@tom01 Smartlink sa viaze na VIN auta, ale je aktivovany v jednotke.
Ked ti v autorizaku prisposobia novu jednotku k autu tak ti odomknu aj funkcie ktore mas teraz aktivne.
Jojo zjistili že tyto diesli se chovají za provozu příliš efektivně, tak je nastavili kvůli NOxům na nižší efektivitu. Klasické saze z nedokonale spálené nafty se zachytávají lépe než NOx... Je to čistě kvůli emisím a zdraví lidí. Ty NOxi můžou být z dlouhodobého hlediska pro lidi ve městech zdravotně závadné.
@Gejza75 Význam to má pro toho, kdo nerad jezdí s LA, tak v stavu z výroby je vždy zapnutý po nastartování. Takhle když ho vypneš, tak je vypnutý, dokud ho zase nezapneš.
Mě by spíš zajímalo, jestli už někdo našel, jestli jde nastavit zapamatování zvoleného módu, to bych ocenil výrazněji víc, než LA :)
Osobně jsem u toho nebyl, technik mi řekl, že mi pošle foto. Co dělali nevím, ale od známého bych měl dostat podle vinka co dělali. Jinak včera po 500km dolití cca deci chladící kapaliny a vypadá, že už si to sedlo.
Obvykle se tříválce včetně HTP klepou příčně (zprava doleva), ale tyhle litry jsou udělaný pro přenos vibrací v podélným směru, což se pozitivně promítne pro posádku, takže se klepe odpředu dozatu, proto logicky vzadu litá výfuk nahoru a dolů, tohle bych vůbec neřešil. Až se divím, na co všechno mají lidi čas, ještě si zaměřte, kdo má větší zdvih toho výfuku :-)
Pavel to myslel asi tak, že bude mít clonítko bez nálepky a třeba může srazit srnu. Kdyby tam tu nálepku měl, určitě tu srnu nesrazí. To bys nevěřil co vše ta nálepka dokáže :-(.
Už jsem se tu setkal s tím, že je nálepka pro jisté lidi ultimativně důležitá a svatá. Prohlašují, že "tam ta nálepka být musí", a tak. No prostě peklo. Těmto lidem pomůže ke spokojenosti snad jen rouška na hubu :-).
Vůbec nechápu jak jsem mohl jezdit se š105? Že nejsem už 7x mrtvej. Stopětce do bezpečnosti chybělo hodně technických řešení. To by se dnešní jupíckej moralista divil. Dneska je doba jiná. Stačí nálepka a je vytaráno. Nebýt nálepky, je v crashtestu o hvězdičku míň.