Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      6 804


  2. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 989


  3. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 146


  4. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 265


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.11.2018 ve všech sekcích

  1. No, když nad tím přemýšlím, tak je to o nepochopení systému. To, že radar přestane takto rychle fungovat je z bezpečnostních důvodů. Prostě zjistí, že počasí není ideální, na vozovce je bordel a svým zásahem do brzd by mohl ohrozit posádku, tak se vypne a předá řízení. Škodovka je prostě vždy o krok napřed.[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    6 bodů
  2. Tak nám trochu poletuje a Superb najednou hláška, že nefunguje polovina systémů. To jako až začne opravdu sněžit a budou sračky na silnici mi napíše ať nikam nejezdím? To aby měl Petrrr hezký den.[emoji1787]
    5 bodů
  3. A toto mi z nějakého důvodu připomnělo Ondru a jeho garáž :-D Spíše mám dojem, že problém dělá kaleráb, než kedluben :-)
    4 body
  4. Ježíš, ten bude mít multiorgasmus ?
    4 body
  5. Krásně to tu shrnul jak @michal2009, tak @Pawouk. Jde prostě jen o to, aby se člověk dověděl vše co potřebuje o kupovaném autě a aby mu to prodejce nezatajoval, když se k tomu stejně dopátrá svými možnostmi. A přistupovat ke všem bazarům stejně, ať už se jmenují jak chtějí. Je jasné že najít dnes auto, které nemá absolutně žádný zásah servisu je téměř nereálné, ale není nutno kupovat špatně opravené šroty. Mě by například také nevadil lakovaný nárazník, protože to se dá asi pochopit, navíc pokud není měněn, ale opravdu jen lakován, nehrozí příliš ani to že by to dostalo nějakou větší ránu a tedy případný problém s hnutím výztuh atd. Co ale opravdu u žádného auta nechci jsou měněné pevné díly karoserie, protože to může každý opravovat sebelíp, ale už to nikdy nebude takové jako mělo být. Mimochodem viděl jsem při výběru svého auta zrovna dvě O3 s takovými opravami, které proti další spoustě kusů byly moc pěkně opravené, jenže už i u nich se po roce provozu od nehody začaly krásně projevovat ty problémy s tím související. 1) Jedna byla po bouračce v koloně "ťuknutá" na čumák i zadek. Tedy výměna obou nárazníků. Kapota, páté dveře, ani boční partie nic, ale odnesla to trochu přední i zadní výztuha. Přední srovnána pěkně, zadní také, ale samozřejmě to odneslo spolu se zadní výztuhou také zadní čelo a zadek dna kufru. A tam byl právě ten problém. Hrany těch ostrých přechodů blatník/zadní čelo jak se v tomhle ostrém úhlu jednou přelakují (resp. přebrousí), tak to může kdo chce stříkat čím chce a stejně už tam není dokonale ošetřený podklad, takže už se tam našly dva maličkaté pupínky. Zadní stěna samozřejmě fouknutá znovu, takže krásně drsná barva zevnitř, která ji alespoň prozradila, ovšem tmelení vůči spodku jako od prasat a jen další zdroj budoucích problémů. 2) Auto na první pohled v super stavu, dokonce i tloušťky laku seděly skoro všude, až na tenkou linii C sloupku a prahu u zadního pravého blatníku. No samozřejmě to tam bylo napojené, oboje dveře a přední blatník vyměněny. Auto šlo celé o svodidla. Po důsledném hledání opět nalezeny maličké pupínky na ostrém lemu blatníku, kde to za chvilku bude krásně reznout. A to je na tři roky starém autě myslím trochu moc. U obou aut opět po telefonu vše super, záznam nikde žádný, na místě po konfrontaci dokonce prodejce najednou dokázal ukázat i fotky z nehod a oprav. Asi se na to náhle rozpomněl. Obě tahle auta už byla pryč, když jsem tam o týden později projížděl, tedy dnes s nimi někdo vesele jezdí s vidinou jaké si koupil super auto a pak tu možná bude psát, jestli je to normální jaký je O3 šrot.
    2 body
  6. Mozno skus zrusit parovanie s radiom....mozno aj to moze robit problem. Ale ako vravim, mne to problem nerobi
    1 bod
  7. jojo funguje to jenom na dálnici a ještě když je pěkně :-D
    1 bod
  8. Ale v kožených sedákách s masážní funkcí.[emoji16]
    1 bod
  9. jojo... hlavně že tam tyhle nesmysly dávají a plno řidičů na tom ujíždí a ještě si to chválí, jak je to výborný na x autech už vyhřívají i senzory :-D elektro-auta zas v téhle zimě budou mít o 15% baterky méně :-D
    1 bod
  10. Heh, tady nejde jen o nějaké šrámy (myšleno odřeniny). A jsou to stejní joudové, jako všude jinde. Já se Škoda Plus nemám problém - beru ho jako jakýkoli jiný autobazar, kde lze očekávat cokoli. To, že z toho ŠA marketingem dělá jakousi navoněnou značku, vůbec nic neznamená. A to říkám s vědomím toho, že auta kupuji právě od nich. I tu současnou OIII mám od nich.
    1 bod
  11. Pánové, nikdo po nikom nechce, ať je uvedeno vše v inzerátu. Ale když se fundovaně zeptám na konkrétní věc a lžou mi do telefonu, i přes to, že řeknu jak si to ještě zkontroluji na místě, je to bordel a toto jednání nemá pod záštitou autorizáků co dělat! Prodávají tam auta obvykle o něco dražší, takže bych čekal i solidní jednání. Doba, kdy jsou vyšší finance jakousi zárukou bezproblémového provozu a nefotčeného kusu zde prostě neplatí, je třeba vybírat jako u kteréhokoliv jiného bazaru. A to nechci tyto programy nijak zbytečně dehonestovat a nechci házet všechny prodejce do jednoho pytle. Závěrem tedy dodám - důvěřuj, ale prověřuj! Protože snad každý z nás chce o kupovaném autě vidět co nejvíce informací.
    1 bod
  12. Možná by bylo lepší v této hloupé diskuzi nepokračovat, protože evidentně vy ani půlka osazenstva internetu nechápete význam slova "konkurence", ale to vám evidentně nebrání poučovat ostatní. Konkurují si výrobci (právě nabídkou produktů) a nikoliv produkty samotné. A pokud vezmeme v potaz okruh, který zákazník při nákupu při nákupu zvažuje, bude pro každého jednoho konkrétního zákazníka jiný, takže ta vaše "konkurence" znamená při výběru auta při každém jednom nákupu jinou množinu aut. To, že vy produkt A vůbec neuvažujete jako alternativu k produktu B je zcela irelevantní. Btw totéž platí o "třídách". Kdejaký komik je schopen se na internetu hodiny hádat, jestli je to které auto ve které třídě, přestože (minimálně v EU) žádná definice tříd neexistuje, takže pravdu nakonec nemá nikdo a současně všichni.
    1 bod
  13. Mam asi iny manual,lebo toto som tam nenasiel.Mam tam popisane asi to co prikladam.Ale dakujem.
    1 bod
  14. na tých +/- 105kW sa dá dostať čipom to sú rozumné hodnoty. dá sa ísť aj vyššie ale to už je na úkor životnosti celkom dosť rapídne
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...