A přesně tak to bude u Enyaqu, už teď je vyloučen jeho větší úspěch v prodeji v rámci značky Škoda (to je však logické). To, aby auto bylo konkurence schopné a jeho pořízení bylo závislé na dotaci od státu (z našich kapes), je na hlavu.
To se však netýká počtů prodejů mezi elektroauty - tam si myslím, že mít úspěch bude, a velký, protože nabízí více muziky, za méně peněz - alespoň papírově.
Jinak s tím servisem to teda nevypadá tak zle. Uvidíme, co Enyaq, já vycházel z řečí autoservisů, že servis čistě elektrických aut je nákladnější, protože se musí investovat do nových bezpečnostních prvků apod.
BTW: aby bylo jasno, já el. pohon nezavrhuji a el. auto, jako druhé auto, si pořídíme hned, jak budeme mít vlastní dům a budu si to moci nabíjet přes noc v garáži. Do té doby klesne i pořizovací cena a bude to mít větší smysl....