Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/25/16 ve všech sekcích

  1. Neboj se, marketing ti da vcas vedet pomoci FB SA a vsech medii fotek casti maskovanych aut, pak cela maskovana, pak fotka ventilku, pak fotka kliky u dveri, pak fotka blinkru atd. a 3 medice predem nebudes poslouchat nic jineho ze vsech stran jak je Nova O 3 FL nejlepsi a jak bylo vlastne vyreseno rada chyb, ktere ale do vydani FL neexistovaly.
    2 body
  2. Svého zaměstnavatele
    1 bod
  3. Tak to je narez. Na takove auto cekam uz roky. Koho mam zabit abych ho mel?
    1 bod
  4. on "nemá mít", on už to má i ateca od seatu to má.
    1 bod
  5. Konečně jsem vyfotil nosič Thule 591 ve funkčním stavu :
    1 bod
  6. Není co řešit, hlavně ta C5: http://www.autorevue.cz/tuv-report-2015-na-chvostu-tradicne-fiaty-renaulty-a-dacie
    1 bod
  7. Jakej je rozdíl mezi vrtulníkem a helikoptérou? . . . . Vrtulník je sameček .....
    1 bod
  8. Celkem to chápu, ale pro tyto účely existují půjčovny. Obávám se, že jen tak někdo svoje auto nepujčí. Ale např. já když jsem chtěl na den supa loni na podzim, šel jsem ke Klokočkům a jako vážný zájemce jsem je ukecal. Pak jsem sice nakoupil jinde, ale to je jiná historie a blbost dealera
    1 bod
  9. ziza23: .............. Ano, bude, ale furt zamaskovany,.... takze stejne nic,.. ja ho videl bez maskovani, sice v noci a na dlanici ale stihl jsem si ho dostatecne prohlednout,..... Ptica: ...................... temer bez maskovani ? vzdyt je zamaskovanej furt jedinyho co neni maskovanyho tak je oplastovani a od dveri nahoru, defakto od oken nahoru ,... jak prolis, kabanova linka a dalsi veci narazniku jsou furt dostatecne zahaleny
    1 bod
  10. Manželé po 20 letech sedí v restauraci, jedí a najednou k mužipřistoupí krásná dlouhonohá blondýnka, políbí ho a praví:"Miláčku, uvidíme se i dnes večer?"On jí odpoví: "Ale samozřejmě, kočičko."Blondýnka odejde a šokovaná manželka se ptá manžela: "Kdo to byl?!" Manžel klidně odpoví: "Moje milenka." Manželka dostane hysterický záchvat, vříská na muže: "Ty darebáku, já se s tebou rozvedu, tohle to nestrpím...!!!" Manžel nadále pokojně odpověděl: "OK, rozvedeme se, ale zapomeň na ty dovolený v Karibiku, norkový kožichy, lyžování v Alpách..." Manželka rychle ztichne, nastane napjaté ticho, ve kterém manžel pokojně pokračuje v jídle. Okolo přechází starší pán s krásnou brunetkou, pozdraví se s manželem a manželka se ptá: "A to byl kdo?" Manžel na to: "Kolega z práce se svojí milenkou." Manželka je chvíli ticho a potom říká: "Pch, ta naše je hezčí." Ženy jsou jako květiny: Trvalky, jednoletky, dvouletky, letničky, některé vhodné na seřezání, jiné citlivé na každodenní péči... Aniž bych chtěl útok v Nice zlehčovat: připravoval to rok? Vjezd do zóny se zákazem vjezdu? Tohle jsem uměl už s čerstvým řidičákem. Šikovná žena se snadno dostane k miliónům. Stačí ji k tomu padesátník. Dobře situovaný. Víte kdo utrácí a bere za to prachy? Veterinář. Kdybys někdy uvažoval o sebevraždě, stačí, abys skočil ze svého ega na své IQ. Víte, jak vznikla spisovná slovenština? To se jednou strašně ožral Maďar, a zkusil přeložit korán do ruštiny. Od doby, co jsem ochutnal sushi vím, jak vzniklo rčení "piču s ryžu."
    1 bod
  11. No, tak to bych na nic nečekal a pokud jste nezapomněli na těsnění, tak bych mazal to nechat přeměřit. V lepším případě zaplatíš pár stovek za přeměření, v horším pár tisíc za výměnu. Jak píše Petr, lepší než čekat kdy to bude na novej motor.
    1 bod
  12. mě říkal mechanik v servisu, že u CG celkem běžně mění lamely spojky po 60000-80000km.... prej na to víc trpí ty městský CG, ty co jezdí větší dálky, třeba do práce v rámci okresu prej vydržej dýl... no, nevim, zdá se, že v prvotním nadšení pro nejlevnější městské auto koncernu to trochu víc zařízli na nákladech... doplněno 10.5.2016: Ještě jsem se v servisu ptal na to, proč mi sakra někdy nejde slušně zařadit zpátečka, třeba při parkování se mi to občas stává, když parkuju podélně mezi kozy, pardon mezi auta, tak furt střídám 1 a R, že jo. No a ta zpátečka tam občas nechce nebo vydá chroupnutí jako když by si chtěla počítat zuby.... Odpověď mechanika mě nejdřív vyvolala mírný úšklebek na tváři.... prej stačí s tím řazením chvilku počkat, prostě nervat tam hned z 1 zpátečku (samo že stojím), protože se tam prej "dotočí něco" (nepamatuju si přesně ten jeho výklad, ale znělo to jako by znal z hlavy každej šroubek a zoubek v převodovce). Tak jsem kejvnul a jel si to vyzkoušet. A ty vole jo! ono to fakt najednou nechroupe! Takže při změně mezi 1 a R stačí chvilku (fakt kraťounkou) nechat páku na neutrálu a je to v pohodě (klidně mám při tom pořád pedál spojky na podlaze). Já jsem prostě řadil moc rychle... (omlouvám se za kostrbatou stylizaci příspěvku, ale pouhé 3 hodiny spánku minulou noc nezachrání ani už druhý kafe...)
    1 bod
  13. Je to převážně po Přerově a okolí, jako sorry, ale tu 1.6 jsme taky zkoušeli a bylo to zdechlé oproti 1.4 a navíc ta 1.6 byla o 30k dražší. Jelikož je roční nájezd přes 10 000km a rozdíl ve spotřebě minimalní, tak je v mém případě diesel blbost.
    1 bod
  14. Já teda nevim co na těch OCT vidíte. Jezdil jsem dlouho s peugeotem HDI 2.0 a jediné co se tam dělalo byly stabilizační tyče, občas filtry a rozvody. U firemní oct 1.8 TSI se ještě v záruce potkal motor. pak se tam agregát vyměnil, ale zlobili tam další věci, vstřiky, spojky. Přesto jsem si nakonec pořídil na rodinné ježdění 1.6 TDI 77 KW, neskutečný kepl do kterého se jen sypou peníze. Už po ujetí prvních 80 tisíc km to začíná velmi intenzivně, každý čtvrtletí nějaký výdaj za 25 tisíc a hezky se to střídí a cykluje. DPF, EGR, Dvouhmota, vstřiky, nápravy a pořád do kola, nic nic tam nemá životnost, neskutečné křápy koncern vyrábí nechápu proč jsou tak vychvalovány a náhradní díly jsou taky předražené. Na to jak se pomlouvají francouzi, tak jsou proti tomu jiná liga. C5 v naftě nezná krom oleje a filtru do 250 tisíc jakoukoli udržbu hnací části atd. atd. Povedla se jim pouze motorizace 1.9 TDi a na tom si vybudovali jméno, nicméně to je dávno minulostí.
    -1 bodů
  15. Nevíte náhodou, zda motory 2.0 TDI 125kw, co se dávaly do Seata Altea jsou stejné jako u RSa?
    -1 bodů
  16. Luďa: název tématu odpovídá problému.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...