Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/21 ve všech sekcích

  1. Jezdím sportline s DCC na 18" a podle mě jsou změny nastavení podvozku opravdu znát. Mám v garáži 911 Carreru a po přesednutí z Carrery do SIII musím vždy přepnout podvozek z normalu na sport, ať nemám pocit, že jedu v nějakém houpavém Francouzovi. Když vozím rodinu, dávám normal ať si nestěžují, že drncám. Comfort možná na dlažební kostky, ale spíš vůbec. Kamarád si posledně vzadu stěžoval, že se z houpání pozvrací. Ferda mi do DCC nahrával nějaký ještě tvrdší mód než Sport. Prý z Arteonu. Rozdíl ale necítím. V každém případě, DCC doporučuju. Je to rozumná volba.
    1 bod
  2. Doplním : Pro zajímavost : velký čínský trh je pořád pro škodovku propadákem neboť za měsíc duben 2021 to bylo pouhých 8300 vozů oproti 6663 prodaných (registrovaných) v ČR....
    1 bod
  3. zaregistuj se na skodadíly.cz podle vin tveho auta a vyjede ti přesně díl, který tam dáš.
    1 bod
  4. Mně se rozsvítila kontrolka když mi zbývalo necelé 3000km do velkého servisu a technik mi řekl, že když je odjezdim v klidu tak to vydrží. A v pohodě jsem je dojezdil.
    1 bod
  5. Pokud by někoho zajímalo, tak aktuálně mám informaci přímo z info Škoda Auto: Automatické převodovky DSG : - benzinové a naftové verze - vždy 7-mi stupňové - plug-in hybrid - vždy 6-ti stupňová - pro motory s točivým momentem do 250 Nm (1.5 TSI evo, EA211) - DQ200 se suchými spojkami - pro motory s točivým momentem nad 250 Nm (2.0 TSI, kód EA888, 2.0 TDI evo, kód EA288) - DQ400 s mokrými spojkami - pro plug-in hybrid - DQ400e s mokrými spojkami
    1 bod
  6. Dnes som sa konečne odhodlal vyrobiť si jednoduchú medzipodlahu zo 16mm drevotrieskovej dosky zo starej skrine, bude slúžiť len na prespatie v aute pár krát za leto, prípadne keď budem chcieť odniesť niečo väčšie a ťažšie...
    1 bod
  7. Zabuda sa na jednu dolezitu vec - F4 vo vnutri hodne narastla. Ma rozvor naprav ako O2.
    1 bod
  8. V servise očistili zadní kroužek od ABS a přehráli software a zatím to vypadá, že už to je OK.
    1 bod
  9. Díky MM84 za vyčerpávající info. Vlastním menší kubaturu a rovněž pociťuji zhoršení chování vozidla, které se projevu v kratších intervalech mezi regeneracemi DPF (které však trvají zásadně delší dobu!), vyšší spotřebu kolem 0,5l/100 km a jistou přidušenost v nižších otáčkách. Upozornil jsem na věc známého novináře Martina Vaculíka, který přislibíl, že po záležitosti půjde jako buldog a 14.6. by měl vyjít na toto téma článek, tak jsem zvědav. Každopádně jsem psal do servisu a budu chtít zpět starý SW.
    1 bod
  10. Ac to asi nikoho nezajima davam sem kodovani Tazneho na sup 3 a na dalsi spriznene auta... :) snad posledni verze ... 19 Gateway, povolit Trailer 69 01 Motor, Oprávnění k přístupu: 27971, BYTE 05, Nastavit bit 4 03 ABS brzdy, Oprávnění k přístupu: 24990, Adaptace IDE04774 „Vehicle and trailer stabilizacion aktiv“ 10 Asist park./řízení, Oprávnění k přístupu: 71679, BYTE 03, Nastavit bit 0-1 - „Trailer hitch installed manuály or eletrically“ 13 Regulace odstupu, pro SW číslo dílu 5Q0 až do indexu F včetně · Oprávnění k přístupu: 14117 - BYTE 02 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ (pro čísla dílů SW 2Q0, 3Q0 a 5Q0 z indexu G) · Oprávnění k přístupu: 20103 - BYTE 03 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ 3C Změna jízdního pruhu, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 02 - Nastavit bit 4-7 - "20 ECU for draw bar,with ECU for draw bar“ (pro čísla dílů SW 2Q0 a 3Q0) · BYTE 00 - Nastavit bit 4-7 - „10 ECU for draw bar,with ECU for draw bar". 6C Zadní kamera, BYTE 4 Nastavit bit 0 -„Equipment_ahk,installed (verbaut )" 6D Zadní víko, BYTE 01 Nastavit bit 7 - „Prives osazen Anhänger,0=nicht verbaut / 1=verbaut“ A5 Přední snímač asistenta jízdy, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 16 - Nastavit bit 0-7 - "01 trailer_control_module,installed (pro SW číslo dílu 3Q0) · BYTE 11 - Nastavit bit 0 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" (pro SW číslo dílu 2Q0) · BYTE 05 - Nastavit bit 4 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" 09 Centrální elektrika, Oprávnění k přístupu: 31347, Adaptace, „ENG122979-ENG141968-Networking-Anhaengeranschlussgeraet,installed“ 69 Trailer · BYTE 01 - Nastavit bit 0-3 – „01 Diagnostika linky do zásuvky, aktivní". · BYTE 03 - Nastavit bit 0-3 - "01 Výstup svorky 30 (zásuvka pin 9), aktivni".
    1 bod
  11. Dobrý den, přidám zkušenosti ohledně svolávačky 23AX (velmi zkrátím popis) v autorizovaném servisu. Octavia Combi m.r.2018, 2.0 TDi 110kW 1 den serviska + olej v DSG - po vyzvednutí vozu ze servisu mi bylo oznámeno, že přehráli SW řídící jednotky (ptal jsem se, zda to má vliv na výkon, jelikož tam mám přechipováno, údajně ne) Odjel jsem ze servisu a pozoruji, že to je líné 2 den zpět do servisu - "ukažte mi co je v interním popisu přehrání SW" je tam uveden odstavec, že se musí zeptat zákazníka, zda nemá chipnutý výkon či jakékoli dodatečné úpravy, protože přehráním SW dojde k jeho zrušení a taktéž může dojít k poškození řídící jednotky, nechte si předem písemně odsouhlasit, že je zákazník obeznámen s SW. Následně reklamace, bohužel neochota, nicméně po napsání velmi jasného emailu, že přehráli SW bez mého souhlasu a došlo ke ztrátě chipu, výkonu apod .. Požadavek na uvedení do původního stavu + případně náhrada škody. 3 den - uznána reklamace "chip nechte udělat a fakturu zaplatíme", řekl jsem jim, že se taktéž chová jinak převodovka, konkrétně mód S nyní nedrží otáčky (na 55km/h 1100ot, stupeň S5) - přepnuto do režimu D - naprosto totožné otáčky. "SW nemá vliv na převodovku, ale jestli chcete zpět původní SW, tak kontaktujeme Škodovku a online to nahrají". Po cca 1h přišel email od Škoda, že SW má vliv na převodovku "převodovka dostala novou funkci, konkrétně režim S již nedrží otáčky pokud není výkon potřeba, otáčky naskočí až po sešlápnutí penálu na 50% a více" tozn režim S to pak podřadil o 2 stupně - hrozné. Taktéž se zvýšil hluk, jelikož motor byl "přidušen". 4.den zpět do servisu na přehrání SW do původní verze před 23AX - nahrány 2 softy (1 převodovka, 2 motor) - výsledek je totožné chování jako před svolávačkou, tozn na režim S nyní nepadnou otáčky pod 1400, i když se nedotýkám penálu. Hluk z "přidušení" zase zmizel. V pátek jedu znovu na chiptunning a peripetije po x dnech dohadování budou za mnou a auto bude zase ve stavu jako před SW svolávačky. Výsledkem jen napíši body pro ostatní, kdo to budou řešit: 1) SW má vliv na výkon, zmizí chip pokud jej máte 2) SW má vliv na negativní úpravu režimu S u DSG (při sešlápnutí penále na méně než 50% padnou otáčky jak v režimu D, tozn S pak nemá skoro žádný smysl) 3) Svolávací akce musí být předem odsouhlasena zákazníkem, jinak nemají právo to přehrát, pokud tak udělají, tak se reklamace v pohodě domůžete 4) Škoda přes online napojení autorizovaného servisu může a umí nahrát zpět původní verzi SW, jen je musíte přesvědčit
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...