Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/21 ve všech sekcích

  1. Chtělo by to větší účast 😀
    2 body
  2. Octavek máš na výběr tolik, že se můžeš kouknout klidně po jiné. Pokud je to ovšem ta "tvoje" výbava za super peníze a víš že lepší těžko seženeš tak ji ber. Po 4 letech a 40000km by se většina nedostatků už měla projevit.
    1 bod
  3. jednak jsem odstranil auto z garáže na stránkách škoda connect a pak v infotainmentu jsem odebral uživatele a nastavil režim soukromí
    1 bod
  4. Pánové, děkuji za návod, našel jsem Vás náhodou, kdy jsem bojoval s připojením bezdrátově Android Auto ve VW Golf V (2007) z číny. Na kabelu fungovalo v pohodě, bezdrát jsem rozjel díky Vám a vašemu návodu v aplikaci android auto. A abych jen netlachal tak i pomůžu s tím, že někdo nemůže v mobilu android auto najít, od verze A10 je totiž aplikace přímo zabudována v androidu a nemá nikde zástupce. I když je App Android v mobilu nainstalovaná, aplikace je vidět v Nastavení > Aplikace > Správa aplikací > kliknout na tři tečky pod sebou v pravém horním rohu > Zobrazit všechny aplikace > app Android Auto je v seznamu, tak aby šla manuálně spustit (bez nutnosti propojení s autem), je třeba vytvořit zástupce (ikonu) té app na plochu. A to dokážete pomocí aplikace „Activity Launcher“ stažitelné z Google Play. Po nainstalování stačí najít AA, AA nastavení, launch a jste tam, pak už stačí jen klikat podle @JustinTest Dnes vyzkoušeno a funguje bez problému
    1 bod
  5. :-) jako kdyby bylo axiální ložisko klikového hřídele jediná součástka, která je v klidu pod zatížením. Mně nepřesvědčil.
    1 bod
  6. Obvykle to dělá EGR ventil, když se zasekne v otevřené poloze. Jakmile motor chytne, jdou už do něj přes EGR jen výfukové plyny a tak během chvilky zase zhasne, protože nemá kyslík. Snadno si to otestuješ. Stačí odšroubovat tu trubku za EGRem a nechat foukat výfukové plyny do vzduchu místo do motoru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...