Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/10/21 ve všech sekcích

  1. @Twisted Ano, a právě proto je základní cena 400tis za FIV s MPI dle mého nesmysl, když už by i ta Ibiza potom vycházela levněji...
    1 bod
  2. Co mi říkal má za sebou několik těchto motorů. Cena super a výlet taky.. Ale hlavně to auto konečně jede 😅
    1 bod
  3. https://zive.aktuality.sk/clanok/151986/vyskusali-sme-sygic-s-android-auto-ako-funguje-prva-offline-navigacia/
    1 bod
  4. Tak jednoduchý to zdražení klasických paliv není, tím by se razantně zvedla cena všeho v obchodní síťi, veřejné dopravě a službách. Byl by to obrovský zásah do ekonomiky. Taky nápady Německa již dlouho neřeším, vše je tam na hlavu postavené, viz zákaz atomu, spalování uhlí a pod. Na druhou stranu fanatická podpora elektromobility a nikdo tam neřeší kde vezmou dostatek elektřiny na akceptovatelnou cenu. V minulosti- 90 letech u nás nalákali lidi na elektrický topení a pak jim to razantně zdražili. Takže to samé bude u elektromobility a stačí se podívat na rychlé šíření minutových parkovacích poplatků u nabíjecích stojanů. Proto považuji koupení Enyaq za riziko, ostatně všeho 100 % na baterii. V tomto jsou hybridy daleko lepší a bez nervování zda je na obzoru silná,funkční nebo volná nabíječka.
    1 bod
  5. Tlmenie prednej kapoty Škoda 3V0863835 (skoda-diely.sk)
    1 bod
  6. Velikanske podekovani uzivateli tttt za tip na vyreseni problemu rezonance od palubky v cca 2000-2200 otackach na strane spolujezdce !!! Kdyz jsem precetl jeho tip ,tak jsem hned bezel k autu to vyzkouset !!! Navod jsem pouzil , a opravdu i kdyz jsem tomu vubec neveril a rikal jsem si ,ze to musi preci byt neco v palubce, tak to opravdu zabralo . Jen jsem nepouzil hadr jako tttt ,ale malou molitanovou izolaci na trubky a zajistil stahovacim paskem . Pro jistotu jsem ty hadicky zaizoloval i v motorovem prostoru . Kdyz jsem do nich cvrnknul ,tak tam take zarezonovali .Hlavni problem se mi zdal byt u te cerne ,ta rezonovala jak pod autem ,tak i v motorovem prostoru. Ta bila se mi zdala v poho . Jeste jednou velke diky tttt a vsem co tady zdeluji sve poznatky .
    1 bod
  7. Ty máš rád legraci,že.... Až budeš muset měnit žárovku v zadním světle,tak na to přijdeš.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Vážené a vážení, já to osobně zase s těmi cenami tak kriticky nevidím. V roce 2014 jsem kupoval 1,8 TSI a nakonfiguroval jí tak, že měla katalog 737000. Dnes si zatím zkušebně konfiguruji 2.0 TSI a jsem zhruba na 965000. Jenže když odečtu věci, které jsem v roce 2014 neměl: DSG nějakých 50000, 4x4 40000, barva 16000, Asistovaná jízda s navigací 37000, Style plus (matrix LED) 20000, DCC 25000 - to je to podstatné. Tak jsem ve výsledku na nějakých 777000. Ato mi jako zdražení za 7 let o nějakých 6% zase tak hrozné nepřijde.
    1 bod
  10. Ahoj, píšu sem, protože jsem blbec taky spustil test přes VCDS, jenomže všechny zde udávané rady mi vůbec nepomohli, jel jsem dokonce na letiště testovat obloučky, strávil jsem na tom přes 2 hodiny a úplně marně. Psal jsem i do FB skupin, úplně stejné rady jako zde, naprosto zbytečně. Pak mi napsal někdo, kdo dělá ve škodovce, že to přes VCDS nejde a že se nemusí ani dělat testovací jízda, ale použít jinou diagnostiku. Říkám fajn, ale chtěl za to 500. Po Vánocích celkem dost peněz za pár kliknutí v programu, tak jsem se kousnul, že se jdu do toho hrabat znovu. Napíšu Vám návod, jak smazat chybu číslo 01486. Lze to udělat přes VCDS, ne že ne. 1. Jděte do jednotky ABS (03) 2. Jít do základního nastavení (04) 3. Vypsat ručně adresu číslo 103 4. Start 5. Musí tam být napsáno test funkce neaktivní. 6. Jít zpět do chyb, všechny smazat a odpojit se od jednotky ABS. Olala, vše je v pořádku. Pokud Vám to v řádku napíše, že je test stále aktivní, zkuste smazat chyby v jednotce a vyhledejte kanál číslo 93 a opakujte základní nastavení. Doufám, že to vyřeší problém několika lidí a neplaťte furt takový prachy nenažraným vydřigrošům 😀 krásný nový rok 2021 přeji.
    1 bod
  11. Pánové @Prograw , @michal.vrbka a @michal.vrbka Tady máte slíbené fotky. Je zbytečné to řešit nějakým tlumičem apod. stačí jen zeshora dát například starý hadr a tím se vymezí ta vůle, která způsobuje rezonance, které jsou slyšet někde u spolujezdce. Mám to takhle cca 2 týdny a absolutně vyřešeno a drží to tam fest, že není potřeba to nějak utahovat (lepit) apod. Práce na minutu, výsledek stoprocentní a cena = starý hadr :-D
    1 bod
  12. Ahojte, mám úplně stejný problém. O3 1.8 TSi 2013, rezonance nezávislé na rychlosti a stavu vozovky, rozhodující jsou otáčky! Začne to od cca 2.000 tis a končí v cca 2.300. Pak naprostý klid. Jde to od spolujezdce. Už jsem zkoušel vše možné i tu schránku a nic... Prosím, nevíte někdo, kde by mohl být problém?
    1 bod
  13. Ano, blbě jsem se vyjádřil. Děkuji oběma za odpověď!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...