Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/17 ve všech sekcích

  1. No oni jaksi ty vstřiky na TSI moc neodcházejí. Ta podobnost je jen vzdálená, minimálně je tam ohromný rozdíl v tlaku paliva a samozřejmě v ceně, kdy vstřikovací ventil na TSI stojí někde kolem 1800 Kč... To se s dieselem absolutně nedá srovnat.
    1 bod
  2. Ty tečky nedávají žádný smysl-víme z vlastních zkušenností.
    1 bod
  3. @Zdenek Pastorek On to píše opačně, že umí jedno céčko odkódovat z verze před FL a pak vypadá jako obyč zadní u FL :-)
    1 bod
  4. Co co co? co zase ja? kdyz jste u toho PL tak ja jsem si ho loni projel az uplne nahoru k mori Wladyslawowo
    1 bod
  5. K tomuto vláknu dávám druhý a poslední příspěvek. První byl na 19900km. Před 2 týdny jsem Octávku předal zaměstnavateli s 223.000km a motor je naprosto v perfektním stavu. Za celou dobu provozu jsem dolil pouhé 2dl oleje při náročných jízdách do Skandinávie, a to ve 24.000km po výměně oleje. Pečlivě vedená spotřeba za celou dobu provozu činí 5,8L/100km.Výměna oleje vždy prováděna nejpozději na 27.000km, ale většinou na 25.000km. K autu jsem se choval více než slušně, což se možná i na spolehlivosti motoru podepsalo. Samozřejmě je třeba doplnit, že s řetězem problémy byly, ale s výměnou za relativně nevelký peníz ustaly. Vše podstatné je na motoru původní, jen kvůli vadné lambda sondě, kterou neuměli v servisu 3 měsíce identifikovat, je vyměněna běžná bižuterie (čidla něčeho v souhrnu za cca 3000,- , kroužky na vstřikovačích a pár drobností). Kdyby to auto nebylo nabourané od roztěkané ženské, co do mě vlítla zezadu a amatéři na Jarově to nedokázali ani napodruhé opravit, aby to nehnilo, tak bych si to auto klidně odkoupil. Takže za mne : velká spokojenost. Teď už si zvykám na Octavii 1,6TDI 85kW s 5ikvaltem a zatím z toho nijak dvakrát odvařený nejsem....
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Dlhsie som uz na fore nebol a pozeram, ze s mojich dnesnych 300.000km nie je vobec vynimkou a mnohi tocite uz dalsiu stovku. Tak vasim motorom prajem vela zdravia a vam vela stastnych kilometrov. P.S. AZQ 2004, rozvody menene iba nedavno!, vyhadzuje nizku ucinnost katalyzatora, inak olej nezerie, spotreba dlhodoba 6,5
    1 bod
  8. Jo školit neznámená znát...to je známe české pravidlo.
    1 bod
  9. netuším prečo, no s US svietením mám stále problémy. vypnuté a ako som sľúbil, video k brzda+hmlovka+DRL...je pekne vidno nezávislosť brzdového svetla hlavne. hmlovku ma nenapadlo zapnúť, ale bude to rovnaké ako pri brzde
    1 bod
  10. Řekl bych, že tu přes sto tisíc asi nikdo mít nebude. Já mám zatím lehce přes 50 000 za necelé dva roky a problémy s motorem žádné - vlastně ani s autem jako celek.
    1 bod
  11. Jak chceš řešit dlouhodobou životnost motorů, které se vyrábějí pouze několik málo let (1.2 TSI) a 1.0 TSI ještě méně??? Nicméně mně osobně tříválce vadí principiálně a z důvodu nekulturního chodu a zvuku v určitých režimech. Takže za mě 1.2 TSI.
    1 bod
  12. Pepa304 Rozhodně, regenerace rapidně snižuje životnost a kvalitu oleje. Navíc DPF má omezený počet regenerací než rozpraská vlivem vysokých teplot. Ten počet je sice velmi vysoký, ale i tak... Podle všeho i mnohem víc pracuje EGR, takže ze životnosti 80-160 tisíc v závislosti na typu jízdy, to bude ted cca 20-80 tisíc km. Vstřícný krok od automobilky by byl kdyby namáhané díly (DPF a EGR) jednorázově slevily o polovinu, jinak diesel gate časem rozúčtujou mezi lidi co budou dál tím autem jezdit, právě cenou náhradních dílu. Tuším že tam byl i změněn negativně chod vstřiku. Ono místo předělání SW a sacího systému by např. u 1.6 TDI úplně stačilo kdyby všem dali nové vstřiky a dohráli SW z 2 litrové verze, který kontroluje skutečné množství paliva vstříknutého do válce a dělalo to korekce. 1.6 TDi motorům neuvěřitelná po 120 tisících roste hlučnost motoru, právě kvůli jetým vstřikům bez korekce. Nepochybně i extrémně rostou emise. Mě už jeden vstřik pouští tak rozdílné množství paliva že jsem si myslel že mi špatně dosedá ventil a blbne hydrostyl. Ne moc nafty v komoře ...
    1 bod
  13. Laďa29--to je sice hezké,že už ho vživotě nechceš,ale napsat,co,kdy,jak se posralo by pomohlo víc.já mám tento motor 11let najeto 150tis km a věř mi,že já jsem na motor ještě nešáh,kromě vyměny oleje a výměny svíček a všech zap cívek a co proto dělám,defacto skoro nic jen měním olej po 10tis a svíčky po 25tis.,možná vyhozené peníze možná ne, budu nejspíš kupovat ojetou FII nebo Roomstra a po skušenostech s HTP si ho klidně koupím zas. ,v mém okolí mám dva známé,co podpálili ventily a když se jich zeptáš,kdy si měnil olej,tak jeden po 15ti(píše se v manuálu) a druhej proč stačí dolejvat,se svíčkama to samé na co v manuálu píšou 60tis atd,pak jsem měl tu možnost se s jedním svézt a kop bych ho do kulí,trápit tento motor 50tkou na 5tku ,kdy jsem si myslel,že to ani nejde,(já to nedělám ani na 4rku,to musí být ve městě dlouhá rovinka) a mimo město jen o trochu víc,ale hlavně,že spotřeba byla do 5,5ti litrů,to byl spokojenej.
    1 bod
  14. Budu se opakovat, nase HTP ma ted skoro 160 tkm, vymena oleje po 15 tkm v origo servisu a zatim v pohode. Ale mame 47 kw.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...