Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/16 ve všech sekcích

  1. Ja myslím že dokud tu Fabii nemáš tak by jsi měl přestat všude popisovat to co si ty osobně myslíš, protože plácáš páté přes deváté, všechno motáš dohromady, v každém tématu co odpovídáš jsou to pohádky stále to stejné dokola... Navíc ja třeba mám slovenštinu rád ale při čtení tvých příspěvků mi jde mráz po zádech. Zatím jsi tady nenapsal jediný příspěvek, který by jiným uživatelům byl přínosný. Pokud máš otázky, ptej se, ale pokud si všechno pouze myslíš, počkej až ti Fabuli vyrobí, udělej si tam všechny ty nesmyslný úpravy a pak poučuj ostatní jak všechno funguje. Omlouvám se za OT a jinak nic ve zlém
    6 bodů
  2. Co to plácáš za nesmysly po celém foru? Spamování není zrovna činnost, kterou tady rádi vidíme. Žádné tovární 1.4 TSI LPG neexistuje. Jen a pouze CNG. A dost bylo plynu. Toto téma je poněkud o něčem jiném.
    2 body
  3. @Martin Bednář No, nafta je ve srovnání s benzínem objemově stálejší, tedy míň ovlivnitelná teplotou, i míň těkavá. Takže pokud "nefunguje" odvětrání nádrže a nafta se spotřebovává, vznikal by v nádrži podtlak, takže to by mohlo být to syčení. Zvuky při otevření nádrže u diesla nemám odpozorováno, ve srovnání s benzínem to u něj taky neznám. @Clint pár fotek, buď málo dotahuješ uzávěr nebo máš opravdu odtokovou hadičku zasunutou do odvětrávací koncovky ... jen kecám
    2 body
  4. me se kodiaq libi,je fajn ze s necim takovym prisli,a ti co tam v te diskuzi na idnes pisou sou snad az nekdy dementi
    1 bod
  5. No co, motos zase něco griloval a trochu se to vymklo....
    1 bod
  6. Dík za info, OIII zatím neznám a vypadá to, že ani nepoznám Snad to tedy aspoň s tím rakovnickým servisem dohledáš. By mě zajímalo, co by ti ostatní experti nakonec měnili, dnes fakt aby člověk některýmu servisu říkal, co maj udělat.
    1 bod
  7. Víčko už po dotažení u O3 nepřeskakuje jako na OII na konci utažení, ale jde na doraz, na konci pak už jednou tiše poskočí a vrátí se zpět, tím je uzamčené. V hrdle je bezpečnostní klapka a mechanismus, který zabraňuje vložení užší pistole s benzínem. Širší pistole musí něco po obvodu odtlačit, aby šla vůbec zasunout do hrdla.
    1 bod
  8. otázkou je, jestli je to kolem hrdla opravdu suché. Nafta je primárně vidět na zaprášených místech, pokud je povrch čistý, tak se na něm čůrek snadno ztratí. Bylo by zajímavé to celé vyndat a podívat se zezadu.
    1 bod
  9. No tady z těch obrázků je to jasné a je zřejmé, že v autorizákách vědí jen to, že auto má 4 kola Ale stále to neřeší ten můj problém, kde se tam bere ta nafta. Víčko dotahuji uplně a vždy stejně, kolem víčka to na víc mastné není. Kdyby hadička byla zacpaná, voda, kterou tam naleju by neodtekla....ale ona pokaždé odtekla. Ale nezdá se, že by dole někde tekla....
    1 bod
  10. A tomu říkáš vlastní know-how jo Spousta lidí tu píše své konkrétní zkušenosti, od toho tu vlákno je. Ty to tu zatím jen plevelíš a šíříš spekulace. Stojí ti to za to být všude a nikde?
    1 bod
  11. Obihat cyklistu pres plnou a jeste s protijedoucim autem. Bravo!
    1 bod
  12. O vikendu najeto skoro 1100km (3/4 z toho dalnice) a rekl bych, ze rozdil je znat od prvni chvile. Nevim, jestli to neni jen placebo, ale to auto mi prijde stabilnejsi a klidnejsi nejen na dalnici, ale i pri pomalejsi jizde a v zatackach. Na 15" se podle me daleko vic houpalo a naklanelo... Je fakt, ze tentokrat nefoukal poradny "bocak", takze to se jeste teprve ukaze. Co se tyce nerovnosti (zel. prejezdy, prahy, kanaly, diry, apod.), tak ani nepocituju moc rozdil. 15"ky akorat vydavaly dutejsi zvuk. Ohledne hluku od kol... skoro bych rekl, ze tyhle gumy, co mam ted (Dunlop Sport Maxx) jsou proti puvodnim Nexenum o neco malo hlucnejsi. Ve meste a mimo mesto ani ne, ale na dalnici se mi zda, ze jo...
    1 bod
  13. Resilo se to tu zhruba pred rokem. Stav baterie ukazuji vsechny MR2015, od MR2016 uz ne...
    1 bod
  14. Podle mych informaci jiz TPI na "vysokofrekvencni piskani" existuje a meni prave tu hadici. Mam jiz opraveno vymenou hadice... Zavada byla prerusovane piskani pri ustalene rychlosti, slysitelne zejmena pri cca 50-60 kmh.
    1 bod
  15. Vsadim se, že odtoková hadice bude na konci ucpaná a plná nafty ... dotáhni si do cvaknutí uzávěr a naper vodu do odtokového otvoru. Pokud to neprovalíš, budeš to muset nechat zespodu vyčistit. Ty jelimany v servisech, co Ti tvrdí že je to kombinovaný odtok s odvětráním a ještě vymejšlej zázračnej ventil, co řídí co kam pustí bych chtěl vidět naživo a již nikdy bych se jich na nic neptal ... Co by mohlo být teoreticky problém, je pozice 4 na slidu od Pawouka, odvětrávací koncovka, číslo 895201890. Odvětrání z nádrže je odvedeno do hrdla, ale tato odvětrávací koncovka na hrdle má asi být ten "ventil" co u dieslů při přetlaku pustí z nádrže přebytky pryč ... Ale furt je až za modulem víčka, tak by to nemělo protéct kolem odtoku do víčka, kolem je volný prostor. Leda by do toho nějakej koumes zavedl tu odtokovou hadičku ...
    1 bod
  16. Tak už se mi taky ozval, ten asistent. Bylo to poprvé, aspoň vím, že mi funguje. Bylo to tady. Vidíte kolik má kolař místa, když lízám plnou. A ten naproti ani uhýbat nemusel, i kdyby jel uprostřed, pořád tam je metr prostoru.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...