Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/29/17 ve všech sekcích

  1. Bohuzial I-cko sa neda, pretoze je hmlovka spojena priamo so "stretavackami" . Preto to bolo skor v tvare L. To bol prvy plan este pred tym L-kom. Preto som dal aspon vrch+spodok, vhzera to zaujimavejsie ako iba vrch, pripadne cisto spodok. Da sa vsetko mozne nastavit, dokonca uz mi konecne fumghje aj US svietenie pri DRL, i parkovacky a stretavacky... A je to nastavene iba pri DRL, parkovacie/stretavacie svieti klasika cele C. Bude to aj v dokumente casom. Pracujem na nom (asi 160 stran ma). A ak by niekto chcel spolupracovat, potrebujem preklady urobit aspon do EN
    3 body
  2. No těžko teď něco odhadovat za 14dni budou reálné data...
    2 body
  3. Kde jste vy flákači celej den ? Nebo snad zrovna clint honí kunu pod motorem a pancho mu zatím jezdí kolem domu, sabiza chystá vatru na vysušení čerstvě vylitého betonu, petrrrr čeká s Vencou na posladní vlak do Mariánek, beuticek počítá nové smlouvy, kokta lepí nové pneu ze zbytků co posbíral na okruhu v Mostě, radius leští Dacii na monstr sraz majitelů těchto rumunských strojů, fannanekh hledá nějakej pajzl v dosahu KV kde mají teplý pivo a starý utopence, stringo lepí herkulesem rozbitej reaktor a pawouk snove sítě, aby chytil nějaký ten hmyz k snědku ??
    1 bod
  4. No super, tak budeme mať opäť čo študovať. Klobúk dole. Inač po našom stretnutí v Prešove som sa nechal inšpirovať a objednal som LED do interiéru a exteriéru. Bolo to super vidieť prakticky či u Teba alebo brrrrm-a. Ako prvé prišli predné blinkre a vo včerajšom lejaku na Spiši som ich nahodil. Stálo to za to. Ta "blikaju" bombovo , bez nakódovania.
    1 bod
  5. Já bych si zase nikdy naftu nekoupil, raději překousnu větší spotřebu. Jen by si měl někdo ve vývoji uvědomit, že pro auto o určité velikosti by opravdu měla existovat benzínová varianta se 6 válcem...ta by Kodiaqu slušela a věřím, že v reálu by se pohybovala na stejných nebo nižších číslech než se čtyřválcem, kterému na tu hmotu občas dochází dech.
    1 bod
  6. protože ve škodovce DSG nefunguje vůbec, je to shitská low end převodovka. Lidem akorát oblbují hlavy, v takovém Aventadoru je taky jenom jednospojka a to je kurwa jinak silny auto... BMW zahazuje dvouspojky a vrátí se zpátky jenom k jednospojce. Máš v něčem pravdu, krabice typu kodiaq se 4 válcem a žere to jak urvaný a nejede to.... nechápu proč tam nedávají alespon 2.0 TSI cca 160kw..... Strejda má Hundaj Santafé (4 válec diesel) a jezdí hrozně pomalu a jezdí za 9 litr a taky nadává tak nechápu, proč si lidi kupují tyhle krabice. @jindrous jestli si myslíš, že zajedeš auto a bude žrát méně to jsou teorie z autosalonu na primě
    1 bod
  7. To máš veľmi biedne skóre.. mne sa minule podarilo dať 83 pri spotrebe 8l/100km..
    1 bod
  8. Smarlink+ je slouceni vsech podporovanich aplikaci,.... jako je smartlink, smartgate a dalsi .... prave z duvodu lepsiho prehledu Co se tyce vybav, berme v potaz ze je o neco zdrazeno, ale do vybavovych balicku je prihozena nejaka vybava navic,... takze nekomu to vyhovovat bude, nekomu zase ne, to je jasne.
    1 bod
  9. Je to "krabice" a se spotřebou kolem 10 litrů musíš počítat. To je daň za tento typ vozu u S3 budeš s tím samým motorem o 2 litry níže. Na dálnici v Německu nebude problém s tím jet za 14 litrů.
    1 bod
  10. Dnes som sa trosku hral Az som vybil baterku (uz sa nabija). Namiesto zadneho spodneho "C", teda skor L (stretavacky bez brzd), som zapol pri DRL hmlovky. Neskor zmenene na hmlovky+brzdove svetla. Jas je upraveny tak, aby to vyhovovalo stretavackam a neoslnovalo, funkcia brzdy a hmlovky ostala zachovana (video mozno pridam neskor)
    1 bod
  11. Jen se nebojte. Za chvili i benzinaci dostanou filtr pevnych castic. Tam to jeste neni vyzkouseny, to bude reklamaci
    1 bod
  12. tak někdy kolem roku 2080 možná 2100
    1 bod
  13. Ahoj škodováci. Také se podělím s opravou toho zlomeného plastového čudlíku v kufru u Romíka. Tak doufám, že to bude už na věčnost! Oprava vyšla cca do 50,- Kč. 1 x hmoždinka do polystyrenu turbovrut HDP 23 x 50 mm ( a dle díry v plastu! ). 1 x samořezný samovrtný vrut 1 x vysoustružený silonový váleček s dírou pro vrut.
    1 bod
  14. Odpoviem na otázku a teda ja osobne som medzi týmito otáčkami rozdiel necítil a varianta bola 63kW a chip na cca 98kW ... fakt to podla mňa rozoznať len v kopcoch, pri naloženom aute, pri predbiehaní a na dialnici.... subjektívne je to cítit prvé dni, kedy je motor načipovaný kým si na to nezvykneš pocitovo. Keď si zvykneš, na rovinke nerozoznáš chip od serie v týchto otáčkach. Toto hovorím za seba a svoj dojem, nakolko som mal skúsenosť...
    1 bod
  15. Ja nechcem eko tuning, ja len hovorím, že vzhľadom na hustotu a priemernú rýchlosť premávky jazdím vlastne v eko režime, či chcem, alebo nechcem. Samozrejme ak stojím na križovatke ako prvý, môžem vyštartovať a osoliť to, ale akurát budem o to dlhšie čakať na ďalších svetlách. Takže ak sa neponáhľam, tak jazdím normálne, štýl brzd-plyn ma už nejaký čas prešiel. Čo sa týka výkonu a točáku presne viem, že aký je medzi nimi rozdiel, resp. čo je ešte dôležitejšie, viem ako súvisia. Ak sa ale dobre pozriete na graf ktorý som sem nalinkoval, môžete vidieť, že krivka točáku a tým pádom aj výkonu sú do tých 2200 takmer úplne rovnaké. Tým pádom pri bežnom jazdení kým nezačnem predbiehať, alebo nepôjdem ostrejšie, bude pre mňa rozdiel vlastne nulový. Aspoň mne to tak logicky pripadá, ak by bola úprava rovnaká ako je v linkovanom grafe. Preto ma skôr zaujíma, že či sú aj iné úpravy, ktoré sa pri nízkych otáčkach prejavujú viac. Samozrejme na jednej strane chcem, aby moje auto malo 130-140 koníkov, ale to je výkon niekde okolo 4500-5000, kam točím motor už zriedkavo, takže pre mňa druhoradé. Prínosom by bola hlavne úprava ktorá by pridala točák (a tým pádom aj koníky) už od nižších otáčok. Žiaľ, pri osobákoch to takmer nikto nerieši, každý pozerá iba maximálny výkon, resp. čo najväčší kopanec do chrbta pri 2500, a "ako dobre to ide od 3000 vyššie", ale toto sú otáčky do ktorých sa s DSG v režime D pri normálnom jazdení jednoducho nedostaneš. A jazdiť v režime S? No, tam by sa ukázala tá úprava vyššie, ale ešte som nesedel v aute od VAG kde by bol režim S na DSG normálne nastavený. Ten používam akurát v zime, keď chcem rýchlejšie zohriať motor, ale tento režim je naladený úplne idiotsky a vytáča motor do vysokých otáčok aj keď to vôbec netreba. A keby to nestačilo, tak po zapnutí tempomatu zase behom krátkej chvíľky preradí zo štvorky až na sedmičku. Jednoducho skvost.
    1 bod
  16. Umí audiosystém potlačit hluk pocházející z venčí do vnitřku vozu někde jsem o tom četl a nemůžu to najít...
    1 bod
  17. Souhlasim, ze to vypada lehce asymetricky s temi ovladacimi tlacitky jen na jedne strane, kdyz si clovek prepina mezi Style a Ambition. Uvidime jak to bude pusobit v realu (FL OIII mozna bude na autosalonech driv nez Kodiaq?). Jinym resenim by bylo, kdyby ten displej zabiral celou plochu toho prostoru a tlacitka by byla jenom softwarova (pak by to bylo symetricke), ale to uz se asi bavime o jinem levelu. Takhle to ma napr. nova Panamera, ale to uz jsme nekde jinde no:)
    1 bod
  18. Je to úhlopříčka displeje na vyšku je stejný jen se rozšířil je to dobré jen na navi film na tom bude buďto ořezany na formát 16:9 nebo bude zdeformovaný na celou šířku.Vydržte a podivejte se prvně v reálu potom si udělejte závěr...za mně 8" je OK :-)
    1 bod
  19. Tady je foto jak to bude vypadat ....
    1 bod
  20. Presne tak, bude od 22. KT, objednavat ale pujde drive. Bavil jsem se o tom s prodejcem a potvrdil mi to. Jen mi moc nejde do hlavy, proc ho tam nedaji rovnou, kdyz bude u FL Octavie. Jedine vysvetleni me napada, ze koncern nechce, aby to Skoda mela drive nez FL Golfu?
    1 bod
  21. Hochu,původně tyhle fóra vznikly z úplně jiných důvodů.Myslím,že jsem byl u zrodu a to už je "X" let zpět a fungovalo to úplně jinak. Stačí se podívat a jiné fóra,odkud se čerpají info a pochopíš. Jinak souhlasím,pokud si s tím Jirka dá tu práci,má nárok za svoji práci býti odměněn. Pak je tu další otázka,jestli na tohle máme právo-podle všech různě možných autorských,ochraných a jiných zákonů
    1 bod
  22. Pro příště dodržuj pravidla fora a respektuj členění fora na sekce. Svoje téma jsi umístil do Elektriky, ač patří do sekce Autohifi, navíc téma se stejným názvem už tam bylo. Témata jsem tedy sloučil.
    1 bod
  23. Poviem ti priklad: API SL vyzadovalo Cam plus lifter wear max = 20mikronov, SM a SN uz dovoluje max = 60. Na druhej strane Bearing weight loss sa znizila z 26,4mg na 26. Zaroven plati, ze napr. TBN pri A3/B4 je min 10, pri C3 musi vyrobca mat min 6. Takto by som mohli pokracovat pri niektorych kombinaciach, preto kazdy nech si tam da co uzna za vhodne na zaklade noriem a testov.
    1 bod
  24. Myslim ze je tu kopec ludi, co maju co povedat. Ja sa nechcem uz o tom hadat ani sa nechat zatiahnut do diskusii, lebo sa vzdy objavia krcmove argumenty bez technickeho pozadia. V normalnych podmienkach su prave SAPS ucinne proti opotrebovaniu, pri vysokych tlakoch, a na dosiahnutie optimalneho cisla TBN. Pocas prevadzky rozne kyseliny degraduju olej, a je dolezite mat dostatocnu alkalicku rezervu. Jediny rozumny dovod pouzitia C3 pri benzine este pripustam, ak ma uzivatel pochyby o tom, ci nim pouzivane palivo splna STN EN 228 a naslednu europsku (ja viem, vsetci mami radi EU) direktivu platnu od 1.1.2011 = menej ako 10mg/kg siry. V tom pripade mid a low SAPS mozu kompenzovat pripadny vyssi vyskyt siry.
    1 bod
  25. Jojo, hlavně spotřeba bude nižší. Jako jezdit do práce s benzínem za deset, nejsem blázen. Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...