Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/22 ve všech sekcích

  1. cez hotspot mobilného telefonu to funguje dobre - síce to nepotrebujem, FM/DAB rádií je dnes hromada + USB s množstvom hudby - ale skúšal som asi dva týždne dozadu. Funguje to dobre, počúval som BBC Radio1 a pre srandu nejaké ruské on-line rádio s hudbou z filmov. ano, predplatené data na 1 rok od predajcu, ktoré používa O4 na on-line navigáciu sú iné od dát používaných pre web rádio.
    1 bod
  2. Rozprašuje, len tí ktorí tam lejú obyčajnú vodu, tak trysky zapchá vodný kameň a potom sa sťažujú. Treba tam dávať naozaj kvapalinu do ostrekovačov, zimnú,alebo letnú.
    1 bod
  3. Nič. Väčšie kotúče a dosky, strmene a nastaviť do v ABS jednotke. Lacno kúpiš napr. z Passatu bitdi 340/310.
    1 bod
  4. Mrkrni sem https://www.obautodily.cz/cz/fulltext/?f_f=síťový+program+superb
    1 bod
  5. V rámci příslušenství je síťový program jen "stříbrný". Černý ale můžeš sehnat jako náhradní díl, ve třech kusech (já ho v autě mám z výroby): 3V5 867 689D 7EY - síť vodorovná 3V5 867 689E 7EY - síť svislá 3V5 867 689F 7EY - síť svislá dvojitá Jen cena není ca 900,- Kč jako za stříbrnou sadu, ale 840,- Kč za každou síť...
    1 bod
  6. Ano, jednotka SOS má v sobě baterii, jako bývala v telefonech, která je právě proto, aby např. fungovalo vzdálené ovládání apod. Každopádně osobně si nemyslím, že tyto dvě věci mohou souviset. Travel Assist chybuje kvůli tomu, že senzor dotyku přestane fungovat, uloží se potom i do paměti závad jednotky 19 (gateway) chyba na senzor dotyku 2.
    1 bod
  7. Carista Pro 7.1 beta 5 WHAT'S NEW New in Beta: - New Service tools for some VW/Audi/Seat/Skoda models: * Fuel system priming * Throttle body adaptation * Basic setting of transmission * Haldex pump learn calibration * HVAC flap calibration Carista Pro v7.1 beta-5.apk
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Někde zastavíš u Olympie a vedle Tebe starý Felíie, Fábie a všechno má čistý čirý bezproblémový skla na světlometech. Ty dojedeš s "prezidentskou limusínou" a pomalu ostuda, že se to mlží a rosí. Buď to Ti to vyměmí ten pravý přední světlomet ( což se jim nebude chtít ) a nebo Ti tam v rámci reklamace zdarma vyvrtají takový malý průduch k vuli lepšímu odvětrávání, tzv. --> labyrint. Oni už vědí jak na to a kterým vrtákem to vzít. Pracovní postup tam na tohle mají ve Škodovce. A pokud Ti tvrdí, že je to normální, tak nech si přehodit z jejich předváděčky pravý světlo na svoje auto a to zarosený ať si vezmou. Jsem zvědavej co budou říkat potencionálním kupcům při .. předváděcí jízdě. # Normální to není, je potřeba to zavčasu řešit, než to mokro tam udělá Škodu..
    1 bod
  10. Na orosení světel je právě čerstvě vydáno TPI. Podle toho, co jsem tam měl možnost vidět, je zrovna tento případ nereklamovatelný. Jednoznačně je tam uvedeno, že orosení nesmí být pouze na činné ploše světla, a pokud se tam objeví, tak musí zmizet při jízdě mimo město nebo po dálnici do 10 minut s dostatečným provzdušněním a s aktivními tlumenými světly - tento efekt způsobuje cirkulace vzduchu ve světlometu, na kterou je světlomet konstruován (cirkulace vzduchu na základě rozdílných tlaků). Doba odmlžení je závislá na relativní vlhkosti, teplotě, rychlosti jízdy, atd. Ostatní plochy světla (platí to pro všechna světla - tedy i na zadní, směrovky, mlhovky) mohou a smí být orosené (zamlžené), je to fyzikální jev a nijak se to nebude řešit. Při jednoznačném průniku vody (netěsnosti) - kapky na vnitřní straně rozptylového skla - se kontroluje těsnost, když se nic nenajde, vyfouká se světlomet a musí se tam zajet znovu při opětovné tvorbě kapek, kdy se to nafotí a sepíše check list. Další postup tam již není popsán - asi to bude individuálně na posouzení ŠA.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...