Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/18 ve všech sekcích

  1. K tomuto bych si dovolil menší poznámku. Na několika místech zde na fóru se lze (troufnu si říct od fundovaných lidí) dočíst, že jakýkoliv manuální zásah "silou" do elektricky ovládaného systému není žádoucí a ohrožuje funkčnost systému. Z logiky funkce je elektrické otevírání víka zavazadlového prostoru právě z toho důvodu, aby se do něj manuálně nemuselo zasahovat. Jak se lze dočíst v manuálu ke KAROQu (kam doporučuji se podívat vždy ze všeho nejdříve), v kapitole "Víko zavazadlového prostoru s elektrickým ovládáním", v části "Nastavení horní polohy víka" (str. 63 manuálu), změna horní polohy víka se provádí, cituji: 1. Zastavte víko v požadované poloze 2. Přidržte stisknuté tlačítko B » obr. 50 na straně 63, dokud se neozve zvukový signál. Ačkoliv vrácení polohy víka do původní pozice je následně prováděno "opatrným manuálním přizvednutím víka až na doraz", rozhodně bych doporučil minimálně pro nastavení požadované polohy využít elektrického systému, jak radí uživatelský manuál, narozdíl od manuálního zásahu, jak radí kolega nade mnou.
    2 body
  2. Dnes rozhodnuto, bude to 2,0TDi 140kW, 4x4 DSG 7st. Dostal jsem nabídku na roční vůz, které nešlo říct ne. Mám rád nafťáky, takže u nich zůstanu + mám těžší pravou nohu, takže nafta u mě hraje prim. S benzínovými auty jsem se svezl. 1,4TSi velmi tiché svezení, ale pružné zrychlení při naloženém autě bylo pro mě slabé. Plus mi trochu vadí ten 2-válcový režim. Pak 2,0TSi je šupa motor, ale to bych jezdil asi za 10-12litrů při mém stylu. S TDi to vidím na 6-7litrů.
    2 body
  3. Kdyby to někoho zajímalo, tak víkend asi přežiju.
    1 bod
  4. https://www.autorevue.cz/skoda-octavia-g-tec-2018-motor-zemni-plyn
    1 bod
  5. Takže sú to krúžky resp. piesty. Budúci rok pôjde motor na GO. Zatiaľ jazdí ako je. Naštastie ani oleja neberie nejak veľa tak tento rok už vydrží.
    1 bod
  6. Ano. V podstatě chybí jen kliky s tlačítky a anténou. ŘJ je stejná
    1 bod
  7. Objednal som Kodiaq L&K 2.0TSI zaciatkom 6/2018. Este pred mesiacom slubovali dodanie 39. tyzden 2018. Pred tyzdnom to posunuli na 43-45. tyzden a teraz to posunuli na 50-52.tyzden. Keby som bol tusil ako je Skoda nepripravena, volil by som Volvo, medzi ktorym som sa rozhodoval. Tam problemy s testovanim nemaju. A i u Volva je velke mnozstvo doplnkovej vybavy a motorov...
    1 bod
  8. - Tak stahnuto odzkouseno a zatim parada. Waze naviguje v 3D a mapy google jen v 2D? Nebo jsem zatim nenasel jak to prepnout na navigovani (google) 3D
    1 bod
  9. U MR2019 jdou zavřít od řidiče, když tlačítko déle držíš... Výšku otevírání si nastavíš tak, že při otevřených dveřích na max. je pomalu ručně stahuješ do jaké chceš výšky a když máš výšku tak podržíš tlačítko na zavírání kufru, ono to pípne a příště se ti už otevřou do nově nastavené výšky.
    1 bod
  10. Možná to nevypadá úplně dobře, ale z hlediska funkčnosti a hlavně bezpečnosti je to správné řešení.
    1 bod
  11. jsou tam ještě drobné změny v předním nárazníku. Ta středová mřížka je trochu jiná. Žádnou revoluci jsem nečekal, ale jsem zvědavý na cenovku
    1 bod
  12. Jen pro některé, kteří mají stejný problém. Vzadu něco neustále cvakalo. Dnes jsem zjistil že je to prostřední pás. Něco jako dělá pás u spolujezdce ale 3x intenzivnější.
    1 bod
  13. No veď uvidíme. Merak tlaku kompresie nemám a keď ho mám kúpiť tak to im to môžem za tie peniaze zobrať pozrieť. Takže potom napíšem ako to dopadlo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...