Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/02/17 ve všech sekcích
-
Konečně máme teplo, tak jsem začal lepit těsnění. Odtud jsem objednal 10m profilu 090 072 viz: http://www.guma.cz/profilova_guma-mikroporezni.htm Odtud jsem objednal oboustranou lepicí pásku viz: https://www.azktrade.cz/3m-5952-vhb-oboustranne-lepici-paska-sedocerna-navin-3m/ Něco jsem měl doma a začal jsem obcházet auto s dětskou plastelínou a dělal jsem otisky, jako zubař. Prostě jsem hledal, kde je mezi dveřmi a karoserií, pokud možno rovnoběžná, ne moc velká mezera, která by se dala utěsnit. Co z toho vyšlo je patrné a komentované na fotkách. Nejvíc problémů dělají odtokové díry na dveřích, které musí zůstat volné, ale právě přes ně by bylo ideální místo k nalepení těsnění. Obešel jsem snad všechna auta sousedů a známých a lezl jim pode dveře zkoumat těsnění. Snad mě nemají za úchyla. Lepicí páska je sice brutálně drahá, ale nechtěl jsem riskovat, že se to za týden odlepí. Odmašťovat se musí (důkladně) lak i gumy pouze lihem nebo isopropylem. Prý zbytky benzínu by mohly porušit přilnavost pásky. S lepením pásky máte pouze jeden pokus, prostě drží jak čert. Gumu je pak nutno na pásku pořádně přitlačit (na tom prý závisí pevnost spoje). Přítlak má být min. 2kg/cm2. Pevnost spoje je maximální až po 72 hodinách. Samolepicí gumu, která je nalepena na přední hraně zadních dveří jsem koupil v železářství a nalepil ji přímo s původním lepidlem. Je až zbytečně velká (10x10mm) stačila by menší (8x8mm), ale neměli v černé barvě. Pokud tato guma (spíš lepidlo) selže, pak budu shánět tu menší a nalepím ji tam tou 3M páskou. Gumu, kterou na obrázcích nazývám "opěrnou" jsem měl doma. Je možné použít jakoukoliv gumu (i plnou) tloušťky 7-9mm. Po nalepení těsnění jdou dveře trochu "gumověji" zavírat. Prostě se s nimi musí trochu víc bouchnout (hlavně ty přední). U předních dveří to způsobuje přední těsnění. Toto těsnění mohlo být pouze 13mm tlusté, jenže jsem nesehnal podobný mikroporézní profil v menším provedení. Je pravda, že mikroporézní guma je velmi měkká a pružná a má i trochu tvarovou paměť, takže doufám, že se to trochu omačká. Stejně i tak je zavírání dveří Fabie mnohem kulturnější, než u aut, které jsem dosud měl (VW Caddy, Mercedes Vito atd....). U těchto aut, se zvláště s posuvnými dveřmi, muselo neskutečně řezat. Když jsem měl nalepené pouze spodky na levých dveřích, tak jsem musel nutně odjet. Po cestě zpět nepatrně pršelo, ale levý práh zůstal čistý, zatímco pravý by zaj*baný až hamba. Takže přeji všem, kdo se do toho pustí, příjemnou zábavu a méně soustrastných pohledů od sousedů nebo manželek (co to ten blbec zase dělá). Zima to prověří. Jinak proklínám konstruktéry, kteří toto nedořešili. To je jako šetřit na domě za 3 melouny a nekoupit si dveře do zádveří. Některří to řeší rohožkou (prahové lišty apod.).5 bodů
-
Ok servis, servis, servis. Nic jiného nezbývá. A je to osud. Ze zákona pravděpodobnosti musí na někoho vyjít kus se závadou. Třeba tam dojet s pravnikem a pohrozit zrušením smlouvy. Polskej zg..... naše f3 ale určitě nejsou.2 body
-
Objednal jsem si potahy na přední sedadla. Za 3600. Potah na loketku patří so setu předních. Jak to vypada koukni se ke mně. Milanova candy1 bod
-
1 bod
-
Neměl by jsi tu psát bludy. Kdyby jsi ho tam orpavdu lil tak by jsi tu zároveň napsal že každých 20k km měníš DPF filtr, který by takový olej v naftě totálně odrovnal pravděpodobně mnohem dřív než po 20k km. Osobně si tipuju 5 nádrží s půl litrem oleje a DPF má konec životnosti.1 bod
-
Někteří v tom mají zmatek, tak ještě ještě jednou Služba Infotainment Online - je potřeba poskytnout vozu data (datová sim pro Columbuse, hotspot z mobilního telefonu) - informace o dopravě, zprávy, předpověď počasí, Google Earth (Columbus), aktualizace map online, import trasy http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/skoda-connect/infotainment-online/ Služba Care Connect - službu aktivuje prodejce (standardem u Superb a Kodiaq, za příplatek pro Fabia, Rapid, Octavia) - není potřeba poskytovat svá data - proaktivní servis, vzdálený přístup k vozu http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/skoda-connect/care-connect/ Služba Tísňové volání - službu aktivuje prodejce (standardem u Superb a Kodiaq, za příplatek pro Fabia, Rapid, Octavia) - není potřeba žádná SIM karta http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/skoda-connect/tisnove-volani/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Čo sa týka bŕzd, obával by som sa prehriatia a zvädnutia. V Rumunsku na Transalpine po nejakých 20 km jazdy na limite (mojom) z nich stúpal riedky biely dym... na okruh by som sa to so sériovými brzdami asi bál zobrať. Pokial teda ide o technickú trať, človek prudko brzdi na poslednú chvíľu a dá viac ako 5 kôl v kuse plným tempom.1 bod
-
nemyslim si, podivej se, kdy ma 140 Kw ( 45KT ), takze bud to to bude stejne i ve spojeni 4x4 nebo nejdrive jen predokolka a ke konci roku i 4x4.1 bod
-
Odkedy som na motortalk.de v r 2014 prvý raz dočítal o problémoch s prestavovačom, som s autom jazdil na dlhé cesty dosť nervozny či ma to cestou niekde v tramtárii nepostihne. Pol roka dozadu mi to ako som v predchádzajúcom príspevku uvádzal spravili v rámci servisnej akcie a odvtedy som bol kľudný. Minulý týždeň som bol v Alpách, cca 900 km, konečne bez stresu si tak šoférujem na dialnici a bum! Zrazu auto začalo trhať , skákať a strácať výkon. Bolo to na nemeckej dialnici za Salzburgom smerom na Innsbruck (kto to pozná - sú tam kopcovité úseky úzkou dialnicou bez odstavného pruhu s intenzívnou premávkou). Paráda. Toto mi robilo ako som po chvíli zistil vždy pri strednom až silnejšom zošlapnutí plynového pedálu. Auto som po pár km odstavil na prvom odstavnom ostrovčeku a kontroloval či pod prestavovačom nie je potečený olej. Nebol. Naštastie auto došlo do cieľa spôsobom že som len jemne pridával plyn. Na druhý deň som rovno šiel do servisu, kde zistili odpálenú zapalovaciu cievku na druhom valci a pravdepodobne aj vadnú sviečku (mám najazdených 38 tis. km). Oprava prebehla v rámci záruky (auto bolo posledný mesiac v zákonnej záruke). Teším sa na dalšiu dlhšiu cestu plnú príjemných prekvapení s mojim Lenonom 1.2 tsi 77 kw.1 bod