Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/20/16 ve všech sekcích
-
Nějaké nové TPI, prezentace z konference zatím v erwinu není. Zasekávání infotainmentu, nereakce na dotyk bolero_amundsen.pdf Potřísnění klínového řemene chladící kapalinou klinovy remen.pdf Nefunkční kontrola tlaku v pneumatikách kontrola tlaku.pdf Nefukční Mirrorlink/Smartlink mirrorlink.pdf Pískání při ustálené jízdě piskani.pdf Podsvícení budíků při zapnutých parkovačkách podsviceni budiku.pdf Vrzání spojkového pedálu spojkovy pedal.pdf Utahovací moment svíček svicky.pdf Zaklepání z motorového prostoru po startu - EA211 zaklepani EA211.pdf Vozidlo táhne na stranu, volant není rovně při přímé jízdě volant nakrivo.pdf4 body
-
A to si myslíš, že podobné SUV zvládne, jo? Podvozek snížený, stejně jako nárazníky, nezvládne to více, než Octávka, na cestě zase zavalitá karoserie bude auto brzdit. Za mě má smysl jen G AMG, protože se mi líbí2 body
-
Wow... to je ještě větší peklo než Halina Pavlovská, která má ponořený rypák v dortu a přitom si čte Fitness časopis.2 body
-
A co bude na zimu? Clintík vymění Bravuráky Ultrasmyk 3 za Polarisáky Slushcontrol 3[emoji48]2 body
-
2 body
-
Tohle téma by se mělo spíše jmenovat: "co mi vadí na veškeré dnešní automobilové produkci a obzvláště na autech značky Škoda" Já osobně to vidím stejně jako vy zde všichni, kvalita, design, servis atd. a vše další všeobecně upadá. A je jedno, která je to značka. Kdo čte německá fóra, jako třeba Motor-talk: http://www.motor-talk.de/ Tak vidí, že i Němci těžce kritizují své oblíbené značky Je jedno, je-li to Mercedes, BMW, Audi, VW, Opel, Ford a pod. Všichni nadávají stejně. Každý nový model je ještě větší krám, než ten předešlý. Není divu, že náš vozový park stárne, protože auta, která se zde dožila ve zdraví 12let budou jezdit ještě dalších 12 a nikdo nemá důvod je měnit. Kodiak mi nijak extra nevadí, co mě štve, je mě nepochopitelná obliba SUV všeobecně. Kdo potřebuje skutečný off-road nebo pick-up, tak prosím. Ale SUV je k ničemu. Co mi víc vadí je, že z dnešních aut už vůbec není vidět dozadu, to asi, aby se kupovaly kamery. O dieselu je taky škoda mluvit(viz Meřo, DPF, SNCR, AGR a podobný eko-humbuk).A že je vůbec někdo ochotný lít chcánky do aut a říkat tomu adBlue, to se teda divím. A furt to lidi kupujou. A aby ne, když všude testují jen "chrochťáky". O barvách nemluvím. Už Ford kdysi říkal:"můžeš mít jakoukoliv barvu, pokud je to černá" Teď je zadara jen modrá . Onehdá to byla ještě červená,bílá a černá. Funebráci,sanyťáci a hasiči budou hold připlácet. Nevím, co komu vadí na příplatcích. Není to tak dávno, co se připlácelo za opěrky a pásy, nemluvě o airbag, ABS, ESP, servořízení, klima, centrál,atd. První to tam začli cpát zadara Japonci aby vůbec něco prodali a postupně se přidáváli další. Dnes ale základ v plný palbě nedostaneš ani od Korejců. Každej hledí aby něco vydělal. Tak tam nedá ani hever a kolo, a kde to není vidět, tam se to ojebe. Chuj s tim, však on to nějakej kokot dycky koupí. Hlavně pěknej kabát a reklama. Dyť je to tak, ze fšim. Tož dame po kořalce, ne?2 body
-
Zvoní mobil. Volá manželka z koupelny: "Vezmeš to? Já namáčím prádlo." Zvedám se v pokoji, ale z obýváku se ozve hlas čtyřleté dcery: "Já to vemůůů!" A než jsem tam došel, už ho měla: "Dobrý den..." Mrknul jsem na displej. Reklama. Zase. Ti už volali. Tak jsem jen mávl rukou a šel zpátky do pokoje, ať si to užijí. Za sebou jsem zaslechl: "Máma nemůže, máma močí v koupelně... No, má tam toho hodně... Už má plnou vanu." Chvíli poslouchala. "Táta je vedle. Já se zeptám." Šla za mnou, tak na ní mávám, že to nechci a gestem naznačuji, ať to prostě položí. Chvíli na mne zírala a pak do telefonu řekla: "Táta říká, že s tim mám praštit o zem. Ale to se s mobilem nesmí." Zase poslouchání. "Já už umim jezdit na kole... Ve školce máme kola a já se to naučila... Ne... No jo a já tu hraju mačkací holčičku, víte, jak se to hraje?" Přišla manželka a zeptala se, jestli volá babička nebo kdo, že se s ní malá baví. Vysvětlil jsem, že to je reklama. Zasmála se a také pokývala, ať si ji užijí. "To je jednoduchý, prostě musíte jí dávat to, co zrovna chce. Teď jsem jí třeba myla... Tak jo... Já jim to vyřídim. Aha, ale víte, co ještě umím? Umím zpívat. Já mám koněééé, vraný koněééé, to sou koně mííííí!" Viki zpívá opravdu hodně hlasitě a protože jsem měl tu čest poznat, co dokáží s reproduktorem hlasivky malého dítěte, myslím, že toho operátora museli vyměnit, jelikož byl od té chvíle hluchý jako Schwarzenberg. "Hehehe, tak jo, tak naschledanou a víte, co jsem měla k svačině? Jogurt! S takovýma kuličkama. A byl dvoubarevnej, ale já snědla jen ty kuličky... Ne, mě to nevadí, že musíte, já tu taky pracuju. Třeba na tý mačkací holčičce, budu jí muset vyfénovat. Vít, jak se fénuje?... Tak nashledanou, to se musí vzít fén a pak kliknout na tu holčičku. A chcete zahrát na flétnu?" Popadla dětskou flétnu a zasípala na ni, až sliny lítaly na všechny strany. Člověk na druhé straně musel být už hluchý. "Mě to ještě moc nejde. Haló?... Jo, jste tam ještě... Děkuji. Tak jo, tak na shledanou a nechcete třeba něco namalovat? Umim strom. Třeba i vrbu..." Neuvěřitelné. Tak to šlo bez přestání kolik minut. Nedala mu nebo jí prostě šanci. Dozvěděl se, že umí básničku, která se ale vůbec nerýmuje, dozvěděl se obsah epizod dvou posledních pohádek, co viděla, jaké má kamarádky, jak se jmenují plyšáci, kterého měla dnes ve školce, že má dvě pláštěnky, že dneska měla holínky, protože pršelo, že jsme byli v knihovně a jaký tam měla převlek a co si půjčila za pohádku... Nakonec to uzavřela sama slovy: "Jejda, já taky musim na záchod, snad už je máma hotová, tak já to dopovim příště, naschle!" odhodila mobil a utíkala do koupelny. Vždycky na poslední chvíli. Zážitek pro bohy. Ten ubohý člověk na druhé straně se to zjevně snažil celou dobu ukončit, ale Viki se nedala. Nějakým zázrakem se situace úplně obrátila. Obvykle jsme to my, kdo se zoufale snaží ukončit reklamní hovor, ale oni se nedají. Už vím, co udělám příště. Jen reklamě sdělím: "Moment, předám..." a dostane se jim kompletního shrnutí veškerého dění v životě jednoho předškoláka. Nikdy bych nevěřil, že tohle někdo dokáže. Ale ona je Vyvolená. To se mi líbíZobrazit další reakce KomentářSdílet2 body
-
Nevadí, prodám bydlení a jdu do toho - s domem jezdit nemůžeš, v autě bydlet ano1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Barbucha měl na kole přilepené loňské hovno z vola, proto mu to tak skáče. No a taky je lepší jezdit s vytazenym oknem, aby jsi si mohl vychutnat ticho v kabině a lahodný zvuk chrochtání. Já je hlučné nemám a neskáčou. Kdyztak tě svezu, až někdy přijedeš na sraz [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Pomerančový lak je bohužel standard na všech modelech u Škodovky. Není pravda, že vše je ve voze a jen stačí kódovat. Pokud není ve voze instalovaná hf sada nikdo ji nenakóduje, v těch jednotkách schází vyložené šváb pro bluetooth. Hromada funkcí se aktivuje přes aktivační klíče. Na základě toho klíče se do jednotky stáhne nový soubor, který obsahuje staré funkce + nové a je digitálně podepsán. S příchodem O3 se tvrdilo, že půjde vše dodělat a jen na tom bude Škodovka vydělávat -> situace: lze dodělat pomocí klíčů: tempomat, asistent únavy, tažné a od MR2016 na některých Smartlink. VW už dokáže dodělat i navigaci a tím pádem i hf sadu. To si můžeš u Škodovky nechat zdát. Cena u VW za dodělání: 30.000,-. Neříkám, že to je levné nebo drahé, ale zákazník má možnost volby a možnost jak vyřešit stávající stav, který mu nevyhovuje. U Škodovky má zákazník smůlu a pokud si někde sežene nekradenou navigaci, tak mu ji Škodovka po ochraně komponent zablokuje.1 bod
-
1 bod
-
Tyhle prasnice Stanmar přímo žere. Čím víc se to u tyče rozhejbá a čím déle se to samo potom třese, tím víc řve Stanmar radostí [emoji23]1 bod
-
Ty štítky jsou k hovnu. Minimální rozdíly, jen reklamní kecy. Kdo si co zaplatí.1 bod
-
A nepřipadá Ti čas od času, že jedeš v traktoru, místo v autě? Já jen, že Bravuris má snad jeden z nejhorších štítků, které jsem kdy viděl.1 bod
-
SUV je věc, kterou si vykřičeli nervozní pánové v oblecích pro své ženy. Kdo by koupil nízké auto ženské, která udělala papíry na popáté a jen tak tak dokáže zaparkovat pomocí automatického parkovacího systému? Jde o bezpečnost dětí, které má vzadu. Přeci jen je v pořádku, když zabiješ 4 lidi v nižším a trochu starším autě, než abys zabil sebe a případně dítě. A co se týče výbavy, tak jasně... nedávno tomu tak bylo, na druhou stranu věci, které jsi vyjmenoval jsou dnes téměř zákonně dané a musí v autě být (kromě klimatizace, centrálu, atd.). Na druhou stranu, když se na to podíváš s odstupem, tak v době, kdy se začaly do aut montovat pásy, byla to opravdová revoluce v bezpečnosti. Dneska? Přes všechny ty systémy, které v autech jsou, fungují maximálně u Volva. Zbytek tupě kopíruje, kopíruje špatně, levně a prodává to dráž než Švédi. Front asistent na Škodě pořádně nefunguje - zastaví to před hromadou krabic, ale když Ti do cesty vběhne dítě, máš smůlu, protože není dostatečně velké na to, aby to zabral senzor. Tady jde o funkční věci, které by měly v autě být z toho důvodu, aby se prodávala. Abych musel v roce 2016 připlácet v autě za 600 za automatickou dvouzónovou klimatizaci (mávám, Škodo Octavia) je výsměch spotřebiteli. Stejně tak je směšné to, abych v době, kdy je nutnost mít handsfree, platil za to, že dokážu vůbec spojit mobil s autem, které je plné bezdrátových systémů. Nejhorší na tom je, že velká část věcí v těch autech je už od výroby, ale jsou zakódované. Barvy? Chápal bych, kdyby byl zdarma bílý, černý a třeba modrý základ. Zcela chápu, že si nechávají připlácet za speciální barvy, kterých ročně vydají z fabriky pouze po pár kusech, ale ať mi nikdo neříká, že jsou pyšní na to, že po cestě lítá plno „O2 barev“ a zasraných bílých aut, které nejde pořádně čistit. S tím stárnutím vozového parku máš pravdu. Pokud se vrhnu na koupení Octavie, budu silně uvažovat o 2. generaci po FL, protože jsou to držáky. 1.6 motory v TDi drží, najedou při dobrém servise 300, možná 400 tisíc kilometrů bez větších investic. U nové Octavie by se člověk bál, aby mu ve 30 tisících neodešel alternátor, v 90 spojka a ve 160 raději celý motor, včetně obou náprav.1 bod
-
Jojo, další výhoda je, že když nějakou člověk dojebe, tak za pár korun koupí jinou a hned ji sežene. Navíc je nikdo neukradne [emoji23] Hlučnost mám stejnou.1 bod
-
Dlouhodobě používám Bravuris a Bravuris2. Jen na OCI, 195/65/15". Spokojenost stejně jako Clint, jen jsou hlučnější.1 bod
-
Nevím, já jezdím na Barum Bravuris 3 225/40/R18 a naprostá spokojenost. Nevidím ani nejmenší rozdíl od Bridgestone Potenza, co se mi sjely po patnácti tis km. A vešel jsem se do šesti tisíc [emoji23] [emoji23] Na nějaké drahé gumy seru, v zatáčkách ani teď jedinej problém a to je řežu jak Fitipaldi. Sranmar zvyklý na Ikarus mít problém nemůže ani minimálně.1 bod
-
Ferokulda: vidím, že bysme si rozuměli dělám to téměř na chlup stejně... Servisní zvedání auta za prahy v jiných, než nouzových případech (třeba při defektu pneu) považuju za technologickou prasečinu, páč to poškozuje lak prahu a to i sebešetrnějším zacházením se zvedákem - jeden z důvodů, proč auto nedávám do servisu. Přitom i samotná karoserie má 4 vyztužené opěrné body s kruhovým otvorem (cca 4cm?) používané při výrobním procesu (ty přední mám u Apíka zakryté plastovou zátkou). Stačily by odpovídající protikusy na zvedáku (zejména dílenském ale i z auta) a mnohem choulostivější prahy by byly ušetřeny. Ale servis to zvedá za prahy... Samozřejmě zvedání za nápravy chce jistou míru technologické inteligentnce, znalostí vlastností materiálů a fyzikálních zákonů, zručnosti a zkušenosti (by to člověku nepadlo na palici nebo něco nezvohejbal) a nejistému laikovi doporučim raději i ty prahy, ale z hlediska péče o auto je mnohem šetrnější varianta za nápravy (v místě šroubu, pod rameno, vhodná podložka, prostě dle konkrétní konstrukce vozidla). Příklad zvednutí za ramena (vím, že neni vidět detail podložení ramena, až budu přezouvat, vyfotim detail) (když nezapomenu ) : Pawouk: pokud by to šlo střihnout a hodit do nového tématu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@stanmar: On je tady zásadní problém. Mám pocit, že mnohé řidiče MHD učí, že mají absolutní přednost při vyjíždění ze zastávky. Ač přednost máte zakotvenou v zákoně §25 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb, je tam jedna důležitá věc: „Řidiči autobusu hromadné dopravy osob nebo trolejbusu musí v obci řidiči ostatních vozidel umožnit vyjetí ze zastávky nebo ze zastávkového pruhu, a to snížením rychlosti jízdy, popřípadě i zastavením vozidla; řidič autobusu nebo trolejbusu přitom nesmí ohrozit zejména řidiče vozidel jedoucích stejným směrem.“ Já nemám problém pustit kohokoli. Jde o ohleduplnost a plně chápu, že v autobuse sedí například 50 lidí. A přeci jen 50 lidí je více než já. Ovšem vše má své hranice. Pokud frajer autobusák stojí na zastávce, nedokáže dát levou páčku dolů a vletí do cesty jako největší prase, nemůže se pak divit, že jsou ostatní řidiči naštvaní. A co si budeme povídat. Jeden řidič z desíti dokáže slušně poděkovat, když zastavím a nechám ho projet. A promiň, situace, kterou jsem popisoval u Denise v tématu, by nasrala naprosto každého. Pokud jede řidič MHD jako dobytek, problikává tě, troubí jako zbavený smyslů, má v autobuse lidi a ještě tě pak ohrozí tím, že přejede z nájezdového pruhu do pravého pruhu rychlostní cesty přes plnou čáru, omezí tě v jízdě, tak máš prostě chuť jet za ním, vytáhnout ho z autobusu a na místě ho zabít.1 bod
-
1 bod
-
JJ, musíme si na to zvykat/zvyknout. Jelikož nemám auto ani rok, tak ještě síly na eliminace drnčení a hledání příčin zatím mám, ale je pravdou, že taky pomalu rezignuji a hudba, kvalitní hudba, (sice mám Canton, ale to nepovažuji za kvalitní hudbu) je možným řešením :-). Já mám Škodovku po dlouhé době a paradoxně jsem si říkal, že ta kvalita bude super, přece němci že :-D... Taky bych aktuálně do Superbu nešel, myslím si, že taky na tom bude zle, ostatně na youtube je třeba video (bohužel si nevzpomenu na autora), kde testují nového superba LaK a vše chválí, ale ke konci povídá, že tam drnčí něco v palubce :-D. Clint: Japoncům bych se vyhnul velkým obloukem, pokud Ti teda vadí pazvuky! Japonská auta byla vždy s kvalitou interiéru špatná. Ikdyž to se říkalo a platilo i u Francouzů, ale třeba nové Peugeoty jsou na tom lépe než Škodovky... čili, co platilo dříve, už platit nemusí (Škodovka je zdárný příklad)...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
TPI Vrzající a zasekávající se plynový pedál: plynovypedal.pdf Zmatkující front asistent: frontassist.pdf A ještě manuál pro schválení reklamace potahu sedaček: sedačky.pdf1 bod
-
nevím proč tu polemizujete!!!! vag - měřené hodnoty a zjístím které čidlo a proč.... to bych se na to mohl vy... čekat na teplo... nemáte S120 ale Superba.. ach jo...1 bod
-
Vůbec nechápu proč tu řešíte čištění za skoro 10 tisíc, když za 13 se nechá koupit nový....-1 bodů