Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/19 ve všech sekcích

  1. Ja by som sa aj zložil, ale čo som Rubikova kocka ? :-)
    2 body
  2. Tady už to začíná připomínat frašku... a co tlak na zadní kotouče? Ta fotka pod tím vypadá spíš podivně, než že by z ní šly číst teploty. To tomu dotyčný nakládal na trackdayi, nebo co?? Při +500°C se obávám, že už by to vzdaly destičky i kapalina. Tohle není Porsche s keramickými brzdami. Na svoje si klidně šáhnu, ostatně po další jízdě jsou chladné, do 100°C určitě. Zadní bubny studené, takže nevím, kudy jezdíte a jak. Moje ručka (bubny) samostavitelná není, servisně si ji nechávám seřizovat - podotýkám, že ne točením matky na konci lanovodu v kabině. V bubnu to není jen prach, co se dá vyfoukat, takže je to celkem piplačka a mechanik to má až za ušima (a moc zdravé to taky není).
    1 bod
  3. Dával jsem to ještě k jednomu tématu, ale sem se to hodí více a snad to někomu poslouží: Byli jsme vybírat Fabii hatchback a zkusil jsem náš kočárek - trojkombinaci Coletto florino clasic (má hodně velkou korbu). Do kufru se vejde po vyndání "plata". Viz foto. Do korby se dá dát cestovní taška a nějaká ta menší taška se tam ještě vecpe.
    1 bod
  4. myslim, ze O3 FL tuto funkci uz nema
    1 bod
  5. Ale zase má vodou chlazený svody, to by mohlo hrát taky roli..
    1 bod
  6. Kontakt som našiel na inom fóre (nie je to firma). Prečalúnenie 60€, s úpravou spodku dokopy 140€. Sám volant demontoval, nasadil dočasný, za 10 dní bol môj späť už hotový :) Ak je záujem, pošlem telefonický kontakt do správy.
    1 bod
  7. Setrvačník (jednohmotový) by měl být shodný s motorem 1.2 TSI CJZA (EA211, 77kw, EURO 5), který se též dával do OIII před faceliftem, tedy alespoň podle čísla dílu. Nicméně např. podle okometrického porovnání dílů je odlišné řešení pružin tlumení torzních kmitů na spojkové lamele, tedy pokud se bavíme o 6° manuálu. Těžko říct, jestli 1.4 TSI prošel stejnou evolucí řešení spojky, ale najel jsem s prvním modelovým rokem cca tisíc km a spojka měla rozhodně jiný projev než 1.2 TSI, jen nevím, jaké kritérium hodnotíme. Je to hluk, chod spojky nebo vibrace? Ještě pozor na to, že 1.4 TSI používá "robustnější" komponenty kvůli vyššímu krouťáku, tedy např. 1.2 TSI 77kw/81kw se páruje s převodovkou MQ200 a 1.4 TSI 103kw/110kw s MQ250. S tím souvisejí také jiné rozměry komponent jako třeba průměr setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného talíře.
    1 bod
  8. To se pořád inovuje, až se funkční věci domrví... Ano, 1.8 TSI EA888 III gen nemá vodní intercooler.
    1 bod
  9. Přesně. Vyměním byt v Praze za vesnici u KV.[emoji12][emoji23]
    1 bod
  10. Ahojte, tak pre zaujímavosť, prípadne inšpiráciu som to nakoniec vyriešil prečalúnením volantu nanovo, aj s pôvodne vyšúchaným spodkom + úpravou na skosenie spodku. Za mňa spokojnosť (keďže FL volant by som potreboval veľmi špecificky vyskladať k mojej podvolantovej jednotke).
    1 bod
  11. aku ma impedanciu ten výškovy reproduktor? skúšal som dozadu k origo stredobasu dať bez vyhybky 8 ohm vyskovy a spravalo sa to rôzne...chvíľu hralo, raz iba praskalo a raz nehralo vôbec... poradíte akú vyhybku treba?
    1 bod
  12. nase prvni auro yetiho 1,2tsi jsem nastartoval a otacky chvili drzely vyse tak 30s a jel jsem,je pravda ze pres leto to delalo casto. octavia 1,8 tsi od rodicu to stejne. kodiaq nyni to same, od yetiho vim ze jedu az spadnou otacky. tsi motory to tak proste maji. ja cekam vzdy az spadnou,zitra zkusim jet hned a uvidim co to dela. zena to neresi a jede hned a rika ze v poho,mame s cim porovnat takze tak. predchozi kodiaq hopsal furt. ano skoro 1,5min to trva nez spadnou otacky, predchozi kodiaq to mel stejne. klidne to natocim,hodim sem.........ano vypada to divne kdyz cekam a stojime na parkovisti,ale.........jo poprve to trva 1,5min,pak dojedu a za hodinku jedu tak to trva uz jen 30 s,ten prvni start trva,pikud to je zahrate tak to trva mnohem mene..... chlapi zabredavame kde nechceme. na zaver dodam, ze proste nehopsame. kdo chce at prijede do opavy,predvedu,necham svezt. nemam sebemensi problem. nevymyslim si,pisu pravdu. sory za diakritiku,pisu na tabletu
    1 bod
  13. Zdravim vás, u mě byl stejný problém i s tím dveřním spínačem, který se objevil pouze párkrát napsal jsem si na Škoda Auto email, vysvětlil poslal tam to číslo TPI i záznam z té konference kde to řešili a napsali mi, že pokud to bude na výměnu kulisy DSG, tak zaplatí minimálně ten díl a já doplatím práci. Nakonec po domluvě se servisem, kdy teda chtěli foto té závady, aby měli co zaslat na Škoda Auto jako reklamaci a kdy tam teda na diagnostice našli tu chybu, byla vyměněna kulisa DSG s tím, že Škodovka zaplatila opravu kompletní i s prací já tedy neplatil nic. Dodám, že auto bylo dovezeno z DE a já jsem druhý majitel. Auto servisováno jen v autorizovaném servise a staří auta něco přes 4 roky a tedy už bez záruky. Snad poslouží informace pro další, kdo s tím mají problém.
    1 bod
  14. Prosím o pomoc octavia 3/2014 udělal jsem led,star-stop,logo,mlhovky, proste vše funguje ale jak jsem dal nové téma 3 na rádiu columbus tak se to seklo pouze logo na rádiu a nic nefunguje ,už jsem vyzkoušel rádio vyndat ,baterku vyndat a furt jenom logo .pres caristu jsem dal vše původní a nic použil jsem verzi novou i jinou a nic . Existuje vůbec nějakého restart rádia .
    1 bod
  15. Rozhodně netvrdím, že přední brzdy nejsou celkově zatížené výrazně víc než zadní... Jen říkám, že tak jak je to osazené na Fabii přední vs zadní (280 vs 232), tak ty zadní jsou spíš poddimenzované vzhledem k předním než naopak. Když si vezmu tenhle obrázek, což uznávám, že je trochu extrémní případ, tak od vnějšku ta tmavě modrá je 300+°C, světle modrá až šedá je 400+°C a ta načervenalá vnitřní hrana je 500+°C. Přední přitom byly jen tmavě modrý. Svižnější jízdou po okreskách standardně chytají fialovo-modré nádechy (cca 250°C). Jestli na ně chceš šahat holou rukou, tak přeju hodně štěstí :)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...