Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/30/20 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. Po 5 týdnech a 5000 km se podělím o spotřebu, která mě mile překvapila. Cesta Ostrava -> Makarska = 4.7 l / 100 km (Pohodová jízda + 1,5 hodiny v koloně) Makarska -> Ostrava = 5.6 l / 100 km (Velmi svižná jízda a časté využívaní výkonu) / Cesta do a z Chorvatska bylo auto plné Ostrava -> Petrovice u Karviné = 3.5 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ostrava -> Vítkov -> Ostrava = 3.8 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ve výsledku 5100 km a průměr 4.7 l / 100 km (Chorvatsko, Výjezd na Biokovo[sv. Jura], Beskydy, Ostrava a okolí)
    1 bod
  3. Nový vzhled Sportline tříramýnko
    1 bod
  4. Mohli to líp spacifikovat, já jsem k mému VIN nic nenašel. https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz
    1 bod
  5. @bobanHTP Ta atmosféra je 1.5 DPi, která nahrazuje CVVT. Nech tedy vládnout emoce, kup si ji, a budeš jistě spokojený. My taky. Tečka
    1 bod
  6. Podlepit, oblepit ... Podlepit gumové dorazy a oblepit čtvercové výřezy pro západky zámku textilní páskou (taková ta chlupatá pro omotávky kabelů. Samozřejmě na obou stranách. Pod tou černou západkou je taková středící vlnka a ta u mě rezonovala o proti-plast. To pomohlo mně.
    1 bod
  7. Včera jsem to zkoušel a ten starej napínák po naplnění olejem šel lehce zatlačit ten novej to neudělal a navíc to vypadá že má i tužší pružinu.. Od výměny je neskutečné ticho po startu,., Nechápu proč ho neměnili už ve škodovce i s rozvodama..
    1 bod
  8. Zdravím, tak jsem dnes absolvoval výměnu budíků u svého supa v autorizovaném servisu. Vše proběhlo bez problému a budíky zatím fungují.Celé mě to stálo 6680, tedy budíky 3680, diagnostika s prací 3000. Zeptal jsem se ještě co způsobilo ten špatně ukazující otáčkoměr a bylo mi sděleno, že s největší pravděpodobností je to přidřené kolečko
    1 bod
  9. Stejně tak se mužeme ptát, proč zde a i na jiných fórech někteří členové nesnesou jakoukoliv kritiku jejich značky a do posledního dechu budou obhajovat, žehlit a bagatelizovat naprosto jasná selhání a průšvihy. Copak oni za to asi třeba mají? Nekápne jim třeba občas něco nebo nemají oni nějaké výhody stejně jako všichni ti "falešní" autoredaktoři ... ? S recenzí z www.autickar.cz nemám vůbec žádný problém. Je to jen názor dalšího člověka, který s autem prokazatelně jezdil. Já zatím v OIV seděl a hrál si zatím jen v showroomu, když jsem čekal na garančku OIII FL. I tak jsem narazil na nesmysly v infotainmentu. Nemohu tedy posuzovat jízdní vlastnosti, ale když si vezmu, jak občas nezvládá podvozek OIII FL a v krizovém brzdění je to občas o strach, jak asistenti spíš krizové situace vyvolávají, atd., tak nemám problém věřit tomu co se v recenzích objevuje. To že Škodovka vypustila evidentně hodně nedodělané a neodlazené auto je prostě fakt. A omlouvat to nějakou první sérií mi přijde směšné. Jednou to je auto, které bylo vypuštěno a má ho možnost koupit kdokoliv, tak by mělo být v takovém stavu, aby na něj nemohly v případných recenzích vyplouvat takovéto problémy. A pokud to byla vědomě nedotažená série aut, která měla být pro prodejce na vystavení a ne pro koncové zákazníky, tak by si Škodovka asi měla pohlídat, aby je prodejci dál neprodali, ale shodili někde ze skály. Když už narážíte na SW problémy. Jak je možné, že ani víc jak měsíc po "vyřešení " jednoduchého SW problému nemá Škodovka svolávačky? Golf už svolávačku má, tak by jí měla mít asi i Škodovka. Ale podle toho co se objevuje tady a i jinde, tak Škodovka má stále problém, protože většinu postižených aut prostě neumí úspěšně zaktualizovat. Takže za mne to prostě stále vyřešené není, ať si kdo chce co chce říká. Na podzim bych měl vybírat nástupce nynější OIII FL a čím dál víc se kloním k tomu, že nová O IV to prostě nebude :-(
    1 bod
  10. Smutná ukázka stavu české "žurnalistiky". Snůška subjektivních soudů, rádoby vtipných komentářů a poučování z pozice přechytralého testera. Bohužel, na vedlejšák se to pořádně dělat nedá. Stačí se podívat na pracovní zkušenosti, původ a pracovní zaměření pana Čáslavského a člověk tak nějak pochopí, odkud vítr vane. Vcelku vtipné je, že o katastrofě týkající se software je obecně ticho po pěšině.
    1 bod
  11. To je nemilé. Zkusila jsem to vydolovat ohnutým papírem a kupodivu se povedlo. Třeba se to tu bude někdy někomu hodit.
    1 bod
  12. Lidi neblbněte s takovými pytlovinkami. Za chvíli tady někdo založí téma, že má hodně zasrané čelní sklo muškami a že mu to vadí a co by tedy měl s tím dělat? Nebo to nahlásí v autorizovaném servisu jako závadu na reklamaci. :-)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...