Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/01/21 ve všech sekcích

  1. 1 bod
  2. Nový hnědý interiér. Osobně se mi líbí více než ten starý hnědý. Možnost mít s černým a béžovou stropnicí.
    1 bod
  3. presne tak. Taky jsem se toho bal, ale nakonec to slo docela v pohode. Vzal jsem k otmu zrovna sadu nastroju a tim sirokym toolem to slo velmi dobre. Nakonec jsem to mel za 20 minut kompletne vymenene.
    1 bod
  4. Biosračka zlepšuje mazivost ...... viz testy nafty nebo tady https://www.rnews.cz/o-palivech-se-zamestnancem-rafinerie/
    1 bod
  5. SW úprava 1.0 TSI + kódování od Motorpower Tak jak jsem již avizoval minulý týden - absolvoval jsem úpravu SW u @motorpower. Úprava probíhala na motoru 1.0 TSI 70kW s nájezdem 15.xxx km. Dva dny před úpravou jsem absolvoval servisní prohlídku vč. výměny oleje v AS, abych nemusel s upraveným SW 2 roky do servisu, neboť je auto v záruce. Celkově se jednalo již o 3 výměnu oleje (2.800 km - sám; po roce v 10.500 km - sám; 15.000 km - AS, abych nemusel v listopadu na plánovanou výměnu po 2 letech). Úpravce nabízí (zatím ještě) zdarma nahrání původního SW, když jde člověk s autem v záruce do servisu a poté opět nahrání zpět ten upravený. Měření výkonu před úpravou - zde se potvrdilo, že TSI-čka mají z výroby standardně o něco víc. Z výroby 70kW/160Nm, naměřeno 74kW/164Nm s tím, že p. Šíma narazil na softwarové omezení při 5.000 otáčkách na 5. rychlostní stupeň. Domníval se, že kdyby měření udělal na "čtyřku", naměřil by o něco víc, než 74kW. Měření výkonu po úpravě - 93 kW (~127HP)/203Nm Jízda po úpravě je znatelně jiná. Odezva na plyn okamžitá a zátah motoru výrazně lepší. Zrychlení 0-100 jsem neměřil, to mě v běžném provozu moc nezajímá. Zkusil jsem (podotýkám, že amatérsky přes stopky) změřit pružné zrychlení na 3. převodový stupeň z 50 km/h (2 tis. otáček) na 120 km/h. Před úpravou 12,2 s a po úpravě 9,1 s, tedy rozdíl 3,1 s. Samozřejmě, že by to na 120 zrychlilo rychleji, kdybych si podřadil na 2, ale cílem nebylo co nejrychlejší zrychlení, ale demonstrace rozdílu běžného zrychlení před a po. Celkově úpravu po prvních 300 km hodnotím velice kladně. Spotřebu hodnotit nemohu - detailně ji nesleduji a ani její případné snížení/zvýšení nebylo cílem této úpravy. V rámci úpravy p. Šíma zdarma dokódoval: - přisvěcování do zatáček - deaktivace Start-stop - Alarm (při rozbití okna a otevření dveří zevnitř auto začne houkat) - protočení ručiček budíků při otočení klíčku Celková doba úpravy, vč. pauzy na kávu, kódování cca 2,5 hodiny. Celkově jsem spokojený a případným dalším zájemcům rozhodně doporučuji. Jestli jsem zapomněl něco zmínit, ptejte se.
    1 bod
  6. Gater sklápěcí sedačku mít musí, vozí sebou totiž dlouhou tyč, kterou když vystoupí, pak mlátí do toho zmetku se kterým za trest musí jezdit :-)
    1 bod
  7. Ja to napr. ani nechcem. Rovny kufor neocenim a nakladova hrana mi nevadi. Absolutne netusim na co by som vyuzil milion priehradiek pod kobercom...
    1 bod
  8. Nic ve zlem, ale zde udělal chybu akorát ten kdo to konfigurovat. Navíc k čemu je 10 přihrávek pod podlahou, když stejně věci na dovolenou balím do kufru a ten se do těch přihrávek nevejde... pro porovnání, jak to vypadá s podlahou
    1 bod
  9. On by asi nebyl problém tu podlahu v kufru zvednout. Podle mě ovšem většina lidí běžně využije hlubší a větší kufr než jednou za čas rovný nákladový prostor po sklopení sedadel.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...