Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/22/21 ve všech sekcích

  1. Tak týden v servise a je opraveno. Škoda 38 000. + půjčeni náhradního auta.
    2 body
  2. Originální návody na instalaci předního spoileru a bočních prahů na Rapid Monte Carlo. 5JJ_071_609_Spoiler_predniho_narazniku.pdf Pro instalaci spoileru potřebujete: -šroub TP5x22-Q – N 91195501 – 4ks - rozpěrný nýt A-6x12 – N 0385012 - 4ks - montážní lepidlo na spoilery Elch Pro P1 1K-PU - 2x tuba 80 ml (https://www.tuningstyle.cz/montazni-lepidlo-na-spoilery-elch-pro-p1-1k-pu/) je to lepidlo, které Škodovka používá pod svým obj.č. HHA 381 014 - čistič Terostat 8550 - brusný papír P80 - papírová lepící maskovací páska 5JA_071 _685_Bocni_ prahove_ spoilery_Rapid.pdf Pro instalaci bočních prahů potřebujete: - adaptéry 5JA 853 493; 5JA 853 494; 5JA 853 493A; 5JA 853 494A - šroub N 909 747 01 - 8ks - primer na PP, třeba COLLE21 Primer for plastics PE,PP,PTFE (https://www.mn-modelar.cz/primer-for-plastics-pe-pp-ptfe/) - vhodné PU lepidlo, které je vhodné na plasty, díky primeru teoreticky nevadí, že je plast prahů (PP+EPDM) špatně lepitelný, primer by měl zajistit dobrou adhezi lepidla. - brusný papír P80 - papírová lepící maskovací páska 5JJ_071_610_Difuzor_Spaceback.pdf Pro instalaci bočních prahů potřebujete: - rozpěrný nýt -2ks - montážní lepidlo na spoilery Elch Pro P1 1K-PU - 2x tuba 80 ml (https://www.tuningstyle.cz/montazni-lepidlo-na-spoilery-elch-pro-p1-1k-pu/) je to lepidlo, které Škodovka používá pod svým obj.č. HHA 381 014 (pozn. v návodu je uvedeno lepidlo BETAMATE 2810 a primer BETAMATE 4000, což je stejné, jako v případě lepení předního spoileru, proto jsem zde uvedl lepidlo od ELCHu) - čistič Terostat 8550 - brusný papír P80 - papírová lepící maskovací páska
    1 bod
  3. šipky u obrázků už fungují
    1 bod
  4. Osobne nevidim dovod spustat vynutene regeneracie, a obzvlast pravidelne, pokial to nie je vyslovene nutne. Olej sa riedi naftou; pokial sa robi so stojacim vozidlom, tepelne sa namahaju komponenty; pali sa zbytocne nafta; cas atd. Zmysel to ma jedine, ak styl/povaha jazd nedovoluje pravidelne a uplne vypalovanie a hodnota sadzi prekracuje limit pre spustenie regeneracie, ktore nastava typicky pri cca 22-24g aktualneho/vypocitaneho zaplnenia. Pokial sadze su uz v urovniach 30-40g , pre pokoj na dusi by som uz pustal, je mozne so stojacim alebo iducim vozidlom. Preferoval by som za jazdy. Pokial stav bude medzi 40-45g, vynutena regeneracia je mozna len za jazdy z bezpecnostych dovodov. Hodnoty nad 45g je konecna a je nutne filter vymenit. Z toho diagnostickeho protokolu som nikde nevycital, preco by bola nutna nutena regenracia, ked zaplnenie je na cca 10g.
    1 bod
  5. ja mam 1.5TSI s DSG, takze nekdo takovy tu je :-) Za me naprosta spokojenost, jak s motorem, tak s prevodovkou, mam auto treti mesic, najeto necelych 4 000km. Nemenil bych.
    1 bod
  6. Kdyby moji ženě nějakým nedopatřením odjelo sedadlo na moji pozici, tak nedosáhne na pedály. Toto nastavení je opravdu nebezpečné.
    1 bod
  7. Ahoj.Toto s najvacsou pravdepodobnostou nepojde,je to aj vec bezpecnosti.Predstav si ze by si soferoval a nejakym neopatrnym pohybom stlacil nejaku volbu a sedadlo by sa Ti zacalo odsuvat.Toto naozaj nie je uplne dobry napad.
    1 bod
  8. Tak zjevně to není jen můj subjektivní názor: Zajíždění nového auta je stále aktuální Rozdíl činil 0,5 litru na 100 km. Už jsem to tady popisoval, ten náhlý pocit změny při najetých 20tis. km. Spotřeba klesla o 0,5 litru na 100km. A ano, tankuji vždy na stejném stojanu u Benziny v sousdením městě. Klidně mohu z aplikace ukázat účtenky :)) Také jsem tady ale popisoval to zklamání letos v zimě při zjištění, že spotřeba šla znatelně nahoru (0,5l/100km), když Orlen změnil u Vervy 100 jeho složení.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...