Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/02/22 ve všech sekcích

  1. A prave preto som aj ja volil Skladovku,pretoze tie terminy neskutocne lietaju a nebola chut to uz dalej natahovat,dokonca mi uplne sadla farba a aj hlavne vybavove prvky,ktore som chcel,takze uz 2 dni jazdim....
    3 body
  2. Ahoj, taky přidám pár fotek z mého odhlučnění... Materiál jsem nakoupil v červnu na ahifi.cz za cca 14 000,- Nejdříve jsem odhlučnil dveře, už někdy v létě, a rozdíl jsem poznal hlavně na dlouhých trasách při vyšších rychlostech (testováno dovolenou ve Slovinsku). Na zbytek došel čas bohužel až na podzim, hotovo zhruba za dva a půl dne práce... Dveře... Interiér.... Kryt pátých dveří, vnitřek dveří nemám vyfocený... Zadní podběh...
    2 body
  3. Tak lidi, kdyby někdo tohle řešil, tak... po neskutečném nátlaku na servis, linku podpory zákazníkům a tak jsem dosáhl toho, že mi vyměnili komplet infotainment. Zobrazovací jednotku, kabely a jednotku s navigací (nevím přesně, jak se to jmenuje). Nenutil jsem je do toho, aby vyndali všechno, ale rozhodli se tak :-) A světe div se, od té doby vše funguje jak má ;-)
    2 body
  4. Já jsem to naopak pochopil tak, že je deafultně vždy AAC zapnuté (což bych já preferoval) a při každém zapnutí "hloupého" tempomatu se vždy ozve upozornění, že není aktivní udržování vzdálenosti... Jak jsem psal už jidne, ze začátku jsem hloupá tempomat hrozně chtěl, ale nakonec jsem zjistil, že to člověk absolutně neoptřebuje a naopak mi na starém autě strašně chybí a už jsem párkrát musel prudce brzdit, protože jsem (zvyklý z octavie) čekal, že bude auto brzdit samo daleko dříve :D... Stačí se naučit a zvyknout si na ACC (stejně jak si člověk kdysi zvykal na hloupý tempomat).
    2 body
  5. @Nesh Podle mě to je jak píšeš, vždy se ozvou jen ti co mají problém. Budou to promile (můj odhad-bez zdroje) z celkových vyrobených kusů napříč Škoda/VW/Seat... Těch DQ200 je hodně i tady na ŠkodaHome. Navíc DQ200 je už na trhu velmi dlouho a VW určitě dělal dílčí úpravy pro zvýšení životnosti, které třeba ani neventiloval ven...
    2 body
  6. Že to svítí dál neříkám. Jen bíle světlo a reflexní vrstva na značkách (jakákoliv reflexní vrstva) znamená, že ji jasně vidíš z větší vzdálenosti. To samé zvěř i cyklisty vidíš dříve. Do boku to svítí lépe(více) a za tím si stojím. Je lépe vidět mezi porost vedle silnice ( opět třeba zvěř v lese i chodce na chodníku). U halogenek to nejvíce svítilo středem na jízdní pruh před auto a za krajnici postupně zeslabovalo osvětlení. U LED se to děje mnohem méně. Navíc někde jsem četl, že často LED světla u FL se rosí zevnitř. Na mých se to nerosí a to parkuji venku.
    2 body
  7. Předem se omluvám za delší čtení... Tak kamarádi, po delší době jsem se rozhoupal k nákupu zesíku. Chtěl jsem každopádně s DSP procesorem. Problém ve Scale a i v jiných autech je ten, že levná (na výrobu levná, ne prodejní cena😀) bolera a amundseny mají navržený hodně mizerný koncový stupeň. Takže jak postupem času všichni zjišťujeme, na kloudné vybuzení custom repráků musí být hlasitost min. na polovině. A to už je docela rachot. Mluvím hlavně o FM a částečně i o DAB příjmu ve spodní části frekvence. Repra ve dveřích co jsem zkoušel nejsou vůbec špatná. Pokud se do nich pustí signál z BT a je dobře okořeněný equalizerem v mobilu tak hrají velice dobře. V rámci mých uší samozřejmě. Basů spousty i na malou hlasitost. Výšky má Scala úplně nádherné, k těm nemám výhrady. Výškáče jsou i vzadu, takže paráda. Jelikož tlumení dveří na normální nebo trochu hlasitější poslech je "docela" obstojné, první krok v audiomaratonu je zesilovač. Ale na tlumení se chystám také. V merku bylo pár kusů. Ale drahé drahé drahé. MACROM M-DSPA401 7,5tis. + kabel 500Kč Axton A542DSP 5,5tis. (malý výkon) Pioneer DEQ-S1000A2 4,5tis. - pozor má jen dvoukanálový vsup!!!!!! řada Nakamichi DSP cca 5tis. malý vykon a nejdou nastavovat přes BT bez dalšího adaptéru (+ dalších 1500 Kč) --------- Pokud máte ve Scale 8 repro tak je potřeba min. 4 kanál zesík, aby šel fader ovládat přímo přes rádio!!! A další moje podmínka byla plug & play instalace, aby se člověk nemusel jebat s pájením a cvakáním. Pro ty co mají záruku ideální stav. Jelikož koukám na prachy, asi jako každý 😀, nakonec padla volba na značku Isudar. Mnozí určitě znáte. Montoval jsem několik rádií této značky, dokonce i s dsp procesorem. Jak win tak i android. Vždy naprostá spokojenost. Komunikace obchodu výborná. Sice Čína, ale jedna z nejlepších. Už tu značku prodávají nějakou dobu i eshopy přímo v ČR s plnou zárukou. Je to objednané přímo z jejich obchodu. Novinka s názvem Idudar DSP D4. Sklad v Polsku (takže EU), v neděli objednáno, ve čtvrtek doma!!! Jediné mínus je, že nemají kabely pro Škodovky v EU a posílají je zvlášť z Číny. To trvá cca 14 dní od objednávky a připlácí se 1 dolar. Scala má konektor Quadlock 3. Isudar má komplet bypass konektor (č. 25 - skoda octavia, rapid 2015 a víc) který má komplet osazeno všech 40 pinů!!!, takže funguje vše jako dřív -> canbus, napájení... prostě vše. Jen se se vloží iso bypass konektor a vyvede se z tohoto bypassu jeden cca metrový kabel do zesilovače. Jde tam 4 repro signál tam a ven + napájení. Toť vše. Ideál instalace plug & play. Isudar D4 se sám spustí když se na HI vstupu objeví signál a pak se i sám vypne po cca 1 min. bez signálu. Je plně automatický. Dá se nastavit zapínání i přes REM signál, ale je to zbytečné. Má to BT modul už v sobě. Jak na streamování tak i na nastavovaní. Výkon 4x110W RMS a 30A pojistku (ta o hodně vypovídá!!!) Pozor, nekupovat zesilovače které maji relat.velký výkon, ale pojitsku jen 5 nebo 10A. Je to podvod!!! Cena Isudaru D4 je 3500,- (mají slevové kódy) Přes ali nebo ebay už za to chtějí min. 4300,-!!! Fotky instalace dávat nebudu, nic se z toho nevykoumá. Na webu najdete fotky, popis, vše... Instalaci doporučují do kastlíku. Přišlo mi škoda zaplnit kastlík zesilovačem tak jsem našel prima místo. Vejde se hezky úplně napravo od kastlíku, hned za plastem kde se vypíná airbeg. Je potřeba vyndat kastlík (3 šrouby nahoře, 2 šrouby dole, 2 špunty napravo -> za plastem kde je vypínač airbegu) Zespoda se zesilovač zasune do volného prostoru vpravo vedle kastlíku... Akorát místo pro zesilovač 😉 31 pásmovej EQ Časové zpoždění všech repro. Strmosti... To už je ale vyšší dívčí. Umí to i auto kalibraci přes telefon pomocí růžového šumu. (pro toho kdo se v audiu moc nevyzná) která trvá cca 5min. Velká výhoda pro nastavení DSP procesoru. Tato funkce je až u dražších zesíků! Má i svoje DO, kde se dají přepínat EQ profily, mute, hlasitost. Ale DO je úplně zbytečné. Jednou se dsp nastaví a už o něm nevíte. Zesilovač je postaven ve třídě D. Takže minimum tepla. Na koncovém stupni jsou mosfety, které mají min. odpor v sepnutém stavu a jejich "výkon" se řídí jen stavy 0 a 1. Zjednodušeně řečeno. Žádný polovodičový přechod a tedy skoro žádné vyzařování tepla do okolí i při vysokých výkonech. Kdo se zabývá elektronikou tak ví. Rušení do okolí (FM příjem) zde není žádné!!! (měl jsem z toho maličko strach) Příjem rádia i vlastní zvuk z jiných zdrojů je čistý! A teď to nejdůležitější. Zvuk. Prostě paráda!!!!!! Basů kolik hrdlo ráčí nebo spíš kolik snesou repra. I při nízké hlasitosti!!! Úplně jinej level i s origo reprákama. Fakt úžasný rozdíl.
    1 bod
  8. Uz som tu niekomu pisal use-case, ze ACC je sice fajn, ale ked byvas v miestach kde je na ceste v zime bordel a zima trva 5 mesiacov, tak ACC sa vypne pri urcitej vrste ladu na plaste. A kedze ten radar nie je vyhrievany, tak Manualny CC je vzdy lepsie ako ziadny CC :)
    1 bod
  9. Taky jsem objednal z Ali.... https://www.aliexpress.com/item/1005003678102965.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.41d41802aDIcqW
    1 bod
  10. zde pro porovnání z jednoho videa na YouTube svítivosti Osram NB Laser Osram NB LED porovnání si člověk muže udělat sám fotky jsou z ukázky, použití jednoho světlometu mimo auto na testovací zeď
    1 bod
  11. Tohle téma by zajímalo asi i @Neshe.
    1 bod
  12. Neboj, jsou tam a drží. Pro jistotu s sebou vozím i krabičku a vytištěné osvědčení.
    1 bod
  13. nezapomeň vylepit na oba světlomety ty štítky a poradně to odmasti, ať se ti časem neodletí. Bez nich tam ty ledky být nesmí a zároveň bude problém získat nové štítky bez koupě další sady, Osram si to hlídá aby si je tam nelepil každý s ledkou z ciny
    1 bod
  14. proste je potřeba pochopit, ze neměnite světlomet, ale pouze žárovku, to svícení se zlepší, ale porad to bude limitovat parabola, opravdu se z toho ledka jako z výroby nestane a ani nemuze
    1 bod
  15. To je mi jasný, nedělám si iluze. Jinak už jsou na autě, večer se pojedu projet. Nastavení světel se mi taky nezměnilo,tak jsem zvědavej.
    1 bod
  16. přesně tak, ale zároveň mi prave ten jas světla na halogenech vadil nejvíc a ledky to vyřešily, teď je ten prostor, kam potkavaci svítí mnohem více prosvětlený než tomu bylo s NB laser a to už i ty patří ke špičce, co muzes do paraboly koupit
    1 bod
  17. Tak jsem to teď projel a musím říct, že oproti Osram NB Laser tak pokrok vidět je, hlavně bílá barva světla je na oci mnohem příjemnější a jas je také někde jinde. ALE tyhle žárovky vám ze světel Led Matrix opravdu neudelaji, porad to bude parabola, takže je důležité na ty ledky nemít přemrštěné očekávání 😉
    1 bod
  18. Nejvíc zdokumentovaný nájezd zde na fóru má asi @robin1976 (+ Krosta výše) Rodiče mají na Karoqu 1.5 TSI DSG teď kolem 80tis a převodovka OK (ale to je nic nájezd...).
    1 bod
  19. Já mám osobně Octavii 3 modelový rok 2016, taky 1.6 TDI, DQ200, jako tam máš ty a auto má najeto 212 tisíc km. Dle servisní knížky se s převodovkou nikdy nic nedělalo (koupil jsem to na 182 tisících km), auto měla leasingovka a najelo to 60 tisíc ročně. Až když jsem to koupil já, tak jsme pro jistotu měnili doživotní olej. Byl čistý, nic mu nebylo. Spojky dle výpisu taky bez problému, nic jim není, takže doufám, že to ještě dost najede A vím, že ty máš KAROQ, ale nemyslím si, že by tam byl tak razantní rozdíl, tak proto píšu i můj poznatek z Octavie Nutno podotknout, že auto nemělo od výroby tažné, to si tam dodělali, ale jen na kola.
    1 bod
  20. Nech ho, Honza objevil wikipedii, tak má radost
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...