Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/03/16 ve všech sekcích

  1. Podle me se tu uplne zbytecne hadate o slovicka. Jasne, ze vyrobce uvadi pro pevny interval jiny typ oleje - takovy, ktery dostatecne vyhovuje delce toho intervalu. Ten samy ale bys nemel pouzit pro interval promenlivy, ktery muze dosahnout az dvojnasobku toho pevneho - mel bys pak zadelano na problem. Kdyz ale pouzijes ten, ktery vyrobce doporucuje pro promenlivy interval, tedy s dlouhou zivotnosti, ale vymenis po polovine cyklu, co by vydrzel... tak jedine, co si tim zkazis, je tak akorat rodinny rozpocet prece...
    3 body
  2. Tak ja sice nejsem chemik ani automechanik, ale selsky rozum mi rika, ze LongLife bude takovy typ oleje, ktery si svoje vlastnosti zachova dele (tj. najedu s nim vic km a nemusim ho menit tak casto, jako non-LL). Pokud ho tam naleju, ale vymenim ne za maximalni doporucenou dobu/najezd, ale drive (treba i o polovinu), no tak se maximalne pripravim o financni usporu, kterou bych ziskal tim, ze na jeden olej budu jezdit dvojnasobnou dobu. Pokud LL splnuje normu vyrobce pro dany motor, tak je prece uplne jedno jestli tam bude 10, 15 nebo 30 tis km. Problem asi nastane, kdyz se ta maximalni doba (nebo chvile, kdy si auto trekne o vymenu) vyrazne pretahne...
    3 body
  3. Zrovna nedávno jsem počítal, kolik peněz už sem nacpal do těch aut a když jsem začal počítat, udělalo se mi zle... Takže jsem se rozhodl, že tohle auto bude sloužit do roztrhání plechů (dvacet let doufám ), už nechci vyhazovat peníze do aut, navíc ta dnešní si to už ani nezaslouží.....
    2 body
  4. Vždyť jsi Petře tvrdil, že dítě sedí kvůli výdajům na Lotynku a krabičák na bedně od banánů Tak co nás tady krmíš, my ti to nežereme
    2 body
  5. Líbit se a smířit se je velký rozdíl...
    2 body
  6. OIIIfl nelíbí se vám....ale bude....stejně jako tomu bylo na OIII s těma prolisama na kufru. Mnoho poviku pro nic! Mě se začíná taky už líbit
    2 body
  7. Když na to tak koukám a čím déle na to koukám, tak tím méně se mi to začíná nelíbit a naopak začíná líbit. Ono to v podstatě jako prodlužuje a kopíruje linie masky. Uvidíme v reálu [emoji23] Ale první dojem tedy dobrý nebyl, to je pravda.
    2 body
  8. Na to si ty kravo prisel brzo. Hale luja. Uz si mohl mit splacenou hypoteku kdyz jeste odectes ten kram na 2 kolech. Mohl si mit Krejcirovu vilu. [emoji3]
    1 bod
  9. Takže to bude souboj dvou brokovnic od Hatori Hanza
    1 bod
  10. Dají mu hovno kulanci, to ti můžu už teď říct naprosto zodpovědně
    1 bod
  11. Tak pokud se o tom nemluví, neznamená to, že se to líbí. Mě by zajímalo, kolika lidem se ten prolis začal líbit Já proti němu vlastně nic neměl, to je na OIII už to nejnenší zlo, ale pochybuji, že by někdo změnil názor I vlečná zadní náprava se řešila a už neřeší. Taky to neznamená, že se začala lidem líbit
    1 bod
  12. jeden odo mňa nakoľko väčšina áut má len jednu žiarovku v kufri, hľadal som náhradu a dostupné riešenie...odporúčam LED osvetlenie kufra . fotky sú dostupné v mojej téme v sekcii Fabia III. balenie obsahuje 2ks, je možné ich použiť aj pre schránku spolujazdca
    1 bod
  13. Tak dneska to dorazilo, tak uvidime jak to tam bude dlouho drzet.
    1 bod
  14. Hele, nemá to smysl, se s Tebou hádat. Realita je taková, že 504 plnohodnotně nahrazuje oleje 501.01, 502, 503, 503.01 (stejně jako 507 nahrazuje většinu starších naftových specifikací). Muzes s tim nesouhlasit, muzes tady vykřikovat, že děláš VAG PowerTrain (či cos to plkal ve vedlejším vlákně), ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat.
    1 bod
  15. to předělávání ve velkým na FL jsem nikdy nepochopil, stejně to koně nepřidá akorát pak sejmeš srnku a máš po FL
    1 bod
  16. Nakonec to dopadne tak, jak tu někdo už psal, že všichni začnou doma předělávat OIII na FL
    1 bod
  17. Deti nemam, tak jsem nikdy nezjistoval. Jaky je rozdil mezi novou a pouzitou autosedačkou? Pokud vim, tak autosedacky se snad neopravuji, kdezto totalky auta jedou jak housky na krame a pokud si dobre vzpominam, tak s pouzitym autem nema nikdo zde problem. Tak to tedy nechapu. Ja bych se vic bal jetyho auta, at je historie dolozitelna jak chce, vim ze i referencky se stacej, aby zaměstnanci nemuseli platit prejete kilometry a buh vi jestli neplati i servis (vymeny oleje), tim spis.
    1 bod
  18. Za Kaktusem se taky podívám vždycky, ale ne S pocitem ze je to pěkné auto, ale naopak se divím, jak to vůbec může někdo koupit... Stejně jako kdysi Multipla, hnusnější auto jsem asi neviděl...
    1 bod
  19. Osobne mam za to, ze to bude uplne v pohode. Usuzovat podle par fotek a pak tady hejkat co je to za hrůzu.... No comment.
    1 bod
  20. Nejaký kupón nemá niekto ešte v talóne?
    1 bod
  21. fotky tmave, divny vyber farby auta na reklamu ....
    1 bod
  22. akorát ti prodejce lhal můžeš servisovat kde chceš, servisní smlouva je vázaná na VIN auta, takže i kdybys auto prodal, tak nový majitel servisní smlouvu můžu využívat dál.
    1 bod
  23. proklepany mezichladic plniciho vzduchu motoru, bezna vec. Opravit (lepit, svarit ) nebo dat jiny funkcni popr. novy a upravit plastovy privadec vzduchu aby se to uz v budoucnu znova neproklepavalo
    1 bod
  24. Včera bilý Yeti - KLO KAN05 Asi nějaký Bohemkář... 321 START - to by šlo ne?
    1 bod
  25. Hm, tak to se pozna blondyna... kdyz uz, tak S0RRY. S00RY neni nic...
    1 bod
  26. Ty ostravské RZ vypovídají o inteligenci majitelů
    1 bod
  27. Dnes spotřeba 48,5 l/100km. Jel jsem do garáže, tam nechal 20minut natočeno, vyštrachal jsem něco a zase 700 metrů domů Bohužel nemám foto maxidotu
    1 bod
  28. On to není zadny nepodlozeny dohad. To je realita. Pokud ten LL olej ma vydrzet dva roky a 30 000 km, tak nepotrebujes moc mentalni kapacity k tomu, aby jsi zjistl, ze .... tim, ze ho vymenis o rik dřív a o patnact tisíc kilometru ... jaksi uz z principu nic rozbit nemuzes? :-D
    0 bodů
  29. To nám horákům říkat nemusíš, my nic jiného v zimě než Nokiany nepoužíváme, ostatní jsou v zimních podmínkách jenom povl.
    -1 bodů
  30. Ahojte .. Prosim poradte niekto .Auto startuje bez roblemov no po case sa otacky same od seba zvysia z normalnych volnobeznych nejakych 900 ot. na 1200 a takto to drzi n po case to klesne naspet na 900 ked mi to zacne blbnut pocas jazdy nie na volnobehu tak sa to sprava tak ze ked auto rozbehnem napr na trojke na 2500 ot. a zoslapnem nohu z plynu motor nezacne brzdit ale akoby este ho tlacilo nieco do otacok ako nejaky sitič a na palubaku je namiesto aktualnej spotreby 0 je tam jekaych 2 l a po nejakych 2 sek to skoci do nuly a zacne brzdit ... ked zasa pridam a zasa zoslapnem zasa to iste a pri preradovani sa to sprava tak ze otacky neklesnu a rychlost zaradzujem do otacok a vtedy to trhne s motorom ... ked rychlost vyhodim a zastanem na volnobehu 1200 . Ked pri takychto otackach vypnem motor a zasa nastartujem rucicka otacok vybehne az na nejakych 4000 ot. a klesne na 1200 po case sa to upravi .. niekedy hned niekedy to trva dlho .. neda sa s tym jazdit a som z toho zufali .. prosim poradte ak sa s tym niekto uz stretol ...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...