Jak jsem to studoval, je jedno co ti vrata pohání, to řešení od Jablotronu je nejlevnější řešení bez jakéhokoliv zásahu do pohonu vrat a do auta, jen se na garážová vrata (bránu, závoru) umístí přijímač, který díky výstupnímu relé vykoná povel pro otevření garáže, kdy se napájení toho přijímače vezme z pohonu garážových vrat.
Do auta pak instalujete vysílač, který snímá signál bliknutí dálkovými světly, jak jsem tu někde četl, je trochu problém s led světly, nicméně také se tu někde v tomto duchu psalo, že řešením je napojení na volný pin na BCM a tomu se kódováním/adaptací přiřadí co má dělat po bliknutí světelnou houkačkou .
V souvislosti s tím existuje i elegantnější řešení (jak je uvedeno v článku), "k ovládání navíc nemusíte použít jenom bliknutí světel, ale můžete si nechat instalovat v dosahu ruky spínač, který vyslání signálu aktivuje.", přesně tak jsem uvažoval, a udělám to u nového auta, dám (nalepím) pod plast vedle voliče rychlostí kapacitní skryté tlačítko (něco takového), kterým budu ovládat ten vysílač Jablotron, nebudu tedy muset shánět někoho, kdo napojí vysílač k BCM a kdo to nakóduje/adaptuje. Vysílač by se měl do středové konzoly vejít a jeho napájení vezmu ze zásuvky, která je při uzamčeném vozidle bez proudu.
Podobně by tedy @Mira96 šlo vyřešit i tvého řešení, dát pod plast původní DO od vrat, vyvést z něho drátky, dát (nalepit) pod plast vedle voliče rychlostí kapacitní skryté tlačítko a napájení nemusíš řešit, baterku v DO vyměníš lehce. A záruka auta ti může být šumák, tu nebudeš muset řešit.