Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/08/18 ve všech sekcích
-
už se tady řešilo na jiných místech proč neběží konfigurátor /na Fabii a Rapida už běží/ a nejsou ceníky. Tak ještě jedno pro ty méně chápavě jako je například @Clerfayt: žádný výrobce /dle předpisu EU/ nemůže veřejně nabízet vůz aniž by k němu dodat hodnoty CO2. Hned jak je bude mít homologované, tak je uveřejní.3 body
-
2 body
-
Neboj, dostaneš kompenzaci. Ve svém 1.5 TSI busdeš mít jako bonus filtr pevných částic.2 body
-
Tvl jenže u mě jde o překlep, u tebe o neznalost Taky vám to ukládá půl minuty příspěvek? Mně to dělá na PC i na mobilu, to mají nějak rozkurvený.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
kontaktoval som ho, uvidim ci odpise. v podstate video signal ide OrangePi >>> HDMI na VGA >>> VGA na RGBS pomocou integr. obvodu XOR >>> RGBS je pripojene na Bolero cez aftermarket navigáciu... idem to skumat dalej1 bod
-
pre stastlivcov, ktori nemaju MirrorLink na Boleru, navod ako si dorobit tuto funkcionalitu: https://www.youtube.com/watch?v=tdfUAGuk7k0 https://github.com/fhorinek/adbmirror1 bod
-
A znova si řekneme, proč nemůžou daní výrobci prodávat... Eurosojuz si nenechá ujít žádnou příležitost zkur.it lidem život v další oblasti.1 bod
-
Jo s tím filtrem to je pravda, bonus jako hrom... Ale tu obhajobu ŠA tomu také moc nerozumím, kdybych já se choval k zákazníkům jako oni, tak už nemám na chleba. Všude sankce na termíny apod... Oni dají termín po více než měsíci po objednání a pak si ho v klidu protáhnou o 3 měsíce... Ale prostě a jednoduše to mě jako zákazníka nezajímá, že někdo podcenil homologace, proč to jiné automobilky mají a celá Volkwagen group má největší problémy... TO JE KÁMEN ÚRAZU, že se ta výroba protáhne o měsíc to bych ještě bral, ale teď to další zdržení ohledně homologací, to je už moc...1 bod
-
Ono staci svet videt realisticky a ne v jednoduchem cerno bilem provedeni. trosku se zamyslet, idealne o problematice i neco vecet.1 bod
-
1 bod
-
Dáme víkend v září. Holt Plačka zanechá jednou o víkendu píchačky, vezme si vypranou teplákovku a dorazí s tou modrou almužnou na párek Pancho nahrčí fichtla a přijede, nebo může vzít karavan plnej štětek My si je to rozebereme1 bod
-
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestovali-ojetou-skodu-superb-iii-jak-se-jevi-nezaujatym-pohledem/1 bod
-
zadna auta do prodeje (pokud se jedna o EU) nemohou , at v cechach nebomv rakousku, pokud nebyla homologovane. nektere motorizace a varianty homologovane jsou a jsou dodavany i v cr. Nekrere varianty nejsou, a ty nejsou dodavany nikde (redp. s prihlednutim k narodnim upravam prechodu na novou normu). takze tu nekazte bludy.1 bod
-
Inzerát: "Jsem starší vdova s francouzskými holemi a hledám muže se smyslem pro humor." Odpověď: "Jsem dvacetiletý muž se smyslem pro humor a potřebuji francouzské hole. Na jak dlouho to ještě vidíte?"1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mě by zajímalo, co JZD za ty kecy od ŠA inkasuje. Kyby to hodilo alespoň pár tisíc týdně, klidně bych se tu slovně vyprůjmil taky :-). Hájit tu styl, jakým ŠA sere na zákazníka zatím nemá obdoby.0 bodů
-
Zdravím, jen je zajímavé že do Rakouska vozí Karoqi jednoho za druhým, asi homologace nepotřebují? Já myslím že pro vývoz jde udělat vše jen aby splnili dodávky k zákazníkům, ale u nás musíme čekat a ohánět se novými homologacemi. Už jen to že mě odsunuli z 26 na 37 týden výroby. Ven jedou auta na starý normy a znás dělají voly , protože nestíhají a Čech si počká , z Rakušáka mají přeci o 5 až 10 tisíc Euro na jednom autě víc. Tak nehledejme jiné důvody proč čekáme.-1 bodů
-
Bohužel jsem realistickým viděním světa postižen až moc, a vím toho víc než potřebuji. Bohužel musím s většinou toho, co tu JZD píše souhlasit, ale neumím se s tím spokojit a ztotožnit. Zákazníka nic z toho nemusí zajímat. ŠA prostě dopustila: že tají ceníky, v konfigurátoru jsou jen skladovky, lidi čekají na auta jak za totáče. Auta zákazníků parkuje na louce, kde na ně serou ptáci a svačej je kuny. Podřídila se nesmyslným emisnim a bezpečnostním normám. Nechá si diktovat od EU povinnou výbavu, která už hraničí s absurditou. Atd.... Děsný bordel v brandži, který snad nikdo ze zákazníků nemusí chápat. Automobilka se má podřídit zákazníkům a jejich potřebám. Kdo např. toužil po litrovém tříválci?-1 bodů
-
Clerfayt: ano, takto přesně situace vypadá, ale je to podle mne dáno dvěma faktory: pozicí ŠA na tuzemském a celosvětovém trhu, a pak regulacemi v CZ i v EU. Pokud se to zákazníkovi nelíbí, může: a) kupovat jiné značky, třeba hjondé, a za b) volit ve volbách protisystémové strany a dělat vše pro to, aby bylo zde v CZ referendum o CZexitu. Když takových bude málo, vytřou si s nima zadek a nic se nezmění, když jich bude hodně, možná se budou dít věci. Se ŠA i s EU. Ohledně ŠA si myslím, že si to mohou dovolit, pokud většina firem má vozové parky nastavené na škodovky. Firmy si s tím dlouhým čekáním na auta a výpadky výroby umí poradit.-1 bodů