Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/17 ve všech sekcích
-
Karotka je super a zas tak drahá pro nás, co bereme normální plat v Praze není. Pravda, že Plačka má jedinou šanci. Výhra v Lotynce, kterou sází už dvacet let a za tu dobu mohl nešetřit na x5 [emoji23][emoji23] Takhle za jeho prachy v BMW jezdí někdo chytřejší [emoji23]2 body
-
Sami hejter to tu je podla mna ohooodne lepsie ak s napismi !! Znak je dobry netreba zaciernovat ;-) vobec tam nevadi mam to tak isto zkytovat kliky by som urcite spravil nieje ocom ! A pocujes kdyz se stydis za skodu tak nebuduce suseda z nosovic !! To by slo jakoo2 body
-
Zdravím,jsem tu novej,omlouvám se pokud zakládám další téma.Chtěl bych koupit Supa kolem roku 2010,motor Benzín 1.8T,nebo 3.6,sice podnikám nájezd km je asi 40tis./rok ale já jsem pro benzíny.Slyšel jsem hodně dobrého ale i zlého o těhle autech,co říkáte vy na tyhle motory.Teď mám Passat 1.8 20v Turbo 2003,tak proto benzína.Nevím jestli se dělají Superby s 1.8 T i 4x4.Co Vaše názory,rady,jaké výbavy,barvy,no prostě všechno kolem Supa,díky1 bod
-
Zapojení přes pojistkovou skříň je momentálně jedno z nejlepších řešení. Žádný kabel, nikde se nic nezasouvá apod. Prostě se napájení vyřeší přes volnou pozici v pojistkové skříňi a o kameře ani nevíš.1 bod
-
Zdravim Neviete ako spárovať originál ovládač? Vymenil som baterku a kontrolka bliká ako keď som ďaleko od auta.1 bod
-
Pro Clinta tu mam jeste lepsi pneu nez Barum za jeste lepsi cenu. Vzorek 1.2 cm a na vyvazeni jednoho kola potrebujes zavazi jako jinde na cely auto. [emoji23] http://www.protektoryvranik.cz/?gclid=Cj0KCQjw1dDPBRC_ARIsAJZrQfqg-vzwgWei4GNj5RelWHkrdt2mqMNimpauldz3Zpkxksis0kFZgN8aAo9-EALw_wcB1 bod
-
Osobně už několik let kupuji Sonax koncentrát do -70°C, 5l za cca 570 kč a pak ji ředím podle potřeby. Pěkně voní a neubližuje ničemu (plast, chrom, pryž, lak). Vždycky ji koupím mimo zimní sezónu a to je vždycky někde v akci. Teď je zrovna akce přímo na Sonax.cz 1+1 tudíž 10 l za 576 kč! Takhle jsem nakoupil výhodně i originál nemrznoucí směs pro ŠA, Audi, VW rovněž do -70 °C za 60 kč litr.1 bod
-
1 bod
-
Tak se konečně dostávám k závěrečné minirecenzi updatu CIMBU 44kW=>57kW (dle Cimbu): Po updatu mám skoro půl roku a přes 2,5tkm (jezdim fakt hodně ) ve všech možných režimech od * courání v kolonách, * přes klidnou i svižnou jízdou po městě i okreskách, * jízdu s nákladním přívěsem * dálnici trvale na limitu 133km/h dle navigace (139 PP, 140km/h tacho), * jízdu na tempomat v širokém rozpětí rychlostí, * až po předjíždění tiráků ve stoupacím pruhu s vytáčením do červeného a... - bez nejmenšího problému žádné nestandartní chování, žádná chybová hlášení apod. Naopak, u mě samé PLUSY (v podstatě jen opakuju): - v pořadí dle důležitosti jak se to jeví mě: + zlepšení padání otáček - odměřeno dle řazení nahoru s dvojím vyšlápnutím spojky (jak se dříve řadily/řadí staré převodovky bez synchronů) - při vytáčení motoru nad 3000ot/min s origo softem ani po tak dlouhém řazení nespaly otáčky motoru natolik, aby roztočený motor necukl autem (s výrazným cuknutím ručky otáčkoměru dolů). S update CIMBU se při stejném řazení (s dvojím vyšlápnutím...) přesně trefím do otáček odpovídajícím zařazení vyššího stupně. Připomínám, že motor má těžkou kliku, takže se subjektivně může zdát padání otáček stále pomalé, ale rozdíl to fakt je. Už jen kvůli tomuto bych do updatu šel znovu i kdyby žádné kW navíc ani další plusy nebyly. + rychlejíší a přirozenější odezva na sešlápnutí plynu - s origo softem jsem při potřebě trochu ostřejšího rozjezdu musel šlapat plyn až k podlaze (což jsem obvykle, zvyklej z jiných aut, zapomínal a divil se "co to nejede"...), po updatu dosáhnu stejného efektu se sešlápnutím 1/3 - 1/2 plynu. Také při běžné klidné jízdě stačí méně šlapat na plyn. + zlepšení pružnosti motoru mezi 2000-3000 ot/min, lépe udrží rychlost ve stoupání bez podřazování - pocitově se motor chováním poněkud přiblížil HáTéPéčku (který jsem měl v F1 před UP!-íkem) + nevadnocí tah motoru až do maxima 6500ot/min. Edit: na dvojku subjektivně ano, na trojku a vejš, kdy jsou jízdní odpory o dost větší, mám dlouhodobě určité pochybnosti - subjektivně motor nad 5500ot/min poněkud vadne - což může být skutečným vadnutím, ale vliv může mít i exponenciální nárust jízdních odporů (odpor vzduchu roste s třetí mocninou rychlosti) - na trojku při 5500ot/min to jede přes 120km/h, při 6500ot/min je to přes 140km/h. I tak si myslim, že by tam těch 140 mělo bejt "hned" nebo alespoň dříve, než 150km/h na čtyřku u F1 s 1,2HTP 47kW, což podle mě neni... Řekl bych zlepšení oproti origo softu, nicméně je fakt, že před updatem jsem motor v rámci záběhu (zabíhám motory déle a pomaleji než doporučuje výrobce) moc nehonil, takže více by prozradil graf z brzdy, kvůli kterému ale 2 litry nebo kolik to stojí nedám pomalu se na brzdu chystám - beztak je to pro mě dnes už méně důležitý důvod k upadtu, byť byl zprvu tou hlavní motivací. ______________________________________________________________ Hodí se navíc podotknout, že mezi origo softy 44 a 55kW není až tak velký rozdíl 11kW, ale méně a motor je ve slabší verzi sw uškrcen ne po 4750 ot/min (jak uvádí grafy výrobce, viz 1.str. tématu), ale dle měření SM až po 5500ot/min (kroužek na místě poklesu točivého momentu ode mě) až najdu to číslo SM (je někde doma), kde je i graf silnější 55kW verze, vložím ho taky ______________________________________________________________ a poslední, pro mě asi nejméně důležité plus: + nižší (nebo minimálně stejná) spotřeba - zde jsou záznamy PP z dálkových jízd stejnou trasou z doby před updatem (2016) a po updatu (2017), styl jízdy téměř nachlup stejný - rychlosti dle možností na dálnici i mimo ni na limitu dle navigace (53, 93, 133km/h), většinou na tempomat. 2016 km a decka navíc na 3. foto jsou dány pojížďkami po Olomouci 2017 Rychlostní průměr 2017 by byl lepší nebýt popojíždění v kolonách při cestě tam (Praha) i zpět (objížďka u Hradce). Lepší výsledek bych samozřejmě mohl připsat dalšímu zaběhnutí motoru (popř. teplotě, větru, dešti...), pak by byla spotřeba minimálně stejná. __________________________________ Podtrženo sečteno - update SW ŘJ od CIMBU můžu jen doporučit už ne - viz níže v diskusi.1 bod
-
A vo tom to celé je.Ten bydlí tam a ten za tamhle a každý potřebuje jiné pneu,takže některé debaty jsou zde úplně ale úplně zbytečné. Stejně,jako když za mnou přišel soused a že chce vítěze testů-contíky TS 850 to tehdy byly a nedal si říct na moje rady- a jak napadlo,dával jsem mu ty,které jsme mu prvně doporučil.Proto jsem už jednou psal,jděte do pneuservisu,popovídejte si s prodejcem a hlavně řekněte kde jezdíte atd.To se my ptáme prvně,když někomu pneu nabízíme.1 bod
-
Nemůže se dotýkat cyklovač třeba plastu a kvúli tomu je to slyšet více ? Přijde mi, že když přejedu nerovnost tak slyším z těch míst takové rachtani jak kdyby tam byl kamínek. V servisu mi řekli, že zvuk je normální ale já se s tím nemohu smířit. Je to další z tisíce divných zvuků. Je to fakt Škoda černý spaceback je hezké auto a motor 81Kw mi přijde taky suprový, jediné to zpracování je jak u Dacie no.1 bod
-
99 % aut jezdí po hlavních tazích kde je v zimě na vozovce voda a ne sníh a to zbylo 1% jezdí po silnici tak zničené a neudržované, že z ní sníh udělá konečně rovnou a kvalitní silnici a stejně po takové silnici najedou minimum KM takže tak... Pocházím z konce světa kde zimy ještě dnes jsou a k té vaší bezpečnosti, lidi co tam jezdí a nejezdí nikam dál, jezdí na protektorech od vraníku za 400 kč kus, tolik k místním historickým záchvatům o bezpečnosti, stejně si hubu nabijete i v continentálech za 3000 když máte křivý ruce a vypálený rohovky....-1 bodů