Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/19 ve všech sekcích
-
Jj, spolehlive se to zacne sypat. To by odpovidalo. A prvni Hnujdaj I30. Jooo kamaradi, casy se meni. KV jiz brzo zlata lod. Jeste se ty naplavy prazsky budou radi vracet. Co se tu postavi ten polygon BMW ( jako ze uz Nemcum pomahame s projekty) atd. Jeste budou Prazaci se do KV stehovat a prstickem hrabat, o stredocesich - naplava cislo jedna ani nemluvim. [emoji23]1 bod
-
možno áno, u mňa nezareagoval a ťahal ďalej. preto mi prítomnosť limitera nevadí a rád ju využívam. alebo ako brrrrm vyššie písal, v meste na obchvate1 bod
-
limiter rád používam. predstav si hustý lejak, diaľnica. nastavíš limiter na 130 a ideš. v prípade problémov s aquaplaningom len pustíš nohu z plynu a voľne doplachtíš kým ti kolesa chytia vozovku bez vrstvy vody a teraz si to isté vyskúšaj s tempomatom. nastavíš tempomat na 130 a ideš. v prípade problémo v aquaplaningom musíš buď stlačiť spojku čo pri uvoľnenejšej ľavej nohe je zdlhavejšie. ak ho chceš prerušiť brzdou, teoreticky ťa môže hodiť do šmyku. kým zareaguješ a vypneš to páčkou, tiež môže byť neskoro, keďže tempomat sa snaží udržiavať stále nastavených 130... možno som divný ja, ale v tomto prípade fakt volím limiter. a zažil som to na vlastnej koži1 bod
-
tak s kamerou asi radsej pockam nahodim len android interface modul... za stratou zaruky mi to nestoji...a stacia zatial aj parkovacie senzory...aj ked na mojej fabii 1 mam aj kameru co je super vec....nahodim modul a dam vediet skusenosti a postrehy tento tyzden by som to mal mat nahodene1 bod
-
Dodatek k pracovní smlouvě 1. Nemocenská Zaměstnavatel nebude dále akceptovat potvrzení od lékaře o pracovní neschopnosti. Kdo může dojít k lékaři, dojde i do práce. 2. Chirurgické zákroky Veškeré operace jsou v době Vašeho pracovního poměru zakázané ! Firma Vás přijala jako celého a neporušeného člověka. Pokud si necháte něco odstranit, bude to posuzováno jako hrubé porušení pracovní kázně. 3. Volno na zotavenou Každý zaměstnanec má nárok na 104 volných pracovních dnů za rok. Tyto dny se budou nazývat soboty a neděle. 4. Návštěva toalety Návštěvy na toaletách se budou řídit abecedním pořádkem. Všichni zaměstnanci začínající na písmeno A půjdou na toaletu mezi 8:00 až 8:20, písmeno B od 8:20 až 8:40 atd. Pokud to nestihnete v uvedeném čase, musíte počkat do druhého dne, nebo si vyměnit časenku s jiným zaměstnancem. Tato změna musí být písemně povolena od vedoucích obou zaměstnanců. Pro použití toalety jsou stanoveny 3 minuty. Po uplynutí tohoto limitu se ozve zvukové znamení, toaletní papír se ukryje a dveře toalety se otevřou dokořán. 5. Přestávka na oběd Hubení zaměstnanci - 1 hodina ( musí lépe vypadat ) Zaměstnanci se standartní váhou - 30 minut ( stačí pro udržení váhy ) Tlustí zaměstnanci - 5 minut ( na vypití odtučňovacího koktejlu ) 6. Kodex oblékání Doporučuje se, aby zaměstnanci chodili do práce oblečeni úměrně svému platu. Kdo bude přistižen ve značkovém oblečení, bude to znamenat, že je na tom finančně dobře a může mu být plat snížen.1 bod
-
Rozmyslel bych si to. Je to přecejen jiný model a při vývoji si hrají i s věcmi jako je např. časování airbagů. Jsou tady (nebo bývali) přímo odborníci na dané téma. Třeba poví víc.1 bod
-
Zdar kluci, už nějakej ten pátek delam mechosa v škodovce a v podstatě děl jen motory. Cvakani dělá vysokotlaké čerpadlo. Je to v pořádku. Má to tak dělat. Je to normální jev nových generací čerpadel. Jde o to že tam je změna v konstrukci. Žádnej strach. Je to v pohodě. Mění se tehdá kdy máš naftu u rozvodového kola. Teče gufero a pak se mění. Jinak to nevezmou. Obvykle poznáš když odejde pumpa , pusti špony do oběhu k tryskam a pak to začne cinkat doslova. Tehdá hledejte problémy u pumpy. Zdarec1 bod
-
Volkswagen RNS 510 CY Europa West V16 Volkswagen RNS 510 CY Europa West V16 Andorra, Belgien, Dänemark, Deutschland, Finnland, Frankreich, Gibraltar, Griechenland*, Vereinigtes Königreich, Irland, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Niederlande, Norwegen, Österreich, Polen*, Portugal, San Marino, Schweden, Schweiz, Slowakei, Spanien, Tschechien*, Ungarn, Vatikanstadt. Format: ISO Plattform: Volkswagen RNS 510/RNS 810 Sprache: Multi Größe: 6,11 GB Hoster: uploaded winrar: V 5.61 Download: https://filecrypt.cc/Container/222E502EDF.html Torrent https://www60.zippyshare.com/v/s30stYQG/file.html1 bod
-
prvy poriadny navod po 5stranach totalneho spamu a hadania.... diky bro1 bod
-
Da sa tym dost podstatne regulovat spravanie auta. Tvrdsie gumy vzadu = pretacavejsia charakteristika. Maksie gumy = podporenie nedotacavosti. Podobne je to aj s napravami: uzsia zadna naprava podporuje pretacavost, sirsia zadna naprava (alebo pridanie podloziek dozadu) zvysuje nedotacavost...1 bod
-
Jejda Davone, tady si pletes odpruzenou hmotnost a neodpruzenou hmotnost a v tom je ten rozdil. Skus zagooglit a zjistis, ze 3kg navic na rafku kola nejsou to same jako 3kg haraburdi v kufru! Nebo jinak, budes mit dve kola zvedle ze zeme, jedno bude mit 9 kg, druhe 12 kg a ted si skus jedno i druhe roztocit na stejnou rychlost, s kterym kolem si myslis ze vynalozis vic prace? Tady to je snad jasne zejo?1 bod
-
ešte máš mladé kríže nehovorím, že ja nemám, ale 18 by som si nedal asi možno tak na BMW51 bod
-
přeji ti, aby ti radost z téhle investice vydržela co nejdéle. Mne vydržela přesně do okamžiku, než jsem poprvé vzal za to madlo a tu mezipodlahu nadzvedl abych si něco vzal zespoda. V tu ránu se věci seshora (deštník a pár dalších věci) sesunulo dozadu a propadlo dolů ... simply clever-1 bodů
-
Normální uživatel nikde nic nenačítá. Buď auto v záruce funguje tak jak má, nebo nefunguje. Pak navštíví servis. A necituj bezprostředně předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují.-1 bodů
-
Je potřeba upravit startovací dávku v řídící jednotce. Cena cca 1000 az 1500. Jedná se o to že nový motor nemá takové vůle. A čím starší tím věci a chybí tam vstriknuti nafty jako za studena. V autorizaku ti to překopou a zaplatíš nesmysli. A pak ti to stejné na jednotce upraví-1 bodů
-
-1 bodů
-
Výměn termostat. Cena 100. A uvidíš. Myslím si že ty chyby s teplotou nesouvisí.-1 bodů
-
Je to za tepla nebo za studena? Pokud za tepla tak je potřeba upravit vstrik startovací dávky nafty. Na řídící jednotce-1 bodů