Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/04/22 ve všech sekcích

  1. @Martab ok @Bullets žena dojede hned? Nebo až později? Ptám se kvůli míst u stolu😁
    1 bod
  2. To ze Egr je vycistene este neznamena ze ide ako ma.Povol dva skrutky na klapke od Egru a daj tam zatku a dotiahni a vyskusaj spotrebu.Dalej musi byt v meranych hodnotach kanal 12 hodnota 28-87 pri volnobehu a po pridani sa nesmie menit.Ako sa vycistil skendarny vzduch v hlave?Klapka tesni je funkcna a jednosmerna.?Mam BFQ od nova 2009 s 410tkm a nikdy som necistil klapku.Zakazdym jak robim s motorom a cidlami odpajam baterku.Tiez som si robil GO pri 270tkm.Tento motor potrebuje dokonale tesne sanie a dokonale nastavene rozvody a da sa zajazdit od 5.8 do 8.0 litrov. Je este jeden test.Nastartuj auto na volnobeh a povol vicko na nalievanie oleja a nechaj nech nadskakuje.Ak skace cca pol cm ide motor ako ma ak vobec mas tam podtlak ak vyskoci uplne pretlak
    1 bod
  3. 1/ Bych jel na černou Fabii mpi - nejmladší, nejmíň najeto, nejhezčí, do budoucna bude nejlevnější na provoz 2/ modrej Rapid 3/ no další mě moc neoslovujou
    1 bod
  4. Dneska jsem zapojil kliky a hnedka nakódoval a tohle je výsledek 🙂👍 Kdyby se někdo do toho pouštěl tak rád se vším poradím. IMG_9049.MOV
    1 bod
  5. Tohle téma by zajímalo asi i @Neshe.
    1 bod
  6. Měl jsem O3 s 1.5 tsi a manuálem vč filtru pev. částic...nyní jezdím s O4 1.5 TSI E-tec DSG...za mě je automat jednoznačně lepší - pohodlí je jasná věc, a i když jsem automilec který si jízdu rád užívá tak ten manuál je pro mě přežitek. Jeden z důvodů proč ten Etec je fajn je že elektromotor překryje hluchou díru po přidání plynu - to mi O3 1.5 ka dělala vždycky, člověk šlápne, auto se zamyslí a pak to teda zrychlí, tady to vystřelí skoro vždy okamžitě vyjma situace kdy DSG zmatu (stačí zastřídat brzdu plyn při vjezdu na kruháč za autem předem mnou) a nemá zařazeno správně dopředu. Jinak to řadí dobře a máš pádla pod volantem plus rychlí přepínaš D/S. NA esko to je někdy až zbytečně moc. U DSG je navíc super to že to plachtí z kopce s vypnutým motorem a tahle funkce je opravdu přínos - jízda je fajn, člověk dojíždí k baráku potichu a fakt to něco uspoří - často přijedu do práce stylem svižná pohoda a spotřeba 4,9l. Stopstart tu je dělán přes ten motor-generátor a je to rychlé, tiché a neznatelné....takže ho už ani nevypínám.
    1 bod
  7. Jo a ještě základni nastavení Dongle. A do 5f sem nelezl, ve vcds nemám popisky. Poslepu se mi nechce. A ještě mám Swing, Martab má Bolero. Už jsme si potvrdili, že se tyhle radia chovají s krabičkou jinak.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...