Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/07/17 ve všech sekcích

  1. Tak třeba sjel Petrrr 2x.[emoji23]
    3 body
  2. Tak jsem byl statečný a vtip s orangutanem poslal manželce - něco mi ale říká, že ji nebude připadat tak zábavný :-)
    2 body
  3. [emoji23] [emoji23] [emoji23] To je pro sicher, pro mene chapave. Motosovi delam 3D text. Pro kazde oko jeden. [emoji23]
    2 body
  4. Manželé jsou v ZOO a když jsou před klecí s orangutanem muž povídá:"Helčo, ukaž mu kozy, schválně co budě dělat..."Orangutan začne skákat celý nadržený."Teď mu zkus ukázat i čurinu... schválně..."Žena se rozhlédne a když vidí, že nikdo kolem není, tak si stáhne kalhotky. Orangutan je celý vyřízený, bouchá do klece a dělá salta. Muž najednou otevře dveře, strčí tam ženu a povídá: "Tak a teď mu vysvětli, že tě bolí hlava."
    2 body
  5. Hochu, my se toho dožijeme a nebude to dlouho trvat. Jak jsem už psal včera - je to politikum a tím je to dané. Bylo prostě rozhodnuto a nic to nezvrátí. Sama škodovka do toho jde - stačí se podívat na její strategii pro příští blízká léta. Strategie elektromobility - v globální růstové strategii automobilky hraje elektromobilita klíčovou roli. ŠKODA na bázi koncernové platformy MEB vyvíjí vlastní koncepty vozů pro čistě elektrickou mobilitu. Elektrifikace modelové palety značky ŠKODA bude zahájena již v roce 2019 uvedením modelu ŠKODA SUPERB s plug-in-hybridním pohonem. Krátce poté v roce 2020 bude následovat čistě elektricky poháněný sériový vůz značky ŠKODA. Do roku 2025 pak značka rozšíří svou nabídku o pět čistě elektricky poháněných automobilů z různých segmentů.
    1 bod
  6. Co kouří víc než oktáfka v dýzlu a v metle? Ruský torpédoborec.
    1 bod
  7. A co na tom chceš více objasnit? Sám jsi to řekl. Jedno čerpadlo hodní vodu klasicky přes motor, druhé přes turbo a chladič plnícího vzduchu. A pokud vím, tak spolu s rozvody není předepsána výměna a nijak se to ani nekontroluje, když s tím není problém (viz například oblíbené pískání toho motorového).
    1 bod
  8. kto by si do budúcna nevedel rady, skúsil som jednou rukou natáčať, jednou pracovať a potom to hodiť do videa:
    1 bod
  9. Tak nám prodávají Karoqa... A jak tak koukám, je to asi už klasika u náběhu, není ještě vše k mání. Třeba 1,5 TSi pouze s DSG.
    1 bod
  10. nezabudnite, ak vas o to doktor poziada
    1 bod
  11. Jo přesně na takovou odpověď jsem tu čekal... Zaplatit to je asi menší problém (udělat se to proste musí) ale v momentě kdy ti v autorizaku řeknou 25tis přijde otázka jestli by to nešlo udělat levněji. Přeci jen je to čtvrt ceny auta...
    1 bod
  12. e1h . silný a dojemný príbeh , škoda že na tom nie je ani špetka pravdy , alebo možno zostala niekde v 90 rokoch ...
    1 bod
  13. Říkám to furt specialista přes oleje, dokonce se přiznal ke šmírování mechanika při výměně oleje, to už je víc než pohádky o specifikacích a jeho vlastnostech
    1 bod
  14. Podíval sem se na ní svojim smrtícím pohledem a ona se strachy zahřála. To musí stačit. Ale jinak je to s tim zahřátím blbost. Naopak by bylo žádoucí jí podchladit aby se smrštila a při opětovném zahřátí a roztáhnutí materiálu by jěště ten závit pěkně utáhla. A to je vlastně taky blbost, tak co tady řešíme.
    1 bod
  15. Zdravím, jsem tady na fóru nový. Potřeboval bych poradit s jednotkou climatronic. Náhle mi začal trucovat climatronic. Vzduch fouká při zapnutí klimy normálně studený ze všech výduchů, ale cca po minutě se zavřou všechny klapky a do auta nejde vůbec žádný vzduch. Klima ale normálně běží. Zkusil jsem pořídit novou jednotku použitou ,el dělá to to samé. Pak jsem zkusil ještě jednu od známého, a ta běží normálně. Nevíte, jestli se nemusí nějak nakódovat, nebo co by to mohlo být? Divné, že by odešla moje a ta bazarová měla stejnou chybu. Když vypnu klimu, dám tam ekon režim, tak vzduch normálně proudí všude jak má. Děkuji za každou radu. (Mám Octavia II r.v. 2004, 2.0.tdi 103 kw, elegance, 2 zonová klima).
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...