Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/21 ve všech sekcích

  1. Policejní kontrola: “Tak pane řidiči, určitě víte proč jsme vás zastavili, víte kolik jste jel?” “Nevím, jezdím novou Škodovkou” ”Chápu, pokračujte v jízdě”
    2 body
  2. ja mam na aute 19" s DCC, najeto cca 170k a stale jako nove. Obcas se necham vozit superbem bez DCC na, myslim 16-17", a to je uplne tragedie. Vsude to mlati, neprijemne, houpave. Comfort poustim jen na dalnici a v kombinaci s ACC. Po D1 jako v bavlnce. Na okreskach a ve meste si obcas prepnu na sport kdyz se projizdim akcneji a i s tim je to na 19" stale komfortnejsi, jak auto bez DCC na tech 16-17".
    1 bod
  3. Wauu, vidim ze pretacanie ruciciek je uz out. Toto sa ako koduje? :D
    1 bod
  4. No já se ptal prodejce, u kterého bych to bral, jaké jsou zkušenosti, jestli mám třeba vybrat jiný model a on mi diplomaticky odpověděl, že problémy byly a jsou, ale u nově prodaných vozů se mu s tím zákazníci nevracejí... takže babo raď. Tak asi to tajné není, mám možnost to vzít víceméně za cenu, za jakou nakupuje naše firma takže Scout ceníkově za 920 (nad sérii tažné, rezerva a klima paket) by me vycházel na 780. Což je slušná cena když věmu v potaz, že méně vybavená rav4ka se slabším motorem a manuálem by mě stála 800.
    1 bod
  5. Tak včera jsem se na to shodou okolností díval, venku 32°, olej se nedostal přes 107°. Trasa dálnice 130 - 140, část přes město, hustý provoz. Scala 1,5. Když jsem dříve jezdil s O3 1,6 TDI, tak olej často chodil kolem 115°.
    1 bod
  6. Ano zmensie to, problem je ten ze to neznesie 30tkm :D ale to uz musi kazdy uvazit sam.
    1 bod
  7. V tomto počasí to nejsou žádné extrémní čísla, alespoň podle mých zkušeností: 1.0 TSI - 90-100° dle stylu jízdy 3.0 TDI - 95-120° dle stylu jízdy
    1 bod
  8. No a prečo im to tam nepredvedieš? Ja som hodinu pred termínom v servise vyrazil na cesty, zahrial motor a vychladil interiér, čo boli u mňa hlavné podmieky na prejavenie tých zvukov a po príchode do servisu som si vyžiadal skúšobnú jazdu so servisákom.
    1 bod
  9. A pak že to nejde, klimu maximálně využívej.
    1 bod
  10. Po pul roce shrnuji pazvuky sveho S3. Mam najeto 20k, uz faceliftovany model. Ve zkratce uz nestiham pocitat, co v tom aute vsechno vrze. Horsi auto jsem nikdy nemel a skodovku si rozhodne uz nikdy nekoupim. Je to nalestena bida. To auto je mekke jak hov**. Panorama: Pri rychlostech do 50 km vrze tesneni zadni hrany panoramy - tam, kde se dotyka strechy. 3x reklamovano. Prijeli se na to podivat i technici z MB. Necim to namazali. Vysledek zadny. Lepsi to nebude - citace od techniku. EDIT 2021-08-30: Nove mi prijde, ze nevrze je to tesneni, ale ozyva se i lupkani jakychsi plastu. Opet do rychlosti 50 km/h na nerovnych cestach. Dvere u ridice: Opet v rychlostech do 50 km/h na nerovnostech slysim, jak vrze testeni dveri - nejspis, jak se karoserie prohyba. Dale tam ve dverich ted zaclo neco klepat. Zadni sedacky: Taky tam neco klepe. Plast kolem digitalniho stitu: Naprosto zoufale cvakani na nerovnostech. Dvakrat reklamovano. Drobny pokrok, avsak stale to cvaka. Cim vetsi teplo, tim vetsi cvakani. EDIT 2021-08-30 - ted uz to cvaka, jen kdyz auto stoji dlouho na primem slunci a cvaka to jen do doby, nez se vnitrek vychladi pod 25C. S tim uz se da zit. Interier obecne: Na vsechno, co clovek sahne, to plastove cvaka. Tedy krome volantu. Chcete zavrit dvere? Klika cvaka. Oprete se vice loketni operky? Opet cvakani. Sahante omylem na stribrny ramecek kolem navigace (9,2")? Opet neprijemne cvakani tech nejlevnejsich plastu. Potrebujete nastavit vydechy klima? Opet cvakani. --------------------------- Predim jsem mel Fabii 3 2016, ta byla v pohode. Dale jsem pred tim mel Hyundai i30N 2019 - interier sice nebyl hezky, ale rozhodne tam nic necvakalo. Suma sumarum - kvalita zpracovani v Superbu zalostna. Karoserie mekka. Abych jen nehanil, tak Canton fakt hraje dobre (a kupodivu nikde nic nedrnci), motor 2.0 TSI 140 kw v klidu jezdi za 7L pri 150 km/h na tempomat takze dojezd okolo 900 km na nadrz... Ale zpracovani interieru naprosto kazi celkem dojem a to do te miry, ze jsem se skodovkama nadobro skoncil.
    1 bod
  11. Tak taky vyměněno za Denso. Zcela bez problémů, jen jsem u servisní prohlídky nahlásil problém a ihned uznáno 👍
    1 bod
  12. Jj, též na haťapu nedám dopustit
    1 bod
  13. Co třeba předváděčky, leasingová auta, roční vozy ze škodovky... Píšeš, že těch ojetých 1.4 TSI je nejvíc, tak se s tím jeď někde projet. Tady to stejně nezjistíš, jak to jede. Ten motor tahá od 1500 ot. alespoň v OIII tomu tak je. Nevím tedy, proč bys po městě měl jezdit na trojku. To jsou opravdu bláboly.
    1 bod
  14. Moje dnešni spotřeha, vic foto Cesta Zadov, přes Vimperk České Budějky, Tábor,Pelhřimov, dále po dálnici na Brno, Ostrava, konec v Orlové. Dvě zastávky jedna v Pelhřimově nabrán benzín, proto na tripu jen 288 km, druhá před Ostravou manželka už fakt musela :-) Za mne spokojenost, najeto pět tisíc, na to že je na D1 tolik omezení na 80 km/h , 4.7 pěkná spotřeba, jo a po Pelhřimov řídila manželka.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...