Napisu jak to mam ja:
A) vetsinou autohold
B) pokud pouzivas autohold, tak se po vypnuti motoru zatahne rucni brzda. Jinak u starehu Supa jsem v kopci vzdy zatahoval i rucku. Bez nim potom pri prerazeni z P na R se ozvala rana, jak auto melo svoji vahu oprenou na prevodovce.
C) nekdy si rychlosti manualne "tukam" dolu, ale vetsinou pokud brzdis pozvolneji DSG podrazuje samo. Meziplynu jsem si nikdy nevsiml, podle me ve skodovkach neni. Muzu se mylit.
D) plachteni se zapne kdyz sundas za jizdy nohu z plynu (pouze v rezimu ECO) jakmile pribrzdis, zaradi se rychlost. Naklon ani styl jizdy podle me vliv nema. S tempomatem nevim, na ECO jsem jel jen jednou, ani jsem nezaznamenal nejakou lepsi spotrebu paliva, tak jsem na nej uz nikdy nejel.
E) tak to by me taky zajimalo :-) ja to mam z domu tak blbe, ze prvni 2 kilometry do docela prudkyho kopce, kde se snazim nejet moc pod plynem a v otackach a pak dalsi 2 kilometry z kopce, kde pribruduju a prevodovka jede na trojku asi 3000 otacek. Takze nekdy resim, ze tam klepnu manualne ctyrku a brzdim trochu vic. Mam 140kw TDi 7°DSG a zda se me, ze muj stary superb 125kw 6°DSG brzdil motorem daleko lip.
Snad jsem ti alespon trosku pomohl. Za pripadne preklepy se omlouvam, datluju to na mobili :-)