Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/26/18 ve všech sekcích

  1. Tak dnes uspesne nainstalovana kamera VIOFO A119S. Inspiroval jsem se zapojenim, ktere tady nasdilel @Whisperer - vsechno jsem si nakoupil a dnes jsem se do toho pustil. Kdyz jsem sundal kryt, kde jsou pojistky byl jsem velmi nemile prekvapen. Nejprve jsem zjistil, ze v prostoru, kde @Whisperer provlikl kabliky mam vypinac pro denni sviceni A pak jsem zjistil, ze Rapid rocnik 2013 ma pojistky uplne jinak, takze jsem hledal jine misto kam to zapojit. Nakonec nic z toho nebyl problem. Abych provlikl kabliky, povolil jsem ty dva sroubky, ktere drzi to pojistkove pouzdro. A co se tyce pojistky, vybral jsem pozici 14 - regulace sklonu svetel. Zapina se po zapnuti zapalovani a vypina se po vypnuti motoru. Pojistku jsem tam dal 7.5A. Diky vsem za rady! Bez tohoto fora, bych se asi do toho sam nepustil
    1 bod
  2. Auto má jenom jeden pípák v B sloupku za řidičem. 3D zvuková signalizace by sice byla fajn, ale to bychom v téhle cenové kategorii chtěli už moc.
    1 bod
  3. Mě kromě Tridentu láká ještě ten Divinol kvůli viskositě 0W-40 - páč krom těch občasných letů po dálnici na limitu jezdim minimálně jednou tejdně město - nákupy cca 14km s 1 x studeným startem + 2-3 krát vypnutim a nastartovánim částečně vychladlého motoru - takže to je teplota oleje po celou dobu nejspíš nižší, než teplota chladící kapaliny, která navíc jen po část trasy nákupů dosahuje teploty provozní - hlavně v zimě. A olej s menší viskositou za studena rychlejc po startu promaže motor. Ještě chystám během výměny pokus - že skusim, jestli místo zátky olejový vany nebude do závitu pasovat čidlo z Š100...120...Favorit - mám doma nové + i budík z Š105-120 se stupnicí do 120°C - že bych udělal vlastní test.
    1 bod
  4. Ta fotka spredu je fakt maso.Vypada to nenormalne.Super praca
    1 bod
  5. Díky za screen - ještě přesnější popis. Osobně bych doporučil pevný interval - 1 rok a max. 10tkm (lepší 7,5tkm - zvlášť při častých couračkách se studenýma startama) a olej alespoň ACEA A3/B4 které nemají tak snížený obsah aditiv, jako ACEA C3. Když to bude navíc API SL (do písmene "L" dle pořadí v abecedě) - což už ve viskositě 0W-5W/XX téměř neexistuje - tak tim líp. Oleje "LongHilfe" jsou šit - kvůli ochraně katalyzátorů (a svíček a filtrů pevných částic, kterých se brzy dočkáme i na benzíňácích) mají snížené množství aditiv užitečných pro motor, ale "nežádoucích pro katalyzátor" - má li vydržet požadovaných více než 200tkm - katalyzátor je totiž "strašně důležitej" protože těch prvků potřebných do něj neni na zemi úplně nadbytek (jedno z největších nalezišť je v Rusku, za v ším hledej politiku...) a kdyby se měl měnit byť 1x po dobu provozu u každýho auta, byla by spotřeba oněch prvků dvojnásobná... (za sebe ale říkám, že já osobně u mýho auta bych vždy radši vyměnil "kus drahé trubky" (katalyzátor) po 1XX tkm, než jakkoli škodil motoru). Paradoxně jsou tedy LL oleje vlastnostmi pro motor horší, než oleje "ne-LL" - což možná zajímá motoráře, možná olejáře, ale ne obchodní manažery, kteří "co by pro neudělali pro dnešního zákazníka", kterej by nejradši neměnil olej vůbec = prosadili tedy na trhu LL. Nemluvim o tom, že kapkovou zkouškou jsem po cca 9tkm u synkovo 1,2TSI našel v oleji palivo a vodu (které se tam dostávají hlavně jeho krátkými jízdami do práce 5km - z práce 5km). Při rychlém nájezdu to motory "ňák vydrží", uloženky s malým nájezdem nikoho nezajímají - případné poruchy starších vozů nebo opotřebování jejich motorů již po menším nájezdu prodeje neovlivní. A prodeje a kšeft jsou nejdůležitější.
    1 bod
  6. na rozvodech? Já myslím že tam jsou furt jedny a ty samé
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...