Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/16 ve všech sekcích

  1. To je ovšem prachsprostá demagogie. A ty to dobře víš. Tady se to už nedá číst, buď je tady jeden fanatik, co škodu proklíná, anebo druhý extrémista. Měli byste se sejít v Bohnicích na nějakém srazu s Dr. Chocholouškem. Oba.
    4 body
  2. Barbucha má pravdu, ten plast ve dveřích mi přijde normální a kdyby jste to tady neřešili, tak doteď ani o něm nevím a ani bych si nevzpomněl, jestli tam dvojka měla nějakej lacinej hadr. Prostě tahle věc mi nevadí ani z jednoho procenta. Jo spokojenej jsem dost s oktávkou, jezdí dobře, jezdí za málo a místa na nohy a pro mě dost, kufr velikej, díly cenově obstojné. Co víc si přát. A vzhledově se mi líbí. Jediné co mě sere, že mi tam leze furt ta kuna
    4 body
  3. Nejsem ovce Petře, ale zatím není koncern na nižší úrovni než ostatní, čímž netvrdím že je to nejlepší volba, jen tvrdím, že koupí jiného výrobce si nepolepšíš. Budeš řešit jen jiné neduhy. A jestli chceš vědět, proč koukám po něčem jiném než po koncernu, tak protože že ojetiny u nekoncernových aut jsou mnohem nižší a já nemám peníze. Takže za cenu 3 letého Focuse v plnej palbě mám ekvivalent u Škody cca Fabii 5 let starou s výbavou střední, která obsahuje výbavu základní Octavie... Tož tak. Už jsem to tu jednou psal, kdybych měl na OIII i třeba jetou 3 roky, tak bych do ní klidně šel. Ale ne proto že bych byl nějaký zarytý Škodovák, ale že se mi líbí, vyhovuje mi a interiér je oproti třeba Francouzům líbivý a ovládání intuitivní [emoji6] ano je to materiálově ošizené dnes to je pravda...
    3 body
  4. Náhodou. Tenhle měsíc jsem najel 548 km s jednou závadou. Praskla LP obrysovka. Asi to hodim do servisu na kulanci.
    2 body
  5. Přesně tak. Jak říkám, je to mezičlánkem mezi volantem a sedačkou.
    2 body
  6. Petře, jestli to není proto, že jak už jsme tu několikrát psali, je sice škodovka model od modelu horší, ale stále není horší než konkurence, nebo ne tak výrazně...
    2 body
  7. Koukám, že slova "sheisse henne" jsou u kinderPetrrra skoro v každém příspěvku, naučil se je dobře, asi to používají hodně u něj v práci a je to tam IN, tam u kopírky pod schody
    2 body
  8. Barbossa, ono né jen mk3 ale i mk5 je na sněhu špatné a to dost...v zimě jsem sáňkoval takhle a proti mě chlupatý, to byla sranda
    2 body
  9. Trojkove Mondeo měl švára 5let a hodně rád se ho zbavil na sněhu to byly sáně. Tvl Petře co to furt máš s těma dveřmi diť ve dvojce je na tom papundeklu nalepena uťěrka a to ti nevadí? Já si loket dávám na tu kožku, vůbec nemám důvod se opírat o ten plast. Co by jsi tam chtěl mít alcantaru? dit je to blbá škodovka.
    2 body
  10. Jenže ten odporný plast dostaneš ve škodovce i za víc jak půl mega a to je na pováženou. Tací lidí jako ty to způsobili - jako ovce berou všechno, co se jim podstrčí (1.8 TSI - kde ji máš, ten výkřik koncernové techniky?) a ještě se vychloubají, jak jsou spokojeni. Nuže, dobře jim tak. Příště dostanou ne plast, ale nějaký papundekl. Pak jsou tací, co jim to vadí. Já nejsem Petrrr, jsem ochoten si nějakou tu kačku za lepší plast (a nejenom ten) připlatit, jenže to nejde.
    1 bod
  11. Koncern má evidentně těžce nevyváženou (kolísavou) kvalitu výroby. Někdo nemá žádné problémy (anebo si jich nevšímá, protože je mu to buď jedno, anebo to není schopen rozpoznat), další je pořád s něčím v servisu. To ovšem pomíjím konstrukční kiksy typu rozvodů u TSI apod.
    1 bod
  12. Sleduji jen málo témat, která stojí za to. Ovšem musím se zastat například trojkových Octavií. Mamka má třeba jako firemní auto OIII, rok výroby 2013, najezděno přes 110 tisíc km jako obchoďačka a jezdí pouze a jen na výměnu provozních kapalin. Je pravda, že auto relativně šetří, nejezdí moc jako prase, ale je zajímavé sledovat, že jde nejspíše kazivost odpozorovat kus od kusu. Jak jsem už napsal, nám třeba ve firmě hrozně odcházela auta od Kia i když jsem byl přesvědčený, že to budou bezproblémová auta, jak tomu bylo vždy, když jsem se bavil s kýmkoli na fleet akcích. Když firma přesedlala na Octavie III, tak bylo až do mého odchodu (cca. 50 - 60 tisíc km nájezd) vše v pořádku, tedy kromě žraní oleje, což byl dle všeho relativně častý problém.
    1 bod
  13. Gumama to opravdu nebude švára kupoval každou zimu nové ,na horách řetězy já s octavkou bez. Prostě Mondeo těžký je to tak.
    1 bod
  14. To, že někde jezdíš s hodně autama, ještě přece neznamená, že to umíš. Znám lidi, co řídí i přes třicet let, mají najeto možná i k milionu km a když náhodou mám s nimi jet, je to na uzavření životní pojistky. Jasně, auto je těžší, tak se tomu musíš přizpůsobit a počítat s tím, každé auto se chová trochu jinak = to je právě to, co jsem psal, že neumíte jezdit.
    1 bod
  15. Borci, kdo si nechá dát do auta tohoto špiona? http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kde-jsou-ty-casy-takhle-vypada-mercedes-w124-se-704-tisici-ujetymi-km/ http://www.autoforum.cz/zajimavosti/jak-vypada-auto-s-1-6-milionu-km-ujetymi-za-9-let-podivejte-se/
    1 bod
  16. Sabiza asi zije v jinem svete nebo sem na forum chodi velice malo. Jeden zdejsi obdivovatel co by vlastnik VW CC by mu tady napsal co vsechno uz se u nej menilo v zaruce. Od prevodovky az nevim po co. Veci pres 200tisic. Jinak jak pise Pawouk. Blokova vyjimka je sci-fi. Praxe je o nicem jinem. Ja co ted resim po zaruce ten lak( zaruka na karoserii 12 let) Tak prvni co je zajimalo jestli mam vsechny servisy u nich, jinak by se se mnou ani nebavili. Co se Fordu tyce uz jsem psal - muj byvaly sef jede ve Focusech uz nekolik let. Ma tretiho focuse a az jednou na spalenou civku motoru u predchoziho ani hovno. Jeho zena zase Fusiona a to same. Neresili nic. Zatim co vsichni co tu sou v tomto klubu neco resili a neslo vetsinou o jednu vec az na vyjimky. A jak pise Pawouk, sef v servisu Ford dava v Touzimi smesny penize. Servisni interval 20tis olej 300 za litr. Tedy bych Fordy nehanil a dnes bych jim veril mozna vic nez nejake Skodovce.
    1 bod
  17. Kolegův synátor svého času pár let dělal v jednom pražském fordím autorizáku. Ceny servisu byly nižší než u ŠA a to nemluvím o ceně základních dílů jako je olej a filtry. Tam se škodovácké autorizáky nechytají. A pokud vím, nebyl to s těmi cenami výjimečný případ fordích servisů.
    1 bod
  18. Hoši, neumíte jezdit na sněhu a nechcete si to přiznat, nic jiného v tom nehledejte (anebo špatné pneu). Šéf měl dvě Mondea (Mk.II a Mk. III), v zimě pořád na horách, jak v ČR, tak hlavně v Alpách a žádné problémy nikdy neměl. Tož tak.
    1 bod
  19. Já jsem zatím s Fordem spokojený. Navíc je celkově levnější na servis i díly. Kvalita servisu je o lidech, ale to je všude.
    1 bod
  20. Jo jo. Petr to náš bručoun. Přál bych mu tu ameriku. Aby poznal kvalitu plastu.šéf si objednal mustanga.tak mu potom povím a ukážu kvalitu plastu.
    1 bod
  21. Stringo je to tim, presne jak popisujes. Skutecni fandove jako ja dusi i telem se s tim tezko smiruji a remcaji.Zatim co vy radoby fandove slepe zerete vse co Skoda vypoti. Jsem zvedav az bude Skoda pod urovni s ostatnimi co budete rikat. [emoji3]
    1 bod
  22. H-faktor to samé, lidem se to prej líbí
    1 bod
  23. to víš musíš makat jako já, pak se vyptávám petra na detaili v rozpočtování v TZB
    1 bod
  24. Na to bych neměl a hlavně nedělají combi [emoji23]
    1 bod
  25. Jo, jako nasranej čmelák. Ale tohle asi Stringo nekoupí.
    1 bod
  26. Žena s milencem ve vášnivém objetí. V tom se ozve klíč v zámku. Žena okamžitě vyjekne: "Sakra, to je manžel. Rychle, schovej se v koupelně." Chlápek nezaváhal a rychle za sebou zavřel dveře od koupelny. Žena akorát schovala jeho oblečení pod postel, když v tom do místnosti vstoupí manžel a hned povídá: "Sakra, co tady děláš nahá?" "Slyšela jsem tě přijet, tak jsem ti chtěla připravit vášnivé uvítání." "Bezva, akorát si umyji ruce a hned jsem u tebe, drahá." Než jej stihla nějak zarazit, otevřel dveře do koupelny. Stojí tam nahatý chlap a rukama plácá ve vzduchu o sebe. "Kdo sakra jste?" zařve manžel. "Jsem z deratizační a desinfekční firmy. Vaše žena nám volala, že má hrozné problémy s moly." "Ale vždyť na sobě nemáte žádné oblečení!" vykoktal manžel. Chlápek se na sebe podíval a překvapeně uskočil: "Ty malé bestie jsou čím dál tím drzejší."
    1 bod
  27. Dobre, a ono to na tu zadni cast jezdi? Je to kvuli tomu snad drazsi? Nebo mene spolehlive? Vyber auta je i o kompromisech. Jediny kdo je se vsim spokojen je Clint u nej v zivote neexistuje jedina chyba ci nedokonalost a tak to ma byt. [emoji3]
    1 bod
  28. Mám zkušenost, že emise neodhalili propálený kat ... ale druhá lambda za katem ano, a to vždy po vymazání chyby malé účinnosti. Bude to na 99% katalyzátor ...
    1 bod
  29. Taky uz jsem mel jeden plany poplach pred vjezdem do jednoho tunelu... Je to jen technika. Parkovaky taky obcas piskaji, kdyz je v ceste steblo travy... oni to ale nevi, tak se chovaji, jakoby to byl kandelabr. To same ten FA. Paprsek se muze od neceho odrazit. Tebe to upozorni, zbystris a zaridis se podle situace. Kdyz v ceste viditelne nic neni, jedes dal. Asistent poskytl asistenci, finalni rozhodnuti je na ridici...
    1 bod
  30. A to se stalo zmenou nejakeho dodavetele/postupu? Nebo na to prisli az ted a auta vyrobena do teto chvile jsou tim postihnute?
    1 bod
  31. tomasdu: Je to normalni. Vyfuk Fabie neni z nerezu a proto se zahy objevi POVRCHOVA koroze, coz je naprosto normalni. Na zivotnost to nema vliv. Stejne to bylo na FI me zeny a vyfuk vydrzel 8 let, coz je velmi slusne. Jedna vec je optika, druha pak skutecna zivotnost. Vyfuk skutecne neni dil, u ktereho by mel byt kladen duraz na vzhled.
    1 bod
  32. celkem pruser co se tyce bezpecnosti, nevim jestli pochybeni a nebo selhani ceho si..... vsechny auta jsou uz opraveny a i jiny dodavatel, takze vse by melo byt v pohode, stahlo se to pres celozavodni dovolenou, ktera koncila 25.7. takze vsechny auta uz jsou ( meli by byt ) v poradku,... pokud chces vice informaci, napis mi SZ, je to dost interni vec a i tak bych to nemel sirit, ale mam svoje zdroje, takze nezjistitelne
    1 bod
  33. Někdo klepe na dveře, pán otevře a tam stojí malá smrtička s malou kosičkou a povídá: "Pane přišla jsem si pro vašeho křečka."Pán do ní kopne a říká: "Neotravuj a vypadni."Za půl hodiny zase někdo klepe na dveře, pán otevře a tam stojí velká smrt s velkou kosou a malá smrtička s malou kosičkou. Ta malá říká: "Mami to je on." ODVAHA: Ráno ve tři přijdeš ožralý domů. Tvoje žena stojí s koštětem ve dveřích a ty se ptáš: "Zametáš nebo ještě někam letíš?"..ODVAHA NA DRUHOU: Ráno o třetí přijdeš ožralý domů. Smrdíš od ženského parfému a na košili máš rtěnku. Pleskneš manželce po zadku a řekneš: "Teď jsi na řadě ty." .. ODVAZ: Ráno o třetí přideš ožralý domů, manželka leží v posteli,a nespí. Vezmeš si stoličku a sedneš si k ní. Na její otázku: "Co to má znamenať?" odpovíš: "Chci sedět v první řadě, až ten cirkus začne." Sejdou se dva kamarádi a vsadí se spolu, že ten jeden někoho perfektně vytočí po telefonu. Tak zajdou k telefonní budce, ten první vytočí číslo. Na druhém konci se ozve nějaká žena. Muž řekne: "Dobrý den, prosím Vás mohl bych mluvit s Vaším synem Hugem?" "To je nějaký omyl, já žádného syna nemám" odpoví žena a zavěsí. On zase vytočí to samé číslo a povídá: "Dobrý den, prosím Vás mohl bych mluvit s Vaším synem Hugem?" "Prosím Vás teď jste volal. Už jsem Vám říkala, že žádného syna nemám, to musíte mít špatné číslo." Zase vytočí to samé číslo a znova: "Dobrý den, prosím Vás mohl bych mluvit s Vaším synem Hugem?" "Člověče nerozčilujte mě. To musíte dělat naschvál. Kolikrát Vám to mám opakovat, že žádného syna nemám?!" On znova vytočí to číslo: "Dobrý den, prosím Vás mohl bych mluvit s Vaším synem Hugem?" "Tak už toho mám právě tak dost. Jste nějakej divnej. Tohle je obtěžování, já si budu na Vás stěžovat chuligáne," a praští telefonem. "Dobrý!" říká ten druhej a dá tomu prvnímu prohranou částku, a teď o dvakrát tolik že já ji dorazím!" Vytočí to samé číslo a když to ta žena zvedne řekne jí: "Ahoj mami, tady Hugo. Nevolal mi teď někdo?"
    1 bod
  34. dost casto taky cvaka plastove vedeni paliva dole pod podlahou a nebo v motorovem prostoru, kde ta plastova hadice rachta v dalsim plastovym vedeni. Pokud je to dole pod podlahou, staci to zvednuty odkrytovat a dat tam nejakou podlozku. Ta "podlaha" je slyset hlavne zevnitr a pri volnobehu, kdyz pridas plyn, zmizi to. Hlavne je to patrny pri vypnutym radiu a je to zvlastni cvakajici pazvuk.
    1 bod
  35. kdyz tady ctu tu erudovanost autorizonejch servisu, pripomenu jednu moji historku. Rok 2006, zastavka v nejmenovanem znackovem autoservisu v Plzni na Borskych polich, ktery se jmenuje podle vyrobce modelu "911".... S dotazem, ze mi pri nacitani pisnicek z originalniho USB portu (ktery je soucasti originalniho radia) mi to obcas po vypnuti naskoci s nejakou chybou.... Prisel specialista na elektroniku a po popisu problemu se dotazal, jestli si tam nahodou nedavam ty emPeTrojky z internetu. Rikam, no taky je to mozny, ze jich tam par je. .... On se vitezne usmal a rika, tak je to jednoduchy, mate to (originalni radio) zavirovany :D ..... Od ty doby vnimam uroven znackovejch servisu v technickejch znalostech hodne v uvozovkach, kolikrat tam nevi ani zakladni veci ) A nebudu to omlouvat, ze originalni USB port byl v roce 2006 trochu sci-fi
    1 bod
  36. Arlo, pokud jsi jel 300 km vkuse rychlostí 200-240 km/hod ztenčila se i vrstva laku na autě:-) ...ne vážně -po jízdě trvající cca 1,5 hodiny s otáčkami nad 5000 či spíše pod 6000 je to opravdu normální. Ubyly nějaké 4 deci (kolik jsi dolil té destilky?) To, že zmizela a pak se objevila je o třech věcech: -vakuum je sviňa (když chládne motor a chladivo) -když to umí vyrobit vakuum, je to fakt dobře těsné (ve studeném stavu-když je vše "rozhajcované" tak jsou malinkaté netěsnosti normální-pokud to teda není SR 71, který se "dotěsnil" až při Mach cca 1,6). -nejezdi tak rychle-zabiješ se
    1 bod
  37. -1 bodů
  38. ahoj, mám takový problém s rádiem u mé octavie II 2004 a už jsem z toho celkem neštastný...když vypnu klíček, rádio se normálně vypne a, když ho hned zapnu, tak zase naběhne a dělal jsem to několikrát po sobě a funkční...jenže, když ten klíček vypnu a výtahnu ho třeba na minutu a znovu zapnu, tak rádio vůbec nenaběhne jako by do něj vůbec nešel proud a začne fungovat, až po odpojení iso konektroů v zadu u rádia a opětovného připojení a tak je to pořád dokola.a nefunguje ani reset rádia..nemá s tím prosím Vás někdo zkušenost??jak říkam je to rádio čína a je to replika rádia škoda columbus.díky moc za radu
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...