Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/12/21 ve všech sekcích

  1. přátelé nic ve zlém, ale ta debata se začíná ubírat úplně jinam..je to o nabíječce..nikoliv o baterii a jejím kodování :-)
    5 bodů
  2. Na MY20 by mal fungovať návod z Arteona: https://www.vwvortex.com/threads/vcds-mods-to-us-arteon.9322317/post-113917493
    1 bod
  3. Skúsim to spísať, ale išiel som podľa návodov na Arteon/Tiguan, a čo nesedelo (celý A5 - kvôli novšej kamere) som prešiel celý long coding a aktivoval všetko čo s pACC súviselo. V menu sa zobrazuje ale nerobí vôbec nič. (Karoq MY21, A5 kamera 2Q0). Čo som čítal, tak na aktiváciu rozpoznávania značiek na tejto kamere je treba Odin.
    1 bod
  4. Za mě fajn, kola 18” Detail toho plastu na rárazníku, ten mi tam nepasuje, trojka hezčí
    1 bod
  5. Tyhle klola se mi na RS strašně líbí, jen kde je sehnat nezničené a za rozumnou cenu, oficiální cena je úlet! Na 18" s DCC v comfortu (RS fl) mi to přijede OK, na vyloženě špatné silnici pochopitelně už ne. Dost udělají i pneu. BTW Sám bych 19" taky nechtěl, používám RS jako daily.
    1 bod
  6. Jaké kapky? Mastné, černé? Jaký máš motor? Tady nikdo nemá věšteckou kouli...
    1 bod
  7. Zvlastni lakovani, aktualne pod nazvem modra Italy. V teto barve jezdi jedna z bezpecnostnich slozek Italie, Polizia Statale. Jeste existuje nekolik dalsich. Carabinieri pokud vim u Skody barvu nemaji, ani Guardia di Finanza. Italske mestapo (Polizia Municipale a Locale) ma co jsem kdy videl bilou. Bud jde o auto pro italskou policii a nebo o dodavku verze Active se zvlastnim lakovanim.
    1 bod
  8. Myslím si, že jim to za těch dalších 8% dolu ( tj. 100000,-Kč u auta za 1,3mil ) stojí za to. Celkově mají 18% dolu což je 234.000,-Kč. Já se jim nedivím :-)
    1 bod
  9. Automat pokud funguje dobře tak je lepší než manuál zejména při ježdění ve městě je to super, ale spoustu automatů přemýšlí co se po nich chce a já jakožto aktivní řidič, co si chce jízdu občas i opravdu užít a ne jen se přepravit z A do B preferuje opravdu manuál. Jako služební auto bych klidně mohl mít automat. Rozhodně nemám nic proti tomu, když někdo tvrdí, že automat je to nejlepší co je, na druhou stranu bych uvítal ty nesmyslné kecy o tom, že manuál je na nic protože 50 lidí co začne jezdit s automatem v mém okolí už manuál nechce. Každý má na výběr, každý preferuje něco jiného a každý by měl respektovat názor toho druhého.
    1 bod
  10. Važme si toho, že máme (i když rok od roku stále ztenčující se) možnost výběru. Pro ty jenž rádi používají manuálně řazenou převodovku se totiž postupně u škodovky vytrácejí z nabídky silnější motorizace. Navíc je to trend dnešní doby, neboť při cestě k zcela autonomnímu řízení asi ani jiná možnost nebude. Sice moc nevěřím tomu, že je tolik žádaný na úkor manuálu jak se to snaží prezentovat automobilky. Já osobně mám určitý odpor k automatu, ačkoliv je na jízdu určitě pohodlnější. Nikomu jej ale nevymlouvám. Je to každého věc co považuje za lepší.
    1 bod
  11. ono kdyz ten pedal seslapnes alespon trosku razantneji, tak ona i ta DSG docela inteligentne podradi :)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...