Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/20/22 ve všech sekcích

  1. @Rapid1.0 Jj, verzi 1896, viz můj příspěvek výše :) Jinak od toho updatu se mi to zdá ještě lepší, jakoby si to za těch pár dní "sedlo". Jsem fakt spokojený 🙂.
    2 body
  2. Tak přátelé, pamatujete jak jsem řešil cvakaní sedačky řidiče v zatáčkách??? No ty vo*le, kokot největší. V přihrádce po sedačkou zapomenutá půllitrová plná plechovka a v zatačkách lítala sem a tam. Zvuk byl ovšem jako kov na kov zespoda z mechanismu ližin. Dal bych si přes držku👹 Scala 100 bodů.
    1 bod
  3. keras: nájdi si na googli EFB batérie, ich konštrukcia a dočítaš sa ako je chránená proti sulfatácií jej konštrukciou. Aj to som už prelúskal :) ben06: presne tak je to ako píšeš. Mal som služobnú Rapidku 1,2TSI so štart-stop systémom, dostal som ju úplne novú, tam som nič neriešil, žiadne dobíjanie, žiadne pokusy, jazdil som, keď som ju odovzdával po 6 rokoch mala 150 000 km a batéria stále šlapala. Na servisných prehliadkach som vždy dostal výpis z batérie a bol OK.
    1 bod
  4. Včera jsem dodělával odhlučnění kufru, tak jsem na klimu zapoměl. Mrknu se až zítra co mi to vlastně dali.
    1 bod
  5. Tak kolegové. včera jsem dolepil protihlukovou vrstvu do kufru a dokonce jsem stihl i smontování. Na podlahu jsem použil Raptor (kvůli menší tloušťce). Po odhlučnění podlahy jsem zbytek Raptoru použil i na boky kufru a zbytek dodělal Integrou. Záda i krk do BŽ. U smontování jsem se bál, aby se to tam všechno zase vešlo a to se nakonec povedlo (nejhorší v tomto ohledu jsou podběhy). Auto jsem jel projet cca 200m a pocitově mi přišlo, že je v autě mnohem větší ticho a žádné duněný a rány od zadní nápravy, ale chce to pořádný test. Vozím s sebou v autě všechno možné nářadí, startovací kabely atd., takže mi bude hodinu trvat jenom to tam všechno zpátky naskládat a doladit. Hranu odhlučnění (která je vidět u rezervy) chci "začistit" přelepením černé pásky podobné kobercové. Pak ještě pořádný úklid auta. Finální jízda bude bohužel až v neděli, tak dám vědět.
    1 bod
  6. Bylo to podstatně delší. Mailem asi chodí jen začátek. Hejt toho článku spočívá v tom, že píše o údajných lžích a přetvářce výrobců elektromobilů při určování jejich dojezdu. Ten se ale určuje podle veřejně známé a transparentní metodiky WLTP. Že je tahle metodika nastavena tak, aby dojezd vycházel co nejlepší a neodráží reálný provoz, to je věc druhá. Nicméně podstatné je, že existuje dobře popsaný standardní jednotný základ, podle kterého se dojezd určuje. Pokud výrobci říkají, že za daných podmínek je dojezd ten a ten, je tam nulový prostor pro nějakou lež či přetvářku. Úplně stejné je to s udávanou spotřebou spalovacích aut. Taky podle daného standardu, který taky neodpovídá reálnému používání auta. Proč tedy autor článku stejným způsobem neútočí na výrobce spalovacích aut a nechrlí na ně slova o lžích a přetvářce? Měl by onen Rakušan žijící v chladných horách tabulkovou spotřebu se spalovacím autem? Ani náhodou. Opět odstrašující příklad naprosto žumpoidní "novinařiny" ve jménu vytváření zcela umělé a vyfabulované averze vůči e-autům.
    1 bod
  7. Nevím jaký mas posez, ale mě treba vůbec nevadí a docela vyhovuje. Mam 182cm a sedavam spis nízko.
    1 bod
  8. @Mira96 bohužel to se nedá nic dělat, ale svoláni budou časem všichni. My jsme od středy na operačním sále a tam se maká :-) Dnes by mohlo být hotovo, tak snad.
    1 bod
  9. @Ondra16V to už je dáááávno :D tak teda kvůli tobě něco jinýho...
    1 bod
  10. Mě to v Kamiqu funguje dobře. Zatáčky a obce jsem vypnul. Používám jen úpravu rychlosti podle značek. To funguje celkem dobře. Jen když je tam třeba práce na silnici, tak to občas zazmatkuje. Je potřeba si na to zvyknout. Už mne to párkrát zachránilo od pokuty.
    1 bod
  11. Souhlasim a jsem s 🚗 max. spokojeny. Mel jsem obavy z dotyku, foukani stredovych vyduchu klimatizace atd. coz se v recenzich hodne kritizovalo… Jednoduse receno, je to nove a jine nez drive. Rychle se na to da ale zvyknout a HW knofliky uz bych zpet nechtel. Je to podobne jako u mobilu, take jsem nechtel opustit tlacitkovy Nokia 6310i , ikdyz to byl super tel 😂) ale dnes uz mame vsichni dotykove a nikomu to nevadi. Za dobu 4m co auto pouzivam u me nedoslo k zadnemu zaseknuti ci zamrznuti systemu (HW58/SW1889). Nektere appky nejedou, nepamatuje si posledni nastaveni ap. ale celkove hodnotim velmi pozitivne. Jako minus urcite komunikace vyrobce-autorizak-zakaznik, to je tragedie. Co mi hodne vadi je kvalita laku. Velmi snadno se poskrabe. Napr. kdyz je lak trochu zapraseny a lehce se staci otrit napr oblecenim, tak se vytvori ihned skrabance. Na dennim svetle to neni tak moc patrne, ale pod uhlem a zarivkovym osvetlenim v garazi je to sila. Mate nekdo podobnou zkusenost?
    1 bod
  12. S O4 mám najeto 45.000 km a ani s jedním bodem nesouhlasím...asi patřím k tomu 1% :-) -> SW, řešil jsem pouze drobnosti, ale je pravda, že SW měl být lépe odladěný již před začátkem prodeje -> ventilátory - bez problému se dají nastavit tak, že o nich nevíte -> manuální ovládání klimatizace - automatika funguje perfektně, maximálně uberu/přidám 0,5 stupně jedním kliknutím -> ovládání přes infoteinment je jen otázka zvyku O4 jsem si koupil jako soukromá osoba a koupil bych si ho znovu. Nejvíce mě štve kvalita laku a čelního skla, stříkající špína do motorového prostoru a hluché místo na nárazníku kombi, kde se hromadí nepořádek.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...