Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/01/18 ve všech sekcích

  1. Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.
    6 bodů
  2. ☻☻☻ Niečo na zamyslenie:Konečne kráčame správnym smerom …. Zemiaky sú drahšie ako banány. Z údajne zdravého rybacieho mäsa, vytečie polovica vody. Mäsové výrobky neobsahujú mäso. V akciovom letáku hypermarketu je 30 inzerátov na požičanie peňazí. Jogurt obsahuje 45% mlieka. Bravčové rebrá sú drahšie ako bravčové stehno. Aj behom reči s kamarátom telefonujeme. Čím viac vecí máme, tým viac túžime po ďalších. Mobil má toľko funkcii, že sa nimi chválime priateľom, ale pre život sú nevyužiteľné. Slivky dovážame z Argentíny, maliny zo Španielska, cesnak a cibuľu z Peru …. Štátny sviatok je dôvodom opiť sa, ale prečo je ten deň sviatkom, to 90% ľudí nevie. Plačeme pri pohľade na opustené psy, ale opustení ľudia nás nezaujímajú. Slovo ďakujem nahradilo “čo za to”. Maslová buchta má záruku 12 mesiacov. Kilo sušeného slepačieho hovna je drahšie, než kilo kuracích stehien. Návšteva kultúrnych pamiatok vyjde rodinu na 100 Eur. Polovica rodičov nemá peniaze na to,aby svoje deti poslali na lyžiarsky kurz. Na televízii večer prepíname aj 25 programov, ale nájdeme len varenie celebrít, reality show, alebo reklamy. Svojim blízkym pošleme aj tridsať stupídnych esemesiek, ale ani raz sa neopýtame ako sa majú. Pod pojmom “kultúra” sa nám vybaví návšteva multi kina. Zaobstarávame si na splátky nadupané autá, aj keď len raz do týždňa ideme do hypermarketu a raz mesačne navštíviť svojich rodičov v dome dôchodcov. Najpredávanejšie knihy sú kuchárky každého, kto sa objavil v smotánke, životopisy pseudo hviezd a horoskopy. Existuje 30 časopisov pre ženy, ale ani jeden pre normálne ženy. Najčítanejší článok na nete v rubrike kultúra, bol ten, ako si Hanychová žehlila nohavice na tele naparovacou žehličkou a opálila si frndu. Kam teda kráčame?? Ja už to viem: “Do prdele!!”
    4 body
  3. tak včera proběhla výměna a kodování a už máme mezi sebou i černou black magic s FL světlama :-)
    2 body
  4. Dnes som zostal nemilo prekvapený, keď mi padli oči na zadnú pravú rohož pod nohami. V rohoži deci vody a pod ňou premočený koberec... Kondenzát z klimatizácie podľa všetkého neopúšťa auto tam kde by mal. Pod autom ani kvapka, ani v strede auta ani pod motorom. EDIT: Dnes som prezrel aj priestor pod nohami spolujazdca a tam je to rovnaké. Takže kondenzát spod výparníka komplet tečie do auta... EDIT 2: Rozobral som pravú stranu stredového tunela (plastová krytka, 1ks torx) a následne celý plast potlačiť smerom dolu (pozdĺž stredového tunela je len na zarážkach). Odtok z výparníka vedenie v pravo po stredovom tunely kde ústi von (je tam tesnenie) a pre mňa z nepochopiteľného dôvodu je tá rúrka ústie/prechod zaistená len proti-hrotmi na rúrke. Ak by mala závit a z vonkajšej strany umelohmotnú maticu bolo by to na veky tesné... Z pod auta je ústie vidno len po odláčení ochranného plechu/štítu okolo výfuku a jeho medzivrstvi. Po ústie sa nedá dostať, jedine odmotnovať výfuk a jeho štít na podvozku. Kondenzát mi vytekal spod toho tesnenia, stekal po plechu tunela do tlmiacej hmoty a následne až do zadu... Zobral som silikón a zasilikónoval okolie prechodu. Po zatuhnutí bol kľud, voda vytekala z pod auta, kade mala. A teraz ta horšia časť, keďže bolo v aute cca 6-7l vody, vyhodil som sedadlo spolujazdca, vycvakal bočné plasty a po celej dĺžke auta podvihol koberec aj tlmiacu hmotu. Vysávačom na vodu (tepovačom) som asi 80% vody povysával. Časť som vyfénoval teplovzduškou, na noc hodil dva odvlhčovače a následne to nechám ešte na slnku a dúfajme že to vyschne aspoň tak, aby som to mohol zmontovať a nezatuchlo to...
    1 bod
  5. Jelikož jsem tu nic podobného nenašel, přidávám tip na jednoduché a levné řešení instalace těsnění motorového prostoru. A hlavně funkční, zvláště v zimních plýskanicích a břečkách soli. Jde o samolepící těsnění typu "pralinka", já koupil 3 metry za nějakých 109 Kč, potřeba je méně, je to i s rezervou. Nejdříve jsem uvažoval o lepeni na kapotu, ale tam se to neosvědčilo, těsnění by muselo být dost masivní. Důležité je dobře odmastit před samotným lepením a pak nalepit po hraně přední masky a světel. Jinak nemám problém s omýváním wapkou ani v myčce. Mám to již několik měsíců a viditelně klesla prašnost v motoru a hlavně se nedostane na motor voda se solí stříkající od aut, takže sdílím něco, co mám ověřené a funguje. Třeba to bude pro někoho inspirace.
    1 bod
  6. Řeším něco obdobnýho a po hledání jsem našel toto. Na "očalounění" vnitřních kapes by to mohlo bejt vhodný. http://www.carbon3d.cz/CERNA-SAMOLEPICI-LATKA-IMITACE-BROUSENE-KUZE-ALCANTARA-140cm-x-30cm-d2684.htm
    1 bod
  7. Konkrétne toto vlákno mal Aleš na mysli:
    1 bod
  8. zdar vospolok. mam otazocku jednu. mam octaviu 2 fl automat. po zaradeni R sa na radii ukaze obraz z kamery. senzory su aktivne (predne aj zadne) po zaradeni N alebo D ostavaju senzory aktivne, ale obraz sa strati (ostane len obrazok auta a senzory). je nejaka moznost kodovania, aby ostal este obraz z kamery ked mam zaradene N, alebo D? senzory su aktivne do urcitej rychlosti a potom sa vypnu. chcel by som si z arduina a prepinaca zdrojov video signalu spravit nejaky bastl. z can bus by som bral PID o aktivnych senzoroch a zaradenej rychlosti. pokial by senzory boli aktivne a bola by zaradena spiatocka, tak na radii by bol obraz z parkovacej kamery. pokial by som vyradil do N slebo zaradil do D, tak by arduino preplo zdroj signalu z prednej kamery (umiestnena v znaku skoda). je to celkom divocina, ale ma to napadlo ked som videl u kamarata, co ma kameru na land rovery. cuval a obraz na display sa priblizoval, potom ked siel dopredu, tak sa obraz oddaloval. dakujem za vsetky rady. ak bude projekt funkcny, tak sa rad podelim o sketch pre arduino a aj schemu zapojenia. pekny den vospolok.
    1 bod
  9. Klidně 6.10. jsem ochotný něco domlouvat naposledy.Jiné termíny už přenechám na někom jiném. PS Pitrsman: nejlepší je srazy stejně pořádat v sobotu, můžeme pokecat až do večera.Neděle je hlavně pro lidí, kteří jsou z daleka (Pawouk nebo třeba Malta) na nic.
    1 bod
  10. Ten pocit marnosti znám (bohužel) taky... Soucítím s Tebou aniž Tě osobně znám (ale brácha ano).
    1 bod
  11. 1 bod
  12. V pripade zmineneho utesneni prostoru u hrany kapoty jde pochopitelne o mensi znecisteni jen horni casti motoru, resp. plastovych krytu a to jeste jen seshora. Na SIII mam podobne tesneni z vyroby, ovsem s malou mezerou u packy pro odjisteni kapoty. A je jasne videt, ze tamtudy prochazeji necistoty a spini prave plastove kryty.
    1 bod
  13. Tady je návod, dělal jsem to preventivně na mé O3, je to řešeno naprosto stejně, naštěstí bez úniků. 0) zkouška těsnosti. Vzal jsem kus WC papíru a utěsnil tím místo pod otvorem, ať zjistím případnou netěsnost. Po hodině jízdy s klimatizací byl papír na jednom místě jen zlehka vlhký, ale opravdu jen trochu, že to nebylo skoro ani poznat. Tak jsem pro jistotu přistoupil k přetěsnění. Celý problém je v tom, že nějaký jouda zapomněl navrhnout na tuto trubku nějaké těsnění či o-kroužek. 1) odcvaknout hadici, odmastit kolem otvoru např. technickým benzinem 2) neutrálním silikonem nanést slabší vrstvu kolem otvoru - pozor, ne dovnitř, ať si to nezalepíte 3) nacvaknout zpět trubku - silikon utěsní prostor a zbytek vyjede ven 4) zapravit okolí Určitě všem doporučuji zkontrolovat, jak to u vás vypadá (ideál po delší cestě s klimou ON). Co jsem zatím tak vypozoroval, mají s tím problémy auta kolem roku 16 - 17, nevím, jestli se změnil výrobce, nebo co se stalo. V případě kluků odsud co tam mají tolik vody to musí valit všechno dovnitř, jinak to není možný, že tam mají takové akvárko. Viz. můj test dnes. Kontrola zabere tak 5-10 min. Pokud přistoupíte hned k utěsnění, vyplavení auta už nehrozí.
    1 bod
  14. možná to někoho bude zajímat - na 1 neautorizovaný servis a 5 autoriz. servisů jsem odeslal následující dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím napsat cenovou nabídku na výměnu rozvodů (včetně přestavovače vačkové hřídele, napínáku řetězu...) na Škodu OII, r.v.2010, motor 1,4 TSI CAXA? Některé servisy se následně ještě ozvaly s dotazem na VIN. Výsledek je tento: Neautorizovaný servis (nicméně žádná garážovka) - práce cca 3 600, rozvodová sada (včetně napínáku) 4 500, přestavovač vačk.hřídele 11 200 = 19 300 Kč AS1 - rozvodová sada 5 400 (včetně stavěcí jednotky pro vačkovou hřídel), práce 2 500 = 7 900 Kč AS2 - cca 12 000 Kč (včetně práce, bez rozpisu toho, co sada obsahuje) - doporučena i výměna oleje AS3 - rozvodová sada 6 000, napínák 1 100, přestavovač vačk.hřídele 14 500, práce 4 500 = 26 100 Kč AS4 -Výměna rozvodové sady včetně řetězu pro pohon olejového čerpadla a nového motorového oleje longlife s filtrem cca 19 570,-Kč. Po započtení slev z Šekové knížky Škoda cca 17 620,-Kč. AS5 - materiál (neuvedeno co obsahuje) 10 200, práce 3 000 = 13 200 Kč Zajímavé, jakých cenových rozdílů byly schopny servisy dosáhnout... Zjevně se vyplatí si před jakoukoliv trošku větší opravou nechat vypracovat cenovou nabídku. Pro zajímavost posílám rozpis materiálu, který poslal ten AS1 (bez dotazu na VIN).
    1 bod
  15. Jinak jsem na chate nasel stary AutoTip z roku 2015. V nem test Golfu po 100tkm. A popisovali tam tu samou zavadu. S tim, ze "výrobce v prubehu roku 2013 prikrocil k modifikaci dilu a tem co to reklamovali v zaruce, menili koberce za nový"... Takze bud soudruzi z Wolfsburgu informaci opomneli předat Škodě, nebo jim naopak předali ty špatné hadičky :-)
    1 bod
  16. Ozn. červeným to tieklo, spod toho tesnenia do auta pod koberce. Ozn. zeleným, miesto som dookola zasilikónoval, rozhranie guma/plech.
    1 bod
  17. To je ale zajímavé. Utěsněnim cca 2 mm spáry mezi kapotou a přední maskou se sníží znečišťování motorového prostoru. Průduchy v masce a předním nárazniku, keré jsou podstatně větší se znečišťování motorového protoru nekoná??? Snad se jen snížilo množstvi nečistot na plastu nad chladiči? Ale když jsi se svou upravou úpravou spokojený, tak to tady ventiluj. Je na zvážení každého co si kde nalepí a proč.
    -1 bodů
  18. Myslim, ze jsem to napsal jasne v predchozim prispevku. A nebudes tomu asi verit, handsfree jsem mel uz v predchozim aute nainstalovane tak pred 15 lety. Jen jsem netusil, ze je povinnost ridice mit u sebe telefon a jeste k tomu se zapnutym BT. Krome toho jsem ne tuto vec upozornoval technika v helpdesku. Možná by bylo lepsi nez hloupe nekoho shazovat, se za a) neucastnit diskuze nebo b) precist vse nebo se dotazat. A vic se k tvym prispevkum nebudu vyjadrovat. Jestli soudis ostatni podle sebe a svych pratel, je to tvuj problem. Nastesti nejsme vsichni stejni.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...