Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/22 ve všech sekcích

  1. Dá se sehnat origo VW za lepší cenu https://www.motora.cz/oleje/originalni-olej-vw/vag-vw-50800-50900-0w-20-5l-212512759.htm 5litrů https://www.motora.cz/oleje/originalni-olej-vw/longlife-iv-50800-50900-1l-213117368.htm nebo litrové balení Pro motor 1,0 stačí 4 litry
    2 body
  2. Carista Pro 6.4.1 Carista Pro 6.4.1.apk
    2 body
  3. @Krosta Pro příště bych doporučil neposílat přímý link, už na to jednou doplatili, vyhmatla je A*DI a byly z toho problémy...
    1 bod
  4. Ta cena se mi zdá až podezřele moc nízká.
    1 bod
  5. Vyskúšané v 100vke. Najprv to trhne silno potom ale brzdi len ako keby ste brzdili ručnou. Úplná pohoda.
    1 bod
  6. Len kde zoženieš ten zlatý fosil, ak Rusko odreže Európu od ropovodu a plynu? Len aby nenastala tá situácia, že bude omnoho jednoduchšie a lacnejšie dobiť elektromobil ako natankovať nafťáka. Uvidíme......
    1 bod
  7. mam origo na aute... maji najeto cca 65 tkm a povrch kotouce krasny nerezavy...
    1 bod
  8. 167246097_468657517970818_4035779169608522907_n.mp4
    1 bod
  9. Ze guma se 3-4 milimetry na vode plave je celkem normalni... Ja osobne, jak se dostanu na 5mm, tak kupuji nove.
    1 bod
  10. Když si jsem si ten Blábol s prominutím přečetl hned jsem si vzpomněl na moje poslední dvě Story .... Nedávno mi kluk na motorce vletěl v protisměru v levotočivé zatáčce do mého jízdního pruhu. Nemělo by se to stát ale stalo samozřejmě v nejblbější miste v ještě blbější čas. Naštěstí to dopadlo dobře a stačil jsem zareagovat. Na dálnici jsem si frčel v Klidu 160 a v tom se ženský kterou jsem dojížděl uvolnila jízdní kola na střeše ????? takže jsem si dal cvičně slušný slalom. Takže člověk může přizpůsobit jízdu podmínkám a nepotřebuje pořád řezat zatáčky ale člověk nikdy neví kdy bude potřebovat mít rezervu v přilnavosti pneumatik.... obě situace bych těžko vyřešil kdybych měl na autě Čínu nebo podobnou pneu natož v létě zimní pneu jak tu někdo naznačil ?.
    1 bod
  11. Ahojte, Možno to niekomu z Vás trochu pomôže tak píšem prvé dojmy. Pred týždňom som dostal ako firemné auto S3 combi 2.0 TDI 110kw evo DSG. Zatiaľ jedna dlhšia cesta Praha - BA a späť. Nikdy pred tým som nejazdil s DSG. Chvíľu mi trvalo kým som našiel vhodné nastavenie DSG, zatiaľ mi príde najlepší automatický režim, príde mi, že auto je trochu pružnejšie ako v režime Normal, ale zároveň pekne vyradzuje na neutrál a plachtí. Motor sa mi zdá tichší ako stará verzia, ale to nemusí byť dané samotným motorom. Výkonovo si myslím že je to tak akurát, ale šiel som celkom na pohodu 50-100-140. Este som neskúšal DSG režim sport, ale celkovo je to nastavené primárne na spotrebu, takže si stále zvykám, že je nutné dosť prešliapnuť plyn aby DSG podradila a auto začalo zrýchlovať. V režime normal totiž DSG radí 7ku už niekde pri 80ke a je potrebné stlačiť plyn aspoň o 1/3 aby podradila aspoň na 6ku a auto zrýchlilo. Keď už podradí, tak je záťah slušný, pružné zrychlení 80-140 na dialnici super, mne úplne stačí, ale jazdím dosť defenzívne. Čo sa týka spotřeby, tak trasa Praha-Bratislava-Praha na zimných pneu, prázdné auto, s výnimkou krátkej kolóny pred Brnom plynulá doprava, väčšinu času zapnutý ACC na 140 (cca 2000rpm) za 4.9 podľa PP. Veľmi slušné. Podotýkám, že motor je úplne surový, pred cestou mal 40km. Myslím, že na letných pneu s trochou snahy bez ACC by to šlo bez problémov za 4.5. Ešte väčšie prekvapenie bolo, že dva krát cesta do práce po Prahe zrazila priemernú spotrebu na 4.7. Ak by som to mal zhrnúť, tak som s touto kombináciou pohonu veľmi spokojný, mojmu pohodovému štýlu jazdenia úplne vyhovuje a spotreba je veľmi nízká. Kultivovanosť aj dynamika sú na slušnej úrovni, prejavom mi motor pripomína motory HDI. Ak by Vás ešte niečo zaujímalo, rád odpoviem.
    1 bod
  12. OK, díky. Kameru jsem objednal, i pojistkový pouzdro s prodloužení a zásuvkou. O víkendu se do toho pustím.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...