Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/14/16 ve všech sekcích

  1. Až bude mít motor 0,9 ccm a 4 turba. Kvůli povinnýmu ručení. [emoji12]
    4 body
  2. Jojo, Mustang je liga, to by si Pancho mohl dovolit píglovat i dvacítky a ne jen padesátky, když má teď to historické Rso [emoji23]
    2 body
  3. Mustang udělá velký dojem, Subaru udělá radost jen zasvěceným. Seděl jsem v tom posledním Mustangu v cabriu a nádherný
    2 body
  4. Popravdě, pokud to je tak, jak píšeš, tak to není nic jinýho, než smutný.... to aby u sebe měl člověk bouchačku a střílel po autech, co ujíždí od nehod, aby zabránil cálování z vlastního, když jsou lidi sráči a ujíždí. Já si k*rva když jsem nacouval do nové Audi šel do restaurace k majitelovi a šel jsem se mu omluvit a sepsat to. Proč mi to do háje přišlo jako normální? Borec byl naprosto v klidu a ještě poděkoval, že jsem neujel. TVL proč bych ujížděl. Když někomu poškodím jeho majetek, tak snad udělám všechno proto, abych mu tu škodu uhradil, ať už ze svého nebo své pojistky. Takhle to má být správně, ale pokud mají všichni přemýšlení jako Tragedie_v_JZD tak se ani nedivím, že to jde všechno do háje. Za chvilku to bude běžná praxe....
    1 bod
  5. Já to dělal jako marfan,vanish do kýblu,teplou vodu,houbičkou sedačky namočit a udělat pěnu,pak kartáčkem na ruce drbat a drbat a poté to dobře savým ručníkem vysušit. Sedačky jako nový.
    1 bod
  6. Ok, díky za názor. Asi do toho půjdu. 4tis navíc už není tak moc. Navíc jsem taková technologická hračička, tak snad budu spokojenej[emoji3] Sent from my iPad using Tapatalk
    1 bod
  7. Mustang je 5ti litr atmoska V8 a presto plni emise E6. Tedy je videt, ze to stale jde. Hold USA. [emoji3]
    1 bod
  8. Ještě jsem upřímně neviděl nehodu u které bylo jedno auto bez škrábance a druhé dobouchané, takže to je spíše slovíčkaření o tom, jestli se někdo musí přiznat. Kdybych věděl SPZ, tak je to úplně jednoduchý, nahlásím to policii a končím, ať si to zjistí sami. Zrovna včera jsem na křižovatce byl svědkem nehody, kdy Q7 vystartovala myškou z křižovatky a odřela předek druhého auta. Dojeli jsme ho (běžným provozem) a paní si telefonem šla vyfotit SPZ a dál to neřešila. Zavolá policajty a nestará se, protože zná vozidlo. Nedovedu si představit, že bych musel ještě dokazovat, že tohle auto mě fakt nabouralo, se podívám a ukážu čím mě trefil ne?... když si to nechá hned opravit, tak to i debil pozná, že to je nově opravené...
    1 bod
  9. Stringo, já nehážu špínu na mou pojišťovnu. To možná až uvidím jak se zachová během vyřízení škodné události. Volal jsem si na linku a paní mi říkala, že se mi to zdraží max. o pár stovek (v mém případě). Jen jsem si myslel, že čistě Kancelář pojistitelů, do které všichni přispíváme slouží i pro případy, kdy prostě mi někdo ohobluje auto na parkovišti a je patrné, že moje chyba to nebyla (policejní zápis). Takhle vlastně když pojedu s traktorem a rozbouchám celou ulici a ujedu, tak jsou všichni v prdeli, protože ujedu... Super! Pojišťovny taky pravidelně měním, podle aktuální nabídky, výši spoluúčasti jsem si dnes snížil na 2 000 Kč, přičemž pojistné mě při prodloužení vyjde o 3 stovky víc, než loni. Jinak já beru havarijko jako pojištění na velkou škodu, tzn. nabourám si auto tak, že je velká škoda. Raději si zaplatím ročně 6 tisíc a pak 5 tisíc spoluúčasti (po dnešku už jen 2 tisíce), než abych najednou tahal z peněženky 100 tisíc. O krádeži auta ani nemluvím. Jen mě prostě sere neschopnost lidí se postavit k problémům čelem. Jinak nevím jestli jsem to psal, ale škoda je vyčíslená na 30 tisíc autorizákem (kde i auto skončí), pojišťovna mi po shlédnutí dala 10 tisíc na opravu "vlastním servisem". Protože je chycená lampa a nechci se s tím drbat, tak to dám v Praze do Auto Jarov a ať si dělají co chtějí. 5 tisíc zaplatím tak i tak...
    1 bod
  10. Niekde som čítal, že dávať origo poťahy dolu a potom ich vyprať (asi len prípad s práčkou) sa nedoporučuje skrz to, že už potom ten poťah na tú sedačku nedostaneš. Čo je na tom pravda neviem, radšej to ale skúšať nebudem. Ja ich po skoro 230tkm mám už pekne zajdené. Sestre som skúsil vytepovať zadne sedačky s tým, že som ich dal dolu zobral som Vanish prípravok zarobil asi do 5l vody dve odmerky dal do rozprašovača čo lepšie strieka a celé sedačky som s tým nastriekal následne s kefu vykefoval aby bola nejaká pena cca 2min som nechal pôsobiť ten Vanish a potom som to vytepoval, môžem povedať, že tie sedačky boli ako nové. Skúšal som to aj s prednými ale keďže som nemal náradie na odtiahnutie komplet sedadla tak som to nespravil tak dobre ako tie zadne. Boli o niečo lepšie ale najlepšie ich dať von z auta a poriadne ich vykefovať a vytepovať. PS: Inak ako rýchla snaha o očistenie škvrn som používal aj od AutoGlymu Interier Shampoo, v tomto prípade pokiaľ nespravíš penu a poriadne to nenastriekaš aby to bolo mokré tak to nič nevyčistí.
    1 bod
  11. tak jsem se teď dozvěděl, že "v souvislosti s výběhem předfaceliftové verze Octavie A7 v únoru 2017 a s tím souvisejícím naplněním kvót v provedení Octavia RS230 (5E*6T) jsme nuceni s okamžitou platností zastavit příjem objednávek tohoto derivátu. Kompletní informace ohledně výběhu modelu Octavie budou dostupné v nejbližších dnech."
    1 bod
  12. Fakt nechápu jak tady furt může někdo brečet, že nefunguje. Pokud nefunguje tak si ho vypněte a nejezděte 14tis. km s nervama, že je něco špatného.
    1 bod
  13. Subaru je subaru a ja setrim na BRZ ,takze tak:)
    1 bod
  14. Tady asi ani nejde o to, co se lidem této značky líbí. Ale halogeny na O3 jsou strašný. Aspoň měli dát s čočkou. Člověk da třeba 650t a ani ve Stylu nejsou v základu.
    1 bod
  15. Asi si budeš musieť nájsť iný servis ak tomu svojmu nedôveruješ. Minulý týždeň som pri výmene brzdovky nebol, ale pred tým keď mi menili kvapalinu, tak tento istý mechanik mi vypustil postupne cez všetky 4 hadičky do nádobky približne liter brzdovej kvapaliny. To už je určite viac ako obsah nádobky. Inak za výmenu brzdovky sa účtuje v servise 0,5 NH. V mojom prípade 10,80 € za prácu a 7,57 € za liter brzdovej kvapaliny. Celkovo to je menej ako 500 Kč. Ale inak úplne chápem, že si robíte veci sami, a verte mi, že ja by som to robil tak tiež, keby som mal garáž a ideálne aj poriadny zdvihák k tomu, ale nemám. Druhá vec je to, že brzdy sú u mňa vec ktorá spadá do kategórie "s týmto neexperimentovať".
    1 bod
  16. A proč na Ekkara? To najde kdekterej adept elektroniky se zkoušečkou v ruce. Swing má podsvícení ze stran, jsou tam LEDky, pokud to nesvítí, může bejt některá v zádeli, nebo je v obvodu "študent" = studenej spoj. Opravy počtou na dobírku i konzultace po telefonu firma BRM Kosmonosy, http://www.brm.cz
    1 bod
  17. jsem tady, já nevím, měsíc? přišel jsem tu když to začalo vypadat že místo ojetého pořídím nové, měl jsem zájem přečíst nějaké zkušenosti, problémy atd... postů mám tak do 20ti (a snad ne tak moc offtop)... tzn, nikoho tu neznám, nevím jaký kdo je... ale není to moje prvé forum, a bohužel musím napsat, že na každém co jsem byl, se našel někdo kdo měl nutkání psát něco ve smyslu "jsem tu dlouho, já ban dostat nemohu, za mě se ostatní postaví"... ne, není to pravda, od toho jsou moderátoři, aby nějak moderovali diskusi, aby nebyla "out of playground"... tzn oni mají tak nějak z povahy věci větší nástroje k tomu "usměrňování"...
    1 bod
  18. Je mozny mit i vlastni obrazek, nebo jen tyto?
    1 bod
  19. Takže slavnostně hlásím ZÁHADA VYŘEŠENA!!! Nedělala to dvouhmota ale jak jsem psal už jinde dnes na to při servisní prohlídce přišli ve škodovce. Dříve na to kašlali a neřešili to jen mě odbývali že to je normální. Dnes mě řekli že mám rozsypanej kloub poloosy na pravém kole (vnitřní i vnější) a že je tam vůle a ŽE JSEM TO KLEPÁNÍ MUSEL SLYŠET!!! Přitom jsem je snad 5x otravoval dotazy co by to mohlo být i jejich mechanika když mě vyměňoval žárovku na autě. Všichni tvrdili dvouhmota a nikdo ani zkušební jízdu neprovedl, nic. Odbyto a hotovo. Dnes mě tvrdili že jak se to kousne tak se auto zastaví takže jsem se vlastně klidně mohl těch 30 000km zabít! Naštěstí neměli (jako už kolikrát) opět pravdu. Vůle tam byla 3-5mm poloosa chodila a docela hrozivý zvuk to vždy vydalo. Po servisní prohlídce jsem auto dovezl ke svému kamarádovi mechanikovi který mě opravoval starou fábii a ten sundal kolo a hned zjístil kde je problém.. Někdo to dojebal v těch autorizovaných servisech kam to auto chodilo doteď .. Opět vyměnili oreginál ložisko za ČÍNU! A to je nejspíš tenčí než oreginál, nebo je velká matka na dotáhnutí. V servise jim matka nešla dotáhnout tak se na to vykašlali a nejraději by mi hned vyměnili oba klouby. Kámoš matku odšrouboval, zkrátil ji asi o 2-3mm protože nedokázala dotáhnout ten kloub, lehounce jí potřísnil lepidlem kdyby náhodou se povolila a dotáhl momenťákem.. Klepání zmizelo a je teď božský ticho! Už nic neklepe konečně!!! Ale vnější kloub je nejspíš vlivem té vůle docela chycenej takže uvidíme jak dlouho vydrží. Každopádně čekal bych že na tohle autorizovaný servis příjde navíc když má plnou servisní historii .. Prostě to ojebávaji i v těch autorizákách a ještě berou šílené prachy za opravy.. Mám nyní 110 500km .. a se škoda servisem jsem skončil.. Chtěli mě taky vyměnit brzdové destičky na všech 4 kolech ikdyž vpředu mají přes 5 mm a v zadu ještě taky 3 měsíce vydrží .. mají asi 3mm..
    1 bod
  20. Ferdo25: Nebo jestli to vi nekdo jiny. Tedy u Rapida jde dokodovat asistent rozjezdu do kopce? Mam R 1/2013 vyrobu, nemusi to zase neco mit (jako spravnou BMC jednotku u Tempomatu ? Volant vim ze jde rezim sport. No a ty rucicky nevim. Jeste nedavno se rikalo ze u Rapida nejde diky ocesane eletronice vubec nic, nebo se to jen musi umet?
    1 bod
  21. No Albion to asi ne [emoji2] když se dělá regenerace tak z toho saze vyletí a něco v trubkách zůstane. Jinak problém vyřešen dnes v servise Škoda. Škoda jen, že rad se tu člověk nedočká. Toto fórum je opravdu jen na pokec, ale ne na rady [emoji2] Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
    -1 bodů
  22. Martab: Najezdi s tím čtrnáct tisíc co já a nebudeš ho chtít ani kdyby ti za něj platili.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...