Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/18 ve všech sekcích

  1. Ujeto 5K po úpravě. Po úpravě mi za studena občas vynechá jeden vstřik (on se ozýval i bez úpravy ale to škodovka nemusí vědět, nicméně nevynechával) 1. Auto mnohem méně smrdí 2. Auto je na volnoběh a při nízkých otáčkách podstatně tižší i když mi přijde že jeho projev je víc dunivý, špatně se to popisuje třeba zažít. 3. Motor bere podstatně lépe v celém spektru otáček, na dvojku při 1100 otáčkách teď bezproblému vyjedu jednu odbočku do kopce dřív jsem musel podřažovat. 4. mezi 2.5-3.5K je výrazný kopanec. Motor jde mnohem lépe do otáček, ale jeho projev pod zátěží je značně naftový. 5. Dle VAG DPF se EGR zas o tolik víc neotvírá a při zátěži se zcela uzavře stejně jako před tím. Zajímavost je že když není motor víc jak pod 80 % zátěží, tak se aktivuje jeden ze 4 druhů post vstřiků, používán původně pouze při regeneraci filtru... jaký to má důvod nevím. 6. Auto mi ještě nechcíplo při rozjezdu bez plynu, celkově zmizelo škubání motoru, které dřív bylo zcela běžná a bral jsem to že to tak prostě je. 7. regenerace probíhají každých 500 km, kalkukované množství zanešení filtru se přičítí mnohem rychleji, nicméně reálné zasvině filtru dle čidel je výrazně nižší než před úpravou. Paradoxně se teď filtr mnohem méně zanáší při cestě městem ale více při dálničním cestování, nicméně zatím jsem se dle čidel nedostal přes 14g zanešení než se zpustí regenerace, dřív jsem se při delším ježdění běžně dostával na 20-22g. 8. Začalo být slyšet turbo a sviští už po pouhem drnknutí do pedálu od nejnižších možných otáček, dřív jsem ho velmi těžko slyšel kolem 2K otáček... Negativu vidím jediné a to že motor později reaguje na přidání plynu (ale to je prostě o zvyku, když chcete jet agresivněji, stačí při přeřazení na jiný stupen udržet motor aspoň trochu v otáčkách a nabíhá pak okamžitě, prodleva v reákci je jen když dáte nohu zcela z plynu a pak zase chcete výkon), taky to že se projevila závada na jednom vstřiku, ale vím že zlobil už před tím, myslím si že to uhraju přes škodovku uvidíme. Celkově mám z úpravy dobrý pocit a kdybych věděl že to zásadně neovlivní životnost motoru, tak bych dal rozhodně přednost projevu upravenému motoru, to auto prostě teď jede podstatně lépe, když už má "tlak" tak jede mnohem dravěji a podstatně lépe akceleruje, přijde mi to mnohem víc než dle testu ve světu motorů, hodně mě to překvapilo, auto dá ted na rovině 208 km/h dřív se přes 190 nevyšplhalo, leda z kopce. Samozřejmě je otázka co to turbo, hodně lidí tvrdí že bude odcházet víc egr, nemyslím si, že tomu tak bude, osobně mám spíš obavy právě o turbo a vstřikovací systém. Auto má najeto 210 000 km, jeden z prvních motoru 1.6 (2009) DPF filtr původní EGR taky. Kdybych nebyl technicky obeznámen a věděl bych jen o "úpravě SW" chrochtal bych si blahem jak mám teď vylepšené auto. Jo spotřeba po městě je stejná po dálnici při 140 km/h mi to nepatrně kleslo... Vtipný mi přijdou ty gumičky na potrubí u vstřiku, nechápu jejich smysl. Na otázky rád odpovím.
    3 body
  2. To uz tady dlouho nebylo. V praci si spal na zemi co? [emoji23]
    2 body
  3. Nešla bys se mnou na večeři?"Kdybys byl hezčí, tak ano.""Kdybych byl hezčí, tak se neptám tebe..."
    2 body
  4. SIII L&K 206kW 01/2016 Skoro 2 roky staré auto, více jak 20x v servisu, najeto 23 000km, některé vady opakované, servis si s nimi neví rady, zákaznická linka nefunkční, čekání na vyjádření ze škodovky víc jak 3 měsíce a mimo jiné taktéž doporučení ze strany tech. oddělení ze škodovky, že se mám soudit s prodejcem. (A spousta obecných prázdných vět na téma "omlouváme se") Závady: Mlžení předních světlometů - řešeno vytvořením dalších větracích otvorů (pokud se nemylží světlomet v horní polovině, tak vám řeknou, že je to vlastnost (2x) Praskání v podvozku/přední ose - orezlá těhlice, chtěli lepit a to jsem odmítnul, vyřešno "očištěním" (1x) Infotainment - telefony mi to odpojuje, auto telefonuje telefon ne a naopak, blackouty na kameře, mnohdy kamera ani nesepne, nefunkční navigace..atp - (7x!) - řeším rok a kus, teď výměna řídící jednotky elektroniky a bez změny - stále v řešení Vysoká hlučnost výfukových klapek - výměna (1x) El. vzpěra v kufru - levá měněa 1x, pravá 2x (celkem 3x) Zasekávající se zadní dveře - výměna zámku kufru (1x) Parazitní zvuky v pravé zadní části vozu - zámek opěradla (1x) Chromové lišty - standardní závada všech superbů (1x) Vrzající výplň PP dvěří - výměna celého tapecu (1x) - v řešení Vrzání předních skel - výměna předních spouštěčů skla (1x) Po 1 roce hláška akumulátor slabý - prý jezdím krátké vzdálenosti (1x) Auto se neodemklo přes kliku, takže klíč, po usednutí do vozu probliknutí stropního světla a mrtvo - bez hlášky (1x) - v řešení A to jsem jistě na něco zapomenul Pokud by si někdo chtěl koupit SIII nechť mi napíše tel. číslo a já mu to velice rychle a jednoduše rozmluvím.
    2 body
  5. Tak u tebe je to samozřejmě jiná situace. Ale to co píše Jojo je pravda. Taky mě ten Audi zaujal, ale pak jsem si uvědomil, že u FL už se to nezavírá.
    1 bod
  6. Ano, pokud nemáte prokazatelné svolení dotyčného, je přinejmenším neomalené zde zveřejňovat jeho telefonní číslo. Proto jsem ho smazal.
    1 bod
  7. Ales: Jasne, neni uplne stejny, ale kdyz ho otevru, tak se nezavira a zustane otevreny, tak ze nechapu jaky by jsem mel mit duvod kupovat presne tu "audinackou" kdyz funguje uplne stejne, aspon podle videa
    1 bod
  8. Aleši, díky za tip na víčko. Koupil jsem to od Audi a je luxusní. Montáž je záležitost cca 5 sekund. Palec nahoru!
    1 bod
  9. zadní světla liší podle výbavy viz. obrázek Ale to by měl každý prodejce vědět.
    1 bod
  10. Zelam Vam Stastny Novy Rok, a ako som slubil, prinasam Vam opat novu nadielku. Nech sa paci, Carista 3.7 beta verzie 8,9 aj 10 su TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku
    1 bod
  11. Radio 1 din značkové s bt dab dab+ a usb, cd, pořadný eq. Antena origo plutev s fm dab gsm gps atd. Antenni kabel origo. Montaž anteny v škodovce. Eric_ koukni k meho vlakna -granatowa fabcia v sekci f2/R
    1 bod
  12. Ja jsem dodělaval DAB k moji F2. Kupil jsem autorádio s Dab a DAb+. Musel ještě kupit antenu a tahnout antenni drat. V mem vlakně mam seznam stanic které jsem chytil. Je tam nějaká blbost bo čro plzen nikdy bych nechytil z PL. W připadě F3 jsou 2 možnosti aby mit DAB. 1) Kupit radio s Dab + antena + drat k ni. Na antenu mam 2 možnosti. prvni to kupeni plutev, druhá kupit nějakou elektroniku a připojit k zadného okna. Naklady celkové jsou moc vysoké 2) kupit krabičku za cca. 4000 kč a připojit ji k USB.
    1 bod
  13. Další aplikace - media player bez reklam a poplatků: https://github.com/nerone-github/UnleashedAudioPlayer apk ke stažení: https://github.com/nerone-github/UnleashedAudioPlayer/tree/master/apk
    1 bod
  14. radši se podívejte jak se skládá pořádnej stroj (GT3 991.2), 9000 otáček a atmoška.
    1 bod
  15. Jen pro porovnání tři odstíny bílé :
    1 bod
  16. Dnes mi dorazily zadní lampy.Vše bez problému jak popisuje výše Tomson1.Taktéž mi svítí symbol prasklé žárovky budu řešit až osadim xenony dopředu. Zvládne každý doma cca hoďka práce.Akorát se musí přehodit žárovky ze starého nosiče nebo si tam dát nový.A to nejsem žádný mechanik nebo tak něco.Pár foto z montáže a večer dodám s rozdílem před a po ve tmě. Piva si nevšímejte měli akci v Kauflandě
    1 bod
  17. Tak uz taky konečne na letních
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...