Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/16 ve všech sekcích
-
Mě se to stalo se služebním Peugeotem, před deseti lety mi poblíž letiště nedal z vedlejší přednost borec s Fordem. Já jen trochu pribrzdil, aby se neřeklo, ale jel dál a samozřejmě ho trochu vometl :-) Byl to služebák... No vystoupil a hned se omlouval, že mě vůbec neviděl. No a já byl v klidu, čekali jsme na poliše a nemusel jsem makat [emoji23] To jsem ještě dělal u jiného zaměstnavatele, kde po mě chtěli práci [emoji23]5 bodů
-
Dle návodu na ruském fóru drive.ru jsem realizoval tlumení rychlosti sklopení stropních madel u mého RAPIDa. Protože koncern používá stejná madla všude, je toto téma použitelné i pro všechna auta, která z úsporných důvodů tlumení sklápění madla nemají. Náklady jsou zanedbatelné do 5USD vč. dopravy. Tlumící válečky lze zakoupit na aliexpressu, stačí dát vyhledat ceiling handle damper a najde vám to několik prodejců. 1. Madlo ze stropnice lze vyndat (spíše vytrhnout) po vysunutí pojistných záslepek - trnů. Nejlepší je udělat si ze starého tenkého plochého šroubováku háček, kterým se záslepka - trn snadno povysune ven o cca 6 mm. Platí pro obě patky. Pak tahem silou, případně kývavým pohybem, lze madlo vyjmout z otvorů ve stropnici. 2. Tlumící váleček se vsazuje do patky bez pružiny. Pomocí malého šroubováku povysuňte plastový čep ven o cca 3mm a plochými kleštěmi ho vytáhněte ven. 3. Pak je nutné demontovat sponu a záslepku - trn. Jako nejsnazší se ukázalo nepatrně ohnout obě jistící packy spony nahoru, až jazýčky vyjely ven z dutiny v záslepce - trnu. Pak lze trn vysunout ven a stejně tak vyjmout sponu po stlačení ramen. 4. Pro tlumící váleček je nutné v patce vytvořit prostor. Žebra lze odstanit třeba natavením pájkou a ořezáním zalamovacím nožem nebo je odfrézovat stopkovou frézičkou o průměru cca 5mm, upnutou do vrtačky ve stojanu. Řezat plast jen zalamovacím nožem moc nejde, je poměrně tvrdý. 5.Pro nálitky na čele válečku vytvořte na jedné stojině dvě drážky v poloze dle obrázku. Nejvhodnější je drážku vypilovat jemným trojůhleníkovým pilníkem. Je nutno dodržet směr přesně přes střed otvoru čepu. Jinak bude váleček nakřivo a jeho aretace bude vypadávat. Hloubku a šířku drážek udělejte co nejpřesnější, aby váleček v patce dobře seděl bez velké vůle. 6. Na dalším obrázku je vidět příčná drážka ve sklopné čísti madla. kam zapadne podélný výstupek na tlumícícm válečku. 7. Protože váleček má vždy v patce nepatrnou osovou vůli a západky na čele válečku mohou vyskočit ze zářezů, je dobré vymezit ho podložkou z obyčejného kancelářského papíru. Já použil dvě vrstvy. 8. Nyní usaďte patku s tlumícím válečkem do sklopného madla. Nasuňte zpět čep tak, aby asi 2mm vyčníval ven z patky. Ušetříte si tím nervy při případné opravě. Při namontovaném tlumícím válečku jde totiž čep chytit a vyjmout velice špatně. Vyzkoušejte funkci tlumení "nasucho", jestli nikde nic nedře, nevypadává ze zářezů atp.. Patka s válečkem musí jít ručně sklopit jen s velmi nepatrným odporem. Pokud jde již nyní sklopit ztěžka, pak celé madlo se nebude sklápět zpět a čeká vás jeho opětovná demontáž...... 9. Zbývá narovnat zpět jistící patky na sponě a jazýčky dát do polohy dle obrázku. Po nasunutí záslepky - trnu se jazýčky ohnou do správné polohy a zajistí opět trn proti vypadnutí. Sponu vložte do patky a zajistěte ji zasunutím záslepky - trnu. 10. Takto vypadá smontovaná patka s tlumícícm válečkem. 11. Poslední krok je instalace madla do stropu a finální zkouška. https://youtu.be/dJFEU3skPzY4 body
-
To Pawouk by vytahl kalkulacku a protoze ted bude z matematiky maturovat by snadno spocital na zaklade sve rychlosti a vypoctene protijedouciho vozu silu narazu. Pak by propocital pruhyb deformacnich zon u obou aut. Nakonec svou pravdepodobnost preziti. Pak by se pomodlil a pak se rozhodl jestli uhne ci nikoliv. Ale pozor, tohle vse Pawouk zvladne za 0.3s. Tedy kdyby kouril stihl by si jeste za dalsich 0.3s zapalit cigaro na uklidneni.2 body
-
2 body
-
no jestli to jde u kamaráda, tak si u něj na NTB udělej co potřebuješ a sobě si pak kup kup určitě jinej kabel, hledáním čím to je akorát ztratíš čas a náladu2 body
-
já být tebou, tak neutrácím za měření, ale zkus někoho z fóra co se v Rapidu hrabe, zkoumá ho apod. aby se s tvým svezl, nebo ty s jeho a porovnal. Já si taky plno zvuků a chování vsugeruju... Odkud jsi ?1 bod
-
Ty Petře, já neříkám nic o tom, že bych byl neomylný, ale aby to došlo takhle nablízko, tak to ne. Loni jsem kvůli jednomu tureckýmu blbovi (co zde byl z Německa na výletě s Q7) musel zamáznout bus, protože mi nedal přednost a hned jsem tam měl 2 zraněné osoby. Navíc chtěl se zdekovat, že je to OK - já mu jen řekl že Halt , polizei a tak si to rozmyslel.1 bod
-
1 bod
-
Četl jsem, že je dobré ženu na rande něčím překvapit.Tak jsem nedorazil. Dnes půjdu do práce jako normální člověk.... ...nevyspalej a nasranej Nedávná studie zjistila, že než chodit do fitka nárazově či ojediněle, je lepší necvičit vůbec. Fakt se mi ulevilo, že to dělám dobře.1 bod
-
Tak letos nakonec prece jen jeste jednou na sever - tentokrat s kolama na 14 dni do Svedska, na ostrov Gotland. Chytli jsme tlakovou vys, takze super pocasi, slunecno, teploty kole 25, i ta koupacka v Baltu nekolikrat byla Cesta tam zase Praha - Rostock/Gedser - Helsingoer/Helsingborg - Jonkoping - Lynkoping - Norrkoping - Nynashamn. V Nynashamnu jsme na 14 dni zaparkovali auto a s kolama nabalenyma natezko se trajektem preplavili (3h plavby) na Gotland. Tam 14 dni jezdili kolem dokola a zase se stejnou cestou vratili zpatky. Problemy byly akorat pri navratu v Nemecku (zacpy, uzavirky, nehoda) - nedele pres den rozhodne neni vhodna doba na objizdeni Berlina... Autem najeto celkem 2800 km, na kolech rovnych 700. Prvni foto: cekani na trajekt v Rostocku Druhe foto: parkovani v Nynashamnu a kola "v plne palbe"1 bod
-
Mrkni co má kamrád za Javu. Myslím, že program vyžaduje Javu a třeba frčí jen s určitou verzí Popřípadě zkus zjistit na čem běží program a co potřebuje k běhu Možná vyžaduje starší javu, možná jinou verzi net.frameworku a proto Ti to nejde. Nejlepší nápad měl, ale cz pida Ahoj1 bod
-
Je jasný, že kdybych jel se svou super oktávkou, brzdil bych jak šílenej, k tomu ještě úhybnej manévr, pak bych vylétnul z auta a nadával1 bod
-
Petře s tím že má zůstat člověk v klidu je do jisté míry pravda, ale když každý den narazíš na nějakého pitomce, tak te to unaví a sebemenší chyba tě pak nasere. V Plzni a samozřejmě ve všech velkých městech se to násobí, protože v podstatě každou chvíli tě někdo ohrozí nebo omezí a potom stačí aby projel nějakej Stringo v Octě a nacpal se před tebe na začátek dvoukilometrové kolony, protože si myslí že má právo ZiPu a jsi hned tak vytočenej že to není ani možné [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Jenže to je promile excesů. Ostatní je tupost a demence. Koukni na přejezdy, na tu JS atd...1 bod
-
Stringo, jinak neznam nikoho kdo nema pud sebezachovy a neuhnul by. Ano neuhnul bych pokud uz neni jina moznost, ale kazdej normalni clovek si myslim se snazi srazce vzdy vyhnout i kdyz to treba neni vzdy nejlepsi varianta. Nektera stromoradi podel silnic by mohla vypravet.1 bod
-
A vy jste vsichni neomylni? Pawouku? Nikdy nikdy z vas neprehledne jineho. Neudela chybu? Pokud vse dopadne dobre a dotycny se alespon zvednutim ruky omluvi. Neni duvod se rozcilovat. V ostatnich pripadech ano.1 bod
-
Pokud se nic nestane a dotycny se omluvi, tak je mi to jedno. Nikdo neni neomylny. Tedy rozciluji se az po tom co zjistim ze jsem narazil na arogantniho debila.1 bod
-
já v tom nevidím nič extra ...pre dielňu sa vydáva sudový a pre zákazníkov čo chcú na hotovosť,tak origo litrové balenie1 bod
-
Pokud telefon sám o sobě rSAP nepodporuje, pak ano, je třeba root (což není úprava schválená výrobcem a může následně způsobit zánik záruky). Nevím, zda to tak je u všech jednotek, ale pokud si dobře pamatuju - nikdy jsem to nemusel řešit, jelikož nemám telefon s rSAP - u mě je v nastavení Bluetooth na MaxiDotu možné režim připojení změnit.1 bod
-
000 00000 , ale na kterým místě bylo Óčko nevím, nebyl čas.1 bod
-
Barvy?Ma led lampicky zo Superba a tie svietia iba jednou farbou.Foto asi skresluje.1 bod
-
1 bod
-
Ani nepociťuju, že by to žralo zas tak moc oleje. Všeobecně tyhle motory olej žerou - leju tam kvalitní 10W40. Kolik si dal za překroužkování???-1 bodů