Jo tak jako se zaviranim patych dveri u kombi na dalku...to same. Co kdyby se nekdo hrabal v kufru a ja ho na dalku zavrel :) Trapne tyhle vychytavky moudrych hlav vyvojaru... My pak musime hledat borce co to uvedou na spravnou a logickou miru.
Dle vyjádření garančního technika v mém "domovském" autorizáku budou možná kryty v lednu. Ale zatím to nemají nijak potvrzené. Údajně by o tom měli být pak zákazníci informováni.
(dotaz byl směřován k 2,0 TSI v S III, ale to je asi víceméně jedno - kryt je pro tyto motorizace snad stejný)
Po výměně kotoučú zadních brzd (ta byla nutná po 15 000km, cca 10 měs. nové auto) jsem najel již 32 000 km a zadní kotouče jsou v pořádku (výsledek servisní prohlídky v servisu).. Asi jsem se naučil brzdit (jezdím jenom 32 let). mněl bych asi znovu nafotit a poslat na zákaznícké cetrum škoda s poděkováním za rady k udržbě, hlavně zadních brzd.
Přeji všem zájemcům o stojáky z parkovišť výrobce, prodávané jako nové auta, vic štěstí.
Mám na O2 a O3 najeto asi 450 000 km - obchoďák a na 15 tkách a pak 16 tkách.
Pak jsem dostal O3 na 17 a nyní mám Leona nové pneu letní i zimní 225/45/17 a to auto jede daleko lépe.
Po dálnici to lépe sedí a třeba při 180 to jede mnohem lépe než na 16 tkách. U O3 bych se k 16 tkám nikdy nevrátil. Naopak 18 tky už asi moc drncaj, ty bych si na auto také nedal.
Od roku 2019 je v garáži Muzea Mercedes-Benz ve Stuttgartu v provozu parkovací systém bez řidiče. Německá značka k tomu ve spolupráci se společností Bosch využívá v každodenním provozu v garáži vývojová vozidla bez lidského dohledu. Nyní bylo rozšířeno zvláštní povolení k provozování parkovacího systému bez řidiče, který umožňuje komerční provoz s vozidly v soukromém vlastnictví v parkovací garáži P6 na letišti ve Stuttgartu. Mercedes-Benz Driverless Valet Parking znamená pro řidiče méně práce Základem pro schválení je zákon, který v Německu vstoupil v platnost v červenci 2021 a který umožňuje řízení bez řidiče v souladu s SAE Level 4 pro […]
Článek Parkovací systém bez řidiče, za kterým stojí Mercedes-Benz, byl schválen pro komerční využití se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz.
Zobrazit celý článek
V mlze se chovají Matrixy v pořádku. Při slabé pálí, jako za čisté tmy a v momentě, kdy si já začnu uvědomovat, že mlha houstne jdou matrixy do pohotovostního režimu (jako v obci, když poznají veřejní osvětlení)
Zároveň rok a půl denního ježdění a ještě se mi ani jedenkrát nestalo, že by mě někdo se zaplými matrixy problikl
Tak prý nejpozději v roce 2026 :-D
https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu-pokoutne-rozhodla-ze-zdrazi-prakticky-vsechno-vsem-skrze-dalsi-poplatky-za-co2/
Sakra já si otevřu věštírnu.