Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/18/18 ve všech sekcích

  1. Jezdit s 1.2 za deset na sto je fakt retardace. To nemaj kluci ani v Insignii první generace.
    2 body
  2. Jezdim trate dlouhe 7 km a hodne popojizdeni do 1km a zadne problemy s baterii jsem zatim nezaznamenal a mam najeto 42t. Start stop zasadne vypinam.
    1 bod
  3. 1 bod
  4. Na RS bych se představoval minimálně 1.4Tsi 110kW, ta R5 1.4Tsi 92kW je totiž k smíchu.
    1 bod
  5. Jj. Dneska jsou noviny elektronické a to by teprv byla prča.
    1 bod
  6. Na stejný problém se tady ptal josef 233 o pár příspěvků výš.A navíc píše,že mu tam jde 4,5V .To vypadá na nějaký špatný kontakt.Tu pojistku jsi měnil,když jsi to zkoušel opravit,nebo z nějakého jiného důvodu předtím?Také může být špatná ta pojistka.V tomhle období může problémy se špatnými kontakty působit také vlhkost.To by potom pomohla garáž.
    1 bod
  7. Moc hezký auto,chtěl bych vidět Fabii III RS facelift s litrovým tříválcem....
    1 bod
  8. https://autobible.euro.cz/10-ekologickych-kazitek-kvuli-kterym-vas-provoz-auta-stoji-vice-penez/ Něco na tom je...možná všechno
    1 bod
  9. Pozor na aktualizaci Android Auto verze vyšší než 3.xxx už neumožňuje instalaci aplikací bokem ve vývojářském režimu.
    1 bod
  10. Když je ta sobota, tak jeden malý dezert. 300gr Angusek a kovbojské fazole. Jako hlavní jídlo bylo to samé, jen Angusek byl dvojnásobný.[emoji41][emoji847]
    1 bod
  11. To rozhodně [emoji23] Ale ta ti stejně nedá
    1 bod
  12. Hosi ztraceni. Ma ucast v utery je ve vaznem ohrozeni. Podlehl jsem nejakemu moribundusu, mandle jak 2 grepy uz od utery a dnes dr. Haus predepsal ATB. Smrt mi visi na jazyku. Polozilo me proste tech 100tis Clintovych km. To jsem vazne necekal. [emoji33][emoji43][emoji40]
    1 bod
  13. Zdravím, přidám pár svých postřehů. Také jsem se nedávno rozhodoval mezi Kodiaqem a Peugeotem 5008. Měl jsem možnost jezdit několik dní s 3008 a 5008 v nejvyšších verzích. Obě to jsou velice povedená auta, ale je zde několik věci, které jsem nepřekousl: - V 5008 se nevejdu na zadní sedačky. Meřím sice jen 185cm, ale prostě jsem se tlačil hlavou do stropu, resp. do hrany panoramatické střechy, velice nepříjemné. Jediná šance je sklopit si trochu zadní opěradlo. Auto má velkou světlou výšku, vyšší posaz, ale nízký strop. Ale jak už bylo napsáno, nemá středový tunel, což je příjemné. - Nevejdu se stojící pod páté dveře. Zkoušel jsem, zda je víko v max. poloze a bylo. Opravdu si nechci při každém lezení do kufru dávat bacha, že si urazím hlavu a sklánět se. Prostě auto pro lidi menšího vzrůstu. Zajímavé bylo, že s 3008 jsem tyto problémy neměl. - zavazadlový prostor 5008 je na první pohled krásně prostorný, rovný. Ale nikde žádné poutko či oko na síť, žádnej háček po stranách, věci nelze nijak upevnit. Za mě velký mínus. Ohledně místa řidiče - zde je člověk po usednutí opravdu jak v jiném světě. Člověk je obklopen futuristickými budíky, vysokým středovým panelem a připadá si trochu jako v kosmické lodi. Byl jsem nadšen. Nicméně asi třetí den používání auta nastalo z mé strany vystřízlivění. Začal mi chybět prostor kolem sebe, hlavně na delších cestách. Místo řidiče je u škodovky mnohem vzdušnější, prostornější a mě osobně to přijde lepší, na delší cesty pohodlnější, ale je to subjektivní názor.
    1 bod
  14. Teď aby Kokta seděl vzadu, do sedačky řidiče už se mu prdel nevejde [emoji23] S tím nepočítal, měl se před tím poradit [emoji3]
    1 bod
  15. Ad: o tom kufru ti rikala, protoze ses sel divat na “RS” TDI [emoji3] proto si myslela, ze te to bude zajimat. Netusila, ze chces prednosti RSa a jdes k TDI [emoji3] je to chytra holka
    1 bod
  16. Neuveritelny, co dokaze jeden clanek! Masova histerie! Kolika z vas uz baterka klekla? Ano, jsou tu jednotky pripadu, ktere je mozne pripsat zmetkove baterii uz z vyroby. Pak jsou tady lidi s jiz +/- 5letymi auty a stale jezdi. Takova tragedie to v praxi zas neni. A ze baterka nevydrzi co kdysi v drivejsich autech? Ano, nevydrzi. To ale neni pripad jen Skodovky nebo VW Group, je to dano technologiemi a vybavou dnesnich aut. Cetli jste taky clanek, jak BMW muselo v Americe v souvislosti s jejich technologii Efficient Dynamics menit u vybranych aut (predevsim motorizaci V8) baterku pokazde s vymenou oleje? Duvod byl ten samy, jaky ted resite tady. Takze klidek a rozvahu.
    1 bod
  17. Kokto ty vole, az si jednou vrznes a nabouchas nejakou samici a budes mit treba 2 deti, tak si povime. S rocnim ditetem bych letecky nikam neletel. Je to tyrani ditete a jeste vice tyrani spolucestujicich. Poslouchat 2h rev nervozniho batolete treba ve 2 rano pri letu musi byt lahoda.
    1 bod
  18. Nj to se jim to tam jezdí, když neznají, co dovede pěkně prosolená silnice [emoji3] To tady by ten Cadillac nedal dvě zimy po sobě [emoji23]
    1 bod
  19. Sory, ale to stafa mi odpovedal, za čo mu ďakujem. Ty si "odpovedal" dvoma blbými otázkami. Mimochodom na tých stránkach som to nikde nenašiel, preto som došiel sem. Neviem čo máš, za problém, normálne slušne som sa sem prišiel poradiť.
    -1 bodů
  20. TomS9: Jeho si nevsimej, to je tady takovy maskot, mistni rypal obecny ....
    -1 bodů
  21. Rezervu si už dopasujem. Teraz ma už len zaujíma či sa dá vôbec kúpiť tá forma polystyrénová pod rezervu. Na stránke škodadielov som to nikde nenašiel.
    -1 bodů
  22. Tak to mi vôbec nenapadlo..zdá sa mi to byť dosť veľký priestor potom, ale pozriem sa na to. Zatiaľ ozaj vďaka.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...