Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/23/16 ve všech sekcích

  1. Hmm tak já celej den pracovně na slunci a u vody. To zas přijedu domů a budou mě všichni pomlouvat jak jsem byl u moře a rodinu jsem nechal doma.:-D
    2 body
  2. Nene mají 20ti kubík bazén na zahrádce. to jim musí stačit, nejsem baron abych kupoval přehradu.
    1 bod
  3. Petrrrr dostal úpal či co [emoji23]
    1 bod
  4. Mam 180cm, pritelkyne o neco min. Spime tam ale hlavou k prednim sedackam, nohama k 5. dverim. Ja spim na strane spolujezdce a predni sedacku posunu uplne dopredu nadoraz. Pritelkyne se vejde i bez posouvani ridicovy sedacky. Sedaky vytahnu, otocim o 90° a zasunu jakoby pred sedacku (nevyndavam je z tech ok, na kterych jsou uchycene - neni potreba). Po sklopeni operaku je rovina az po ten vytazeny a zasunuty sedak - ten preci jen trochu vycniva, ale funguje neco jako podhlavnik (chce to ale jeste trochu vystlat oblecenim nebo si vozit polstarek ). Blbe se to popisuje, ale jestli bude ted o vikendu prilezitost, tak to zkusim nafotit. Jinak, jak jsem uz psal, tenhle zpusob lezeni ma vyhodu, ze telem (tj. nejvetsi vahou) lezime na sklopenych operacich a ne na vlastni mezipodlaze, takze jeji zatizeni nohama se i do tech 75 udavanych kg v pohode vejde... Oproti spani na sklopenych prednich sedackach (mam normalni, ne Dynamic), co jsme zkouseli parkrat v zime, je tohle tezka pohoda a clovek se fakt vyspi a odpocine si. Za me fakt
    1 bod
  5. Tak jak říkám někdo na dražší auto nemá, ja bych případně taky do i30 nebo do Ceedu šel pořád je tu nějaký potenciál, ale co je v Dacii možné považovat za komfort fakt nevím. Kromě toho, že je nejlevnější, v tom nevidím žádnou jinou výhodu a pro mě tohle auto prostě neexistuje. To radši budu jezdit v mém starém pekáči. Je to o penězích, ale sakra, když v tom člověk tráví denně nějaký ten čas, tak se taky musí trochu v té pixle cítit... a majitelé těch opravdu evidentně nejlevnějších aut nemají žádný vztah k autům...taky to potom vypadá, když vedle někoho takového postavíte svoje auto...
    1 bod
  6. Jsou lidi, co potřebují prostředek, který je přepraví z bodů A do bodu B a je jim jedno jakým stylem to bude a jsou lidi, kteří chtějí nějaké auto, ke kterým mají nějaký vztah a pokud možno, mají potřebu i ovlivnit (pokud to jde a mají určité finanční možnosti) to, jakým způsobem se budou přepravovat... takze tak, v práci jeden vychvaluje jak koupil to MPV jaký je to koráb, jak to jede, že to nežere a že za tu cenu nic lepšího nekoupíš a jak je s tím spokojený a když se ho zeptám, s čím dalším někdy jezdil, tak to byla samá 10-15 let stará auta, která vždycky pořídil za 30tisíc a dojezdil je... takže pro tyhle lidi opravdu tahle vozítka stačí. Neříkám že každý má na nové auto, já taky nemám, ale když už bych měl jít něco pořídit, tak radši starší, ale alespoň aby to plnilo mé minimální požadavky abych se v tom trochu cítil dobře... zase mě třeba nevadí jiné věci, na kterých lpí někdo druhý (elektronika, vybavení v bytě atp.)
    1 bod
  7. http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/propojovaci-kabel-pro-neoriginalni-autoradio-1st051447x/0/1/6/43/1001
    1 bod
  8. na škoda eshop je v příslušenství takový svazek - je to jen kablík pár konektorů a pojistka a stojí to cca 600kč, ale to je to co potřebuješ - je tam i přesný návod. rkonf - děkuji za vložení "linku" já to sem dát neumím.
    1 bod
  9. Tak doprava je v tomhle pripade asi 500m od baraku, cimz to ale nechci obhajovat. Cekal jsem spis, ze to bude kolem tech 5.5, odhad od nich byl 6.5, dopadlo to takhle. Ale oproti jinym AS, co jsem dotazoval, tihle aspon rekli, ze neni problem a objednali to. Z nekterych AS mi ani neodepsali, asi maji kseftu dost... Byl bych si to nechal dat uz z vyroby, ale klasika - to nepotrebuju, 9 litru je celkem palka, jeste si to promyslim a pak uz bylo pozde Na 4ku ten kopecek celkem udrzi na 70, co mam vyzkousene s omezovacem. Ale jinak souhlas, na 3ku se to z kopce spis rozjizdi nez zpomaluje a 2ku pri vetsi rychlosti jsem se jeste neodvazil. Nic, to uz je mimo...
    1 bod
  10. Na S-kontakt ( je pod napětím až do vytažení klíčku ze spínací skříňky) se můžeš připojit i na spínací skříňce (T8a/5 86s) - zeleno/hnědý vodič. Ovšem na kabel musíš dát pojistku! Nebo najít rudo/hnědý vodič u centrální řídící jednotky auta, ten už je jištěný pojistkou č. 19.
    1 bod
  11. Ano , za určitých podmínek . Když se jedná o zadní dveře a musí být bez el.stahovačky. Otevřu přední a odpojím ve sloupku zadní dveře. U okty 10ti pin 3-9 a u fabky 3pin 1-2. Připojím přístroj ,který dává asi 700V a 5mA a zároveň 14V a 5A . To vysoké napětí prorazí onu nevodivou vrstvu a motor se otočí a odsejfuje. V případě předních nebo s el. stahováním se musím dostat na konektor zámku a použít přístroj . Nemusím rozseknout zámek, Který potom renovuju a odzkouším na stolici. Je třeba si uvědomit, že ze sejfu se zámek dostane jen otočením motoru na správnou stranu, nebo rozseknutím , což je barbarství. Žádné tahání za cokoliv nefunguje.
    1 bod
  12. Jo jo není z čeho vybírat, pokud se bavíme o financi do auta aby ho člověk měl alespoň 10let... akorát že třeba lednička je procentní částka z částky auta... auto by spotřební zboží být nemělo anebo by mělo stát 100000,-
    1 bod
  13. Ještě že máme poctivé motorky. Tam je ještě motor, co mu říkám "pane motore" Ještě poctivá třináctka vzduchem chlazená se čtyřmi karburátory. Dneska sem zase lítal...
    1 bod
  14. Auto pro zábavu je auto pro zábavu... Něco pro motosmana - viz včerejší debata MPI vs FSI u nových motorů TSI. Jak tak na to koukám, je to obráceně, než jsem včera říkal - mně na tom zmátl ten barevný graf.
    1 bod
  15. Nedá mi abych se nepřipojil do diskuze. Závadu dělá motorek zámku a to tím, že má zanešený komutátor. Stačí laboratorní zdroj a přibrzďováním zjistit, že lze najít bod, ve kterém se motorek zastaví a bez pootočení je mrtvý. Oprava je snadná. Rozebrat motor a očistit komutátor do zrcadlového lesku, proškrábnout lamely a složit. Jelikož se opravou elektroniky živím, Vyrobil jsem stolici na kontrolu koncernových zámků a další přístroj na otevření zasejfovaných zámků. Jestli jste to dočetli až sem a zajímají vás podrobnosti 777227503
    1 bod
  16. Jeste budu za toho posranyho Rapida rad. Zadny SS a jina kurvitka. Relativne nove auto jeste bez kurvitek. Je cas jak to ma Motos. Koupit 10 a vice let stare druhe auto a jezdit s nim a novejsi Skodu mit doma a radeji s ni nejezdit, ale platit za ni a byt za kinga jak mam Skodu - nejlepsi to auto na svete a na foru byt samy usmev s popisky jak jedinna Skoda je nejlepsi a ostatni auta jsou sracky. Pac jedina Skoda, ktera nejezdi je spolehliva Skoda [emoji23]
    1 bod
  17. Já jsem takový výsledek čekal (nebo jsem ho chtěl? :-)). Moderním olejům a jejich výrobcům věřím. Nestotožňuji se s názorem "dobře už bylo" a podobnými paranoidními teoriemi. Ale internet je protkaný opačnými názory, moderní oleje jsou špatné, výměnné intervaly jsou pro ideální podmínky, pro reálné se musí zkracovat na polovinu, nebo na ještě méně, nejlepší je olej měnit snad před každou jízdou. :-) Čekám, kdy výsledek tvého testu někdo zpochybní. :-) Já ti za něj děkuji. Ohledně vzduchového filtru a jak už bylo uvedeno výše, byl tady test vzduchových fltrů a v něm vyšlo, že nový filtr filtruje hůř než používaný filtr.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...