Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/12/21 ve všech sekcích

  1. @kozakm a nakonec se za tu cenu stejně prodá. Jak se říká : "Každá věc má svého kupce. "
    2 body
  2. Já jsem nakonec zvolil variantu bez DCC. Zjišťoval jsem si i možnost výměny za normální tlumiče a bylo mi řečeno, že to možné není. Tedy jak se jednou zvolí DCC, tak to bude vždy už s DCC kvůli připojení, řídící jednotce atd. Určitě věřím, že existuje nějaká možnost jak to obejít nebo udělat, ale pro normálního smrtelníka je to akorát komplikace a usoudil jsem, že si teď dávat DCC a poté nahrazovat normálníma tlumičema nedává smysl. Zkusil jsem si obě varianty, tedy jak s DCC, tak i bez. Za sebe musím říct, že jsem nějaký významný rozdíl nepoznal a to jsem schválně jel na kostkách nebo rozbitější cestě. Naopak mi přišlo, že v zadu v autě to místy bylo ještě horší s DCC než bez toho. Mě prostě přijde, ze ten snížený podvozek na to má vliv. DCC jsem zkoušel i v Kodiaqu a tam mi přišlo, že efekt vidím, ale možná to už byl jen subjektivní pocit. Tak či tak jsem nakonec usoudil, že příplatek 17k za DCC + případně výměna za 40k pro mě do budoucna není perspektivní a zůstávám u standardu. Co bych ale podotknul je velikost kol. Ty 19 kola mají tak nízký profil a jsou tak velká, že jsem měl pocit, že ta pneumatika tam skoro není a jedu už po tom litém kole a dost to drncá. Ano vypadají dobře, o tom žádná, ale tím jejich bebefity podle mě končí. Já osobně jsem tedy zůstal u 18 a ten rozdíl je dost znát. Pro mě mnohem lepší volba z pohledu ceny pneumatik, litých kol, možnosti přezutí, jízdních vlastností a to i když nevypadají tak dobře jako 19. Abych to shrnul. Za mě vyhrála varianta 18 kola bez DCC. U 19 kol bych o tom DCC asi uvažoval, ale když jsem si to spočítal tak to byl pro mě další argument proč do toho nejít. Tím nechci nic hatit ani nikoho navádět jen píšu svůj názor a vlastní pocit.
    1 bod
  3. My ne 😄 Ale těžko říci kdy jo, u nás se to mění z hodiny na hodinu 😂
    1 bod
  4. Mělo by tam jít na Columbusu nastavit preferovanou energii např. že pohon na el. se sepne jen při menší rychlosti ve městě, dojezd k vesnici. Ne že by se hned ráno při cestě do práce po dálnici baterie vyšťavila na 30km a zbytek dne jen benzím např. za 8l na 100km. Ano, nějakou energii benzín dobije. Popsat to může velmi dobře @Michal B.
    1 bod
  5. Moc nechápu, proč někdo investuje do překrytí jedné třetiny prahu. Dnes jsem umyl auto po 10 000km a z praxe vidím, že na prahu u řidiče mám úplně stejně poškrábané všechny tři vlny. Překrýt jen jednu nedává moc smysl.
    1 bod
  6. Po přečtení tohoto vlákna jsem si utvrdil fakt, že VW si potrpí více na detailech než Škodovka. Pro porovnání náš Tiguan. Vnitřek dveří jsem utíral hadrou někdy koncem ledna. V místě, jak se to špiní Karoqu, jsme neměli nic. Pouze pár kapek vody, jde vidět i na této fotce. Zbytek bordelu, co se dostane od podvozku, zachytí lišta, kterou jsem zvýraznil na fotce. Zevnitř auto umývám cca jednou za půl roku. Je to tam krásně čisté. V místě lišty bývá trochu zaschlé hlíny a trávy. Trochu nechápu, proč to tak nemají vyřešené i u Karoqa, když je to typově skoro stejné auto.
    1 bod
  7. Za mě spíš taková srandička, nepřiplácel bych za to. Ale bude to dost subjektivní, proto by bylo nejlepší zajít si to k prodejci vyzkoušet.
    1 bod
  8. Za mě zbytečnost - rozhodně to nemasíruje celá záda jak je tomu například u Mercedesu. Na to, že to má být součást top výbavy to je nedotažené. Navíc, pokud jsi zvyklý na nafouklý bederák, po zapnutí masáže máš pocit že se ti záda propadají do sedačky.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...