Malá ukázka mé práce:
https://automix.cars.cz/zivot-ridice/superb-dokodovani-vybavy-20180501.html
Asi by si pánové ze Škodovky měli zamést a ještě jednou si přečíst zákony EU o neautorizovaných servisech a o přístupu k informacím, který jim musí firma Škoda Auto poskytnout. Každý zásah provedený se znalostí věci je stejný jako kdyby jej nastavila přímo Škoda Auto a.s. Pokud tohle záměrně tahle firma popírá, poškozuje tím soukromé opravce a porušuje zákony Evropské Unie. Naopak se snaží vyhrožovat ztrátou záruky a nechápou, že moje auto je můj majetek a jejich postojem se snaží mi omezovat v mých právech a vyhrožují mi ztrátou záruky a přitom lze snadno doložit jen zásahy na mém voze, že kvalita servisní práce ve značkových servisech je katastrofální a ani přímo servisní centrum Škoda Auto a.s. není v žádném případě výjimkou, jen co předvedli na mém voze je ukázka nekvalitní a lajdácké práce, která poškodila můj vůz a můj majetek.
Jen perlička pro představu - v ABS jednotkách je v adaptacích uložen stav, zda proběhlo plnění ABS jednotky v pořádku(tj. zda po naplnění brzdovou kapalinou nikde v tlakové části jednotky ABS nejsou vzduchové bubliny). U VW to vozy typu Passat mají vždy s hodnotou úspěšně naplněn. Všechny Škodovky tam mají zapsané, že nebylo úspěšně naplněno. Na dotaz technika v servisním centru mi sdělil, že Passat má úplně jinou elektriku. Tím popřel existenci platformy MQB, s takovým člověkem si nemám co dál povídat a je to jen pro mě další ukázka závadného přístupu této firmy k zákazníkům.