákon není dokonalý, tak ty pravidla stanovuje celkem přesně. Problém je, že se potkávají lidi, kteří ho neznají a ti, co ho znají.2 body
-
R.v. 2011, najeto 37000, Ja byt prvni majitel ( resp. ma zena)kufr 505 litru, okna v elektrice, vyhrev zrcatek vnejsich, origo radio, cd mp3. 1.2 -4 valec ( vysokoobjemovy motor - 55kw) Klima, SAT, HillHoldr, ESP, XDS, Vyhrev sedadel, odvetravana sedadla, panaroma, front asist, blind uhel, dalkove parkovani, adaptivni tempomat, TPC, sport offroad podvozek, bezklickove ovladani. Spotreba 3.5 l/100. Uplne bezudrzbovy vuz - tedy servisni knizka neni treba. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
Ve zkratce je to režim pro ohřátí studeného katalyzátoru na provozní teplotu v co nejkratším čase kvůli splnění emisí. Aktivuje se pouze při splnění několika vstupních podmínek (teplota motoru, katalyzátoru atd.). Motor v tomhle režimu běží na zvýšený volnoběh cca 1200ot/min a je vstřikováno mnohem více paliva při sníženém předstihu. Výsledkem je mnohem vyšší teplota výfukových plynů - rychlejší ohřátí katu a s tím zároveň mnohem větší spotřeba paliva a zvýšený hluk ala TDI. Vypne se cca 40s po studeném startu. Pokud těch 40s nepočkáte a bude se chtít v tomhle režimu rozjíždět, tak motor může i škubat.1 bod
-
Jeden ceníček.... http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kompletni-cenik-ferrari-488-gtb-fascinuje-kolik-stoji-treba-parkovaci-kamery/1 bod
-
1 bod
-
Tak je nutno podotknout, že kdybych použil univerzální kabeláž, tak by se čas taky o něco zkrátil, ale já to chtěl mít skoro dokonalé, proto jsem si s tím tak hrál a k té ceně, když jsem požádal o cenovou nabídku od webasta pro tuto fabii, tak mi přišlo tohle: Dobrý den, V příloze naleznete ceník topení a ovládačů. Pro váš vůz je doporučeno topení TT Evo. K tomu připočítejte zástavbovou sadu za 7614,- a montáž 7000,- Ceny jsou uvedené bez DPH. V případě dotazů mne naváhejte kontaktovat. WEBASTO 2016.pdf nutno podotknout, že doporučují thermo top evo, což je o něco menší, lehčí a úspornější zařízení, ale přesto v té konfiguraci jako to mám já to vychází na 40 250,- za topení s výkonem 4kW (což asi pro fabii stačí) a 47 873,- za topení s výkonem 5kW. Já mám sice starší funkční topení (životnost neznámá) ale za 1/3 ceny1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Než změníme téma : JJ to znám, ani já nemám moc velkou výhodu když mi končí vyhrazenej pruh pro bus - omezit sice můžu, ale ohrozit ne a v reálu je to stejně úplně jinak - spousta řidičů evidentně přidá, jen aby ten bus neměla před sebou, a kdybych to do něj bouchnul (nebo on do mě) tak to bude nakonec moje vina i když by on měl správně zpomalit a umožnit mi zařazení... Tak to se přijeď podívat do Prahy ve špičce, tady to nikdo asi nezná, že by neměl vjíždět do křižovatky, když ji nemůže projet.. Co Ti budu povídat, není dne kdybych nepotkal někoho, kdo si z předpisů nic nedělá. Myslím, že tady z nás není nikdo úplně bez poskvrnky v provozu , ostatně je to pirátský klub že1 bod
-
pokud je max. spotreba 0.5L na 1000km , tak jsi v norme.. spekulovat proc to tak je nebo neni je tezke, kazdy motor ma jiste vule atd.. pokud jsi z toho rozcarovan, prodej skodovky a kup korejce a budes mit po starostech.. olej 5w30 je long life olej pro najezdy az 30 000km, olej 5w40 je olej pro pevny interval 15000km. Pokud auto papa olej, muzes zkusit dat olej hustci, tj 10w40, ale nevim, jestli do tveho auta je takovy olej povolen... kazdy olej musi splnovat nejakou normu, kterou vyrobce pozaduje.. bohuzel, ale reklamaci na spotrebu oleje neuplatnis, musel bys mit spostrebu oleje vetsi nez 0.5l/1000km..1 bod
-
1 bod
-
Ty mi ho kupujes? Dobre no. Jinak dekuji. Zadarmo bych ho mozna bral. 5[emoji1]1 bod
-
Já to chápu a rozumím ti. Ale nic s tím nenaděláš. Když bude chtít někdo novej blatník, tak mu ho zaplatíš. A v tom je ten problém.1 bod
-
Tak dnes som konečne odpojil origo denné svietenie na mojom supe1 2008... Relatko plus pin6 na vypínači... A potom napojenie led svetiel ako to napojil to vie len kamoš ja len toľko že to napájal na stretavacky keď sa zapnú led svetlá vypnú zatiaľ to mam takto ale svetlá pôjdu iné Škoda superb 1.9 tdi 85kw rv20081 bod
-
1 bod
-
Ahoj supáci!!! Děkuji ještě jednou všem dorazili a pomohli tak uskutečnit tento sraz. Děkuji také Tarantulasovi za zajištění obědu, a naplánování spanilé jízdy, které snad nebylo co vyčíst. Ty vaše sprint byly už jen třešnička na dortu. Něco málo ze statistiky srazu: V hlavní srazový den bylo účastněno 38 superbů + 2 ex. Nemohu zapomenout také na Kvardiče, o kterém mnozí ani nevěděli, ale na sraze byl a tak ho musím sólo zmínit. Musím také zmínit 2 vlastně 3 superby, kteří dojeli ač neměli či dokonce zapřisáhle nechtěli, ale neumí říct ani ahoj, Celkem tedy 43 aut. Tím jste si vytvořili nový rekord, který ovšem nebyl cílem tohoto srazu, jak se někteří domnívají, Ten pravý cíl bylo spojit dohromady lidi, kteří se vozí v těchto autech, a užít si to. Zase někdy ahoj!!! Kubinos1 bod
-
Je to tak konstruovaný. Prostě u automatický převodovky se dá D (S), po skončení jízdy se dá P. Konec, proto to tam je. Jestli si někdo hraje se sekvencí nebo pádlama je věc jiná. Nic osobního a nic ve zlým, ale opravdu nechápu, proč se někdo zabývá tím, jak kvrdlat s automatem.1 bod
-
Když budu chodit každej den na směny nebo do kanceláře a pojedu jednou za rok na výlet, tak se připravím předem. Když jezdím pravidelně a některé dny na tři nebo i čtyři různá místa, tak je tvůj návod mimo realitu. Teď podržím tlačítko na volantu, řeknu "Zetor", potvrdím a jedu. Odpoledne řeknu "Jiná firma v Šalingradu" a zase jedu. Připlácet si za manuální zadávání podle adresy 9 tis. nechci. Vestavěná navigace má (u Škody) navíc zásadní problém v tom, že prakticky nevede dopravní situaci. TMC je (aspoň teda z mých zkušeností za poslední tři roky) úplně na hovno. Pro mě je zásadní přidanou hodnotou vestavěné navigace ovládání na Boleru. Bez držáků. Splněno AA nebo ML. Ještě by to chtělo zmíněný druhý stupeň v podobě bezdrátu. No a třetí věc se týká internetového rádia. Na jednu stranu tady slyším stesky nad tím, jak ML odvádí pozornost, na druhou pak slyším o AUXu. Nene, já nechcu za jízdy šmátrat po displeji, abych si pustil rádio.1 bod
-
Cau panove, budu objednavat nejake origo Osram diody PLCC-2, bile 50-225mcd. Cena bezkonkurencni, oproti tem hroznym cinam v GES/GM za cca 7Kc ... Pri mensim poctu cca 4Kc, pri vetsim cca 3,5Kc ... Byl by zajem? At zbytecne nezasiram bazar. Jinak neni problem cokoli predelat, vychodni cechy. Hezky vecer. Dan1 bod