Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/21 ve všech sekcích

  1. 4 body
  2. Tak to dodrželi , 15.10 dom . Cca půl roku.
    4 body
  3. @Webjoe To provedení z výroby, kdy okna fungují jen se zapnutým klíčkem a nikdy jindy, z toho bych vyletěl z kůže. Auto jako nový stálo tehdy přes 400t Kč. Má to kdejakou zbytečnou ptákovinu, ale pro mě naprosto standardní komfortní funkce oken ani náhodou. A přitom to třeba Fabie měly už někdy před 20-ti lety. Naposledy F2 FL to měla vč. ovládání dálkou, F3 stejně jako Rapid naopak ani ťuk, ojebali to. F3 to dostala s faceliftem, Rapid už nikoli. Prostě nechápu, že škudlivost výrobce vedla k takto absurdním řešením u F3 a Rapidů 😳. A to ani nemluvím o tom paskvilu, co měly první Rapidy, tam to bylo úplně bez dojezdů, zadní okna snad ani nešly ovládat od řidiče, či jak to bylo... No, jsem rád, že mi to po přestavbě v Rapidu funguje, jak má 👌. Nebylo to totiž vůbec jisté, jak to celé dopadne hlavně s kódováním dveřních jednotek z F3 FL pro Rapid 🤔.
    2 body
  4. mně větrák běží 15minut takže pohoda. A když to tak tady čtu, tak začínám být rád za to, že mám O3 bez SS takže obyč baterka. Po 6-ti letech se odporoučela takže mám novou a nějakou dobu zase bude sloužit
    1 bod
  5. @Martab @brrrrm Vzhledem k tomu, že jsme v sekci pro Rapid a vy máte Fabie, tak by bylo vhodné přenést naši konkrétnější diskuzi do příslušné sekce pro Fabie 3 a zde na to založit téma, či využít nějaké odpovídající již založené. Tam se rád podělím se svými zkušenostmi. Ono u Rapida přece jen pár anomálií proti Fabiím je, tak ať se to nemotá 😉
    1 bod
  6. nj, uz dosla nahrada... jen emblem jaksi nesedi, ale to by snad melo jit prehodit ted jeste sehnat gumy... ER300, co tam. mam nejak nejsou k sehnani 😕
    1 bod
  7. Podle tohoto postu je to 07/2017 ktery by to uz mel umet.
    1 bod
  8. Jelo to moc hezky, tichý, pružný, vzadu víc místa, ale 540tis mi přijde na Fabku dost..... Každopádně počkám na tu 1.5TSI a pak časem uvidíme co bude :D.
    1 bod
  9. měnil jsem baterku taky po 3,5 letech. to že jsi před tím jel štreku vůbec neznamená, že jsi dojel s nabitou baterkou díky "inteligentnímu" dobíjení. Po výměně baterky jsem odpojil konektor na - pólu a mám klid.
    1 bod
  10. 581.600,- no nazdar https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-20095/?vin=TMBER6PJ9N4006778
    1 bod
  11. @dzenda7 jenže @Strojvůdce napsal při odpojeném konektoru a ty mluvíš o situaci, kdy je konektor u mínus pólu zapojený. A určitě se baterie tímto stylem (do 80%) nešetří, ba naopak.
    1 bod
  12. To je velmi dobrá rada v případě, že dotyčný bude jezdit ve Finsku na celoročně zasněžených silnicích a nebo připravuje auto na zimní rallye. V naší kotlině to moc logiku nemá. Naopak se tím připravuje o styčnou plochu (a tedy adhezi) na našich max. mokrých cestách.
    1 bod
  13. Pribnapati 14,4V sa plne nedobije, pac to je hranica kedy baterka sacina plynovat. Aby si ju nabil na 100% treba nieco cez 15V dokonca 16,5V nechce ma mi hladat. Pri 14,4V bude nabita na 80%, furt lepsie ako jazdit s vybitou.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...