Upřímně se trochu divím, že Škoda v této tragické situaci neposkytla zákazníkům nějaký účet, kde by stav zakázky mohli sledovat (jako to má třeba BMW) včetně nějakých novinek. Moje celá frustrace je jenom z toho, že komunikace stojí za hovno. Občas náhodný telefonát od dealera, občas email, občas musím zavolat sám. Povětšinou stejně ví kulový... Termín výroby se mi posunul 4x a auto dostanu minimálně o půlrok později, než mi bylo řečeno při nákupu, ale vždy se to dozvím na poslední chvíli, což mi přidává starosti navíc ohledně plánování mé mobility.
Mám pochopení, že COVID, požár a válka do toho hodili vidle a akceptuju, že je to mimořádná situace, ale to, že nejlepší info dostáváme na fóru od někoho, kdo to dělá jen tak z vlastní iniciativy, je přece absurdní a je to absolutní selhání ŠA v oblasti komunikace. Věřím, že takto přijdou o spoustu zákazníků. Osobně bych se znova musel hodně zamyslet, abych do Škody šel znova, čistě jenom ze statusu toho, že se cítím jak nějaký špinavý chudák, který prosí o drobky informací o tom, kdy dostane zboží za mega, které si před rokem objednal a měl ho dostat 6 měsíců zpátky a přitom doufá, že ho Škoda neojebe na výbavě, nebo smluvní ceně.