Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/13/22 ve všech sekcích

  1. Rallye verze: Premiéra 14.6. v 19.00 hodin.
    2 body
  2. Teraz je už iba otázka, či si ho touto informáciou potešil, alebo práve naopak. :-)
    1 bod
  3. Dnešní update a příbyla mi položka v menu infotatimentu - svolavaci akce
    1 bod
  4. To máš pravdu, na druhou stranu zase docela dlouho vydrží...
    1 bod
  5. Ono na suchu dnes jezdí dobře kde co. No upřímně i na ježdění kolem komína je dobré se zamyslet, zda kupovat úplně to nejlevnější, ono mnohdy stačí jen trochu připlatit a rozdíl je podstatný… A vždy to vyjde levněji než oprava auta, nebo ještě hůře…
    1 bod
  6. To je samozřejmě pravda no... ono disky+gumy už jsou celkem velký rozdíl 18 vs 19. Aha to jsem nevěděl že sportline nemá 19 v TP. Tak pak bych taky šel do 18 asi, nemám rád běhání po úřadech :D.
    1 bod
  7. Jo jinak este si pamatuju ze na fabii rs jsem mel xl pneun a kdyz sem pichnuo tak sem dokazal na tom prazdnym kole na zadku dojet 3km na benzinku aniz bych odrel rafek 😀 a to jsem tam mel 205/40 r17. Bylo to vecer a kolo do silnice, nemel sem koule to tam menit. Sice pneu byla navyhizeni , ale kolo bez poskozeni 😉
    1 bod
  8. Tak zrovna tlacitko startstop je proste jen tlacitko a zadna veda ani vyladovani v nem neni. Tyhle mezikusy funguji tak, ze ke spinaci je paralerne pripojeny spinaci kontakt relatka. Po otoceni klicku to proste da relatku impulz a to znackne tlacitko za tebe. Bezpecne a jednoduche. Nevidim duvod proc do toho nezasahovat kdyz to mize vylepsit zivot a zaroven vylepsi zivotnost auza. I kdyz u Scaly pouzivam vytazeny kablik u baterie.
    1 bod
  9. Jasně, ty data asi mají, ale to mají každé pondělí sednou a sesmolit stovky emailů klientům a pak očekávat hovory těch klientů? To by nedělali nic jiného, proto to udělají jednou za čas nebo na dotaz a pak to vypadá jak to vypadá. Já taky nechci psát dealerovi každý týden a ptát se dokola pořád na to stejný, neobjednal jsem si rohlík, ale docela drahý auto. Když si objednám iPhone z iStyle co mi mají přivézt třeba až za 3 týdny, protože to je novinka, tak taky vidím odhad a chodí mi průběžné info o zpoždění případně dřívějším doručení. Protože na to má Apple systém a komunikuje to, iStyle ta data pak už jenom "lopatuje" automaticky zákazníkovi. To, že za situaci může Škoda je bez diskuze. Celý týden vidím na forech a sociálních sitích příspěvky o přesunu výroby na 36KT ale nikde ofiko prohlášení, Škoda dělá že se nic neděje, vše v pohodě.
    1 bod
  10. Upřímně se trochu divím, že Škoda v této tragické situaci neposkytla zákazníkům nějaký účet, kde by stav zakázky mohli sledovat (jako to má třeba BMW) včetně nějakých novinek. Moje celá frustrace je jenom z toho, že komunikace stojí za hovno. Občas náhodný telefonát od dealera, občas email, občas musím zavolat sám. Povětšinou stejně ví kulový... Termín výroby se mi posunul 4x a auto dostanu minimálně o půlrok později, než mi bylo řečeno při nákupu, ale vždy se to dozvím na poslední chvíli, což mi přidává starosti navíc ohledně plánování mé mobility. Mám pochopení, že COVID, požár a válka do toho hodili vidle a akceptuju, že je to mimořádná situace, ale to, že nejlepší info dostáváme na fóru od někoho, kdo to dělá jen tak z vlastní iniciativy, je přece absurdní a je to absolutní selhání ŠA v oblasti komunikace. Věřím, že takto přijdou o spoustu zákazníků. Osobně bych se znova musel hodně zamyslet, abych do Škody šel znova, čistě jenom ze statusu toho, že se cítím jak nějaký špinavý chudák, který prosí o drobky informací o tom, kdy dostane zboží za mega, které si před rokem objednal a měl ho dostat 6 měsíců zpátky a přitom doufá, že ho Škoda neojebe na výbavě, nebo smluvní ceně.
    1 bod
  11. Byl jsem poprve a prijel jsem pravda trochu pozde, ale i tak to stalo za to. Doufam, ze priste budu moci prijet nacas a potkat vsechny ucastniky. Zdravim od Brna
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...