Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/13/16 ve všech sekcích

  1. Jak jsem inzeroval v tématu aliexpress.com - co sa da kupit v příspěvku http://forum.skodahome.cz/topic/131644-aliexpresscom-co-sa-da-kupit/page-4#entry2166928, podařlo se mi zprovoznit automatický spínač - přepínač světel, koupený zde: http://www.aliexpress.com/item/AUTO-LIGHT-SWITCH-SENSOR-MODULE-AUTO-HEADLIGHT-SWITCH-FOR-SKODA-2015-FABIA-2013-2016-RAPID-RAPID/32682117364.html Cena vč. dopravy, bez cla (na balíčku bylo napsáno CAR STICKERS) 1489 Kč. Zde je návod a pár poznatků z montáže. 1. Jak demontovat vypínač světel je notoricky známé. V poloze 0 se zatlačí ovladač dovnitř, pootočí se doprava směrem k parkavačkám a je odjištěno a jde vysunout ven. 2. Odpojit svorkovnici. 3. Pro uchycení krabičky modulu elektroniky se nabízí plech pod bočním panelem. Stačí zabrat plastovým páčidlem a panel odtrhnout z plechových úchytek. 4. Nelibilo se moc uchycení přes elektrikářké pásky, doporučované v instalačních videích. Proto jsem zvolil cestu šroub + oboustranná páska. 4a. Zacvaknout svorkovnici svazku světel do modulu. 4b. Nasucho přiložit modul k plechu zevnitř, svorkovnicí dolů. 4c. Orýsovat otvor na kryt. 4d. Kryt demontovat. Vyvrtat otvor 5mm pro šroub M5x16 s co nejplošší hlavou, aby nevadil v zasunití svorkovnici svazku světel. Použít co nejužší matici M5, případně širší zbrousit na tl.cca 2 mm. 4e. Nalepit dvě vrstvy oboustranné 3M pásky, nejlépe nějaké silnější. Já použil 2x 1,5mm 5. Odstanit krycí folii na oboustranné pásce a modul umístit zevnitř na plech. Pomocí velké podložky a matice M5 uchytit k plechu. 6. Kabel ke spínači protáhnout otvorem v palubce a zapojit do nového vypínače. 7. Kabelu nechat trochu vůli kvůlu vytažení vypínače a snadnému odpojení kabelu. Zbytek volného kabelu zafixovat k výstupku plechu. 8. Svorkovnici kabelu nasadit do nového vypínače a vypínač zacvaknout do palubky. 9. Demontovat panel A sloupku. Opět silným trhnutím vytrhnout panel, drží na dvou ocelových sponkách a dole je zasunut do přístrojovky. 10. Kabel snímače nátahnout podél svazku na sloupku, zafixovat stahovacími páskami. Zatím mám čidlo nalepené na stropnici, je to nejjednodušší a nejméně viditelné. Uvidíme jak se tato poloha osvědčí citlivostí. Narazit zpět panel A sloupku. Toto už neplatí! Pokračujte na tento příspěvek http://forum.skodahome.cz/topic/136330-automatický-spínač-světel-neoriginální-řešení-made-in-prc/?do=findComment&comment=2178694 11. Vyměnit pojistku č.35 (spínač světel) 5A za 25A nebo 30A (10A bylo málo, praskla). 12. Narazit boční panel palubky 13. Uklidit nepořádek v autě Poznatky: Modul automatického spínače-přepínače svítí opravdu stejnou zelenou barvou jako ostatní osvětelení palubky, jak inzeroval prodejce. Modul má i funkci comming/leave home v délce cca 15s. Malou vadou funkčnosti je, že po přepnutí na parkovačky svítí i DLR. Holt na STK DLR vypnu.... Po zapnutí předních mlhovek se rozsvítí kontrolka na spínači, v případě zadní nesvítí ve spínači nic (klasická chyba, tohle jsme kdysi řešil už u OCT I, někde tu na fóru je návod). V mém autě svítí ale kontolky v budících, takže to řešit nebudu. Modul při zapnutí zapalování v noci poměrně dlouho čeká, než sepne světla. Není to holt a prudké ranní starty. Každé další přepnutí je už poměrně rychlé. DLR -> hlavní světla je to poměrně rychlé, při přepínání hlavní světla -> DLR chvíli (5-10s) čeká. Bojoval jsem na začátku trochu z funkčností, nesvítilo mi totiž osvětlení SPZ a parkovačky v normálním módu a osvětlení SPZ v módu AUTO. A posléze nefungoval ani původní spínač bez modulu. Na vině bylo totiž to, že prodejce přiložil jen čínský návod, kde o výměně pojistky spínače světel nebylo ani řeči. Na pojistku mě navedl až tuareg3 (čímž mu děkuji za inspiraci), původní 5A byla totiž prasklá. Asi modul dává pěkné "prdy" do elektriky. Posledním negativem bylo u mě to, že jsem si svými pokusy totálně vyflákal baterku
    2 body
  2. Teda borci, to se pak člověk nemůže divit, jak to na silnicích vypadá, když většina řidičů nezná základní pravidla...
    2 body
  3. V Praze netřeba, tam stojíš v kolonách.
    2 body
  4. protože je to olítaný a můžeš tam jenom rvát do toho prachy
    1 bod
  5. Jo, rally, to je drsnej motorsport a ne jako ty trapné sterilní formulky, co krouží pořád dokola a předjíždí se za pomoci zvýšení výkonu.
    1 bod
  6. To sou pacienti... https://m.youtube.com/watch?v=yqQwH_Qj1x0
    1 bod
  7. To je dobře, že dáváš blinkr při výjezdu. Tak to má být.
    1 bod
  8. Souhlasím, loketka je hlavně příjemná na dlouhých trasách, kde se dá odložit ruka a nechat ji odpočinout.
    1 bod
  9. samozřejmě, že to je v loketní opěrce, ale i tak bych si tam třeba občas něco dal a kvůli flaschce už by se tam nevlezla například peněženka ... Ale pokud někdo oželí raději celou tu přihrádku, než si dát hudbu na kartu, tak prosím. Z mého pohledu je to naprosto zbytečná věc, navíc nedodělaná, šlo to umístit líp.
    1 bod
  10. ok dik, zkusim se tam podivat a dam vedet.
    1 bod
  11. Kokta je borec. Misto myti auta, nechava spinavej lak znovu přelakovat! Tohle si muze dovolit jen milionar! Ze Vas to bavi, ja Tapatalk neaktualizoval asi 1.5 roku (prvni funkcni verze, honem zakazat aktualizace) a mam svatej klid, predtim se to furt sralo. On se chtel zbavit Clinta a kdyby zacal zavodit, tak by se Clint snazil. Naopak kdyz ho necha vyhrat, tak Clint odjete a je klid, tyhke tyypky znam. Jakmile jedes svym tempem a nikomu nebranis a neprekazis, tak se vzdy nejaka lopata najde a chce zavodit, tak zpomalim, on si odjede jako vitez a perem vetsim minimalne o 10 cisel a ja to pak muzu zas kulit bez vocase na narazniku, kterej se jen lepi a stejne nepredjede. Chyba pane, 2 pruhy narvany a jeden konci, neznamena vzdy zip! Takze to resis jak prazak! Jsi si jistej ze to je stale krizovatka? Podle me teda ne. A nedavat blinkr je podle me arogance, ten co ceka na odboceni ceka na tebe a ty jedes defakto rovne a nedas blinkr pri odboceni, tak vlastne branis plynulosti provozu. Napriklad u Zdib je takovy patvar a rozhodne tam prednost nemas. A lidi si to stale mysli a jsou tu porad smrtaky, dali tam ceduli dej prednost a porad tam jsou smrtaky. Naposledy jsem tam jel asi ve ct kolem 14h a motorka byla zasekla ve dverich Superba. Stalo to az k Bauhausu a nechci vedet kam az stala D8.Dalsi vec je, ze k tomu patvaru obcas davaji i ceduli Zipu a dle novych zde ziskanych informaci vim, ze zip tam absolutne nemuze nikdy za zadnych okolnosti platit. A to ze dvou duvodu. 1. si lze hlavni a sjezd z dalnice predstavit jako T, cili zadna soubezna jizda, ikdyz stoji oba. Za druhe, vzdy ten co stoji prvni ucpe prijezd (ten za nim by musel prejet srafovani a to jak tady vsichni v cele s Motosmanem a Pawoukem vime, tak nesmime presahnout ani nakladem), cili opet to neni soubezna jizda. Diky novym zkusenostem jiz vim, jak se zbavim ekologicky Felicie a jeste na tom vydelam, no neni to skvele? Ja o tom aute zatim nevidel vubec nic, evidentne o nem informace cilene hledas Tak tak, ja byl tez doma a rano jsem jel do prace busem a kudy rano mohl bus a jina auta, tam jsem uz odpoledne autem nezajel. Druhy den jsem cumel, uzavirky, semafory, novy ostruvky - no jak tam se bude odbocovat z vedlejsi... no nechapu a to nejdulezitejsi, jezdim tam denne a nikde zadna informativni cedule o nejakem planu, na dopravniinfo.cz ani veta. Zavrene Dablice, nic! Brezineves sice informovala (klobouk dolu, fakt 14 dni predem), jenze informace byla takova, ze najezdy na dalnici budou funkcni, NEJSOU! Zavirani Jarova bez jedine informace tez bezne, dopravniinfo kolikrat ani nevi ze Jarov je zavrenej, takze te pres nej vedou. BORDEL BORDEL BORDEL, nic min. Prosim zadne stiznosti na Skodovky, nikdo z Vas tu nevi, proc to tak vyrabeji, maji k tomu treba padne duvody. Jediny kdo to vedel - Beverly 90210 - tak sem jiz nechodi, je mozne ze jej automobilka umlcela.
    1 bod
  12. Loketka je must have věc: a. pohodlí b. schránka v ní, byť malá c. vzhled, protože auta bez loketky mají mezi sedadly jen ošklivou prázdnou fuku
    1 bod
  13. No je to spíš pitomě označené, protože ta křižovatka je hoooodně roztažená a každej jak se srovná na hlavní nedomyslí ze je teprve v té křižovatce... jinak já bych, kdybych tam nejezdil denně, asi taky nevěděl jak to udělat. Na druhou stranu pokud přijedeš a on už jede, tak ty mas na stopce zastavit a dát přednost, takže nevím no, zase sporné a tyhle vyhrocené situace by měli být řešené ještě jinak, třeba označit každý to připojovací místo zvlášť a tím by bylo vyřešeno, místa je na to tam dost... A ještě jedna věc a to ta, že taky někdo přijede do křižovatky a teprve se rozmýšlí kam chce jet...
    1 bod
  14. Taktiež mám opierku od výroby a bez nej by som auto nechcel. Rovnako ako spomínajú ostatní, neznesiem keď sa mi tam rozťahuje spolujazdec, vždy musím upozorňovať na to, že v prvom rade si opriem ruku ja a nemienim sa počas jazdy neustále pretláčať s lakťom
    1 bod
  15. Mam originalnu a neviem si us predstavit bes nej pre mna je to povinna vybava
    1 bod
  16. Loketka ano a pochopitelne pouze original.
    1 bod
  17. Mám origo a auto bez loketky bych nechtěl, měl jsem je ve všech vozech. Spolujezdec mi na ni nesmí, ať si dá ruku jinam, řídím já ;-) Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...