Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/23 ve všech sekcích
-
Tak kalibrácia kamery vyzerá že pomohla, schválne som matrixy nevypínal ani na dlhších rovinkách a videl som, že to vyrezáva protiidúce autá z väčšej diaľky, funguje to lepšie. Zatiaľ žiadne blikanie od protiidúcich áut. Čo zostalo, je to zhasínanie pravej strany, posuniem info do servisu a dám vedieť, až bude niečo nové. Tu som ani nečakal, že to kalibrácia vyrieši.2 body
-
2 body
-
No to si mi ani neměl psát :D . Přechodku od pioneeru sem měl , ale já vocas sem jí nechal ve staré fabii,kterou sem nechal sešrotovat . Každopádně děkuji za odpověď !1 bod
-
1 bod
-
@Pedro32 Odpoveď na tvoju otázku ako dlho to stálo na odstavnej ploche: Dealer mi povedal, že u môjho vozidla nebol žiadny prestoj z dôvodu nedokončenia či chýbajúceho dielu ... ale z dôvodu zdlhavej distribúcie dopravcu1 bod
-
A můžu poprosit zdroj ze kterého vycházíš ve svém tvrzení? Nějaký zdroj, který má nějakou hodnotu? Vynech prosím "studie", které sepsal člověk s vysokou školou života, popř. populistické názory specifických politiků. Mě totiž není jasný z čeho vycházíš. Všeobecně se vědecká společnost shodla na tom, že naše proti akce můžou zastavit ten to proces. Já jsem k tomu nějaká data poskytl a ty jsou celkem jasná. Já pod těmi studii vidím vědeckou obec, jsou to lidé, kteří ten obor studují celý život, nejsou to splašení idealisté. Oni vše mají podložené daty. Je tam i porovnání dat z ledovcových vrstev, které také tvrdí bezprecedentní vliv, tak mi pořád nedochází odkud bereš svoje modely. Nebo žiješ v domění, že ty lidé se vrtají v bahně na mořském dnu, studují stav moře a historii ledovců a potom nám podsouvají nesmyslná data, která si vycucají z prstu? Nebo jinak, jak by bylo tobě, kdyby někdo prohlásil, že tvá práce kterou děláš celý život je holý nesmysl a neumíš jí vůbec dělat ? Někdo kdo o tvém oboru ví naprostý prd a je si svým názorem jistý, protože ho přečetl v diskuzi na idnes.cz? Asi moc dobře ne co? Zkus se trochu zamyslet, než začneš zpochybňovat názory uznávaných autorit v oboru. Ta práce je jejich život, nejsou politicky angažovaní, nemají důvod tvrdit nepravdy. Vůbec bych do této diskuze netahal lidi jako je Gréta, která je samozřejmě politickou tváří a žije z toho, že o sobě na veřejnosti dává vědět. Takový lidé samozřejmě jen nadělají víc škody než užitku a o jejich úmyslech máš právem pochybnosti. Gréta ví o klimatu asi tolik jako ty o amazonských jedovatých žábách... jo jsou barevné... a některé asi i jedovaté...1 bod
-
Debata kandidátů na ředitele jahodárny se velmi vydařila. Moderátor: Tak, pánové, co byste řekli k jahodám. Kandidát Bílý vlas: Domnívám se, že jahody jsou červené. Kandidát Řídký vous: Co to povídáte, o jahodách nevíte vůbec nic. Kandidát Bílý vlas: Jahody jsou skutečně červené a také mohou být sladké. Kandidát Řídký vous: To je samozřejmě nesmysl, protože s banány je to naprosto jinak. Moderátor: Prosím, vraťme se k jahodám, netahejme sem banány. Kandidát Řídký vous: Vy jste, pane redaktore opravdu naprosto neobjektivní. Je jasné, že banány jsou žluté a třeba takový meloun je zelený. Ale ne vodní! Kandidát Bílý vlas: Jahody jsou červené, bývají i sladké a je třeba říci, že jsou i dobré. Kandidát Řídký vous: Vy tomu ale vůbec nerozumíte! Já jsem do jahod dělal vždy, stejně tak jako neodmítám banány, melouny, ani ananasy. To je přece jasné a nevím, proč mně redaktor tlačí do opaku. Moderátor: Pane Řídký vouse, prosím, jak byste vedl jahodárnu, aby byli všichni spokojeni! Kandidát Řídký vous: Tak tohle je velmi nefér otázka. Já budu dělat přesně to, co dělám jako předseda kompostárny dosud. Především předem nevylučuji ani jablka a hrušky, protože zeleninu je třeba chránit před mrazy, které – jak tady můj protikandidát Bílý vlas neví, protože tomu nerozumí – řeky plynou mnohem více nežli rybníky, které, jak víme…nemohou dobře hořet, aniž by do nich nebyla naházena řepka prostřednictvím akvarijních rybiček. Kandidát Bílý vlas: Jahody jsou červené, bývají i sladké, ano, bývají i dobré. A věřím, že pokud budeme o jahody všichni pečovat, dle svých sil a schopností, mohou přinést užitek všem. Moderátor: Co vy na to, Řídký vouse. Kandidát Řídký vous: Vy jste tu debatu zavedl úplně jinam, to je vidět, že tomu vůbec nerozumíte, protože já vedu kompostárnu a taky k tomu mám několik divizí kompostů. Takže jahody jsou logicky moji jednoznačnou prioritou a na rozdíl od svého protikandidáta jasně říkám, že jahody jsou červené, bývají i sladké, ano, bývají i dobré. A věřím, že pokud budeme o jahody všichni pečovat, dle svých sil a schopností, mohou přinést užitek všem. Moderátor: Promiňte, pane Řídký vouse, ale vy nyní říkáte to, co říkal Bílý vlas. Kandidát Řídký vous: Vaše zaujatost už je opravdu nedůstojná této televize. Proto se obracím na své voliče, aby jasně pochopili, kdo z nás tu mluví pravdu a kdo lže. Jahoda je jahoda a s tím nikdo nehne. Já jsem kompostář a kompostér, a s tím taky nikdo nehne. Nikdy nebudu tvrdit nic, co by bylo v rozporu s tím, co jsem tvrdil jakkoli někdy z principu opačně, přesto logicky a rozumně neodvisle od čehokoli, co dává smysl, čehož je svědkem každý, kdo mne kdy slyšel, nebo komu jsem prodával kompost! A že ho bylo! Moderátor: Pánové, vaše poslední slovo. Jak byste se charakterizovali jediným dvěma slovy! Kandidát Bílý vlas: Čest jahodám! Kandidát Řídký vous: Navždy džem! Moderátor: Děkuji vám, pánové. ????1 bod
-
No když odhlédnu od konfrontačního stylu který jsi použil ve svých příspěvcích (a přehlédnu tvůj nick a hlavně avatar) tak samozřejmě chápu, že bys chtěl pro své děti to nejlepší (ale kdo ne? ). Sám také používám po Praze v maximální míře MHD. Jednak mě nebaví pocukávat v kolonách a není to ani ekonomicé (chceš li ekologické). Jenže zákazem aut se spalovacím motorem to začíná a kdoví čím to skončí. Vždy když menšina chtěla určovat většině jak a co mají mít a dělat, tak se to nakonec časem zvrtlo. Svět má mnohem větší problémy než jen to, že má někdo auto. Já bych třeba na nějaký ten elektrovůz asi měl, ale nechci jej - a třeba zrovna proto, že mi jej kdosi nutí a dělá ze mně vyvrhela který ničí planetu.1 bod
-
To doufám. I když ono je to ještě daleko. Objednával jsem v únoru a letos v lednu prodejce tvrdil, že ještě tak 3-4 měsíce, takže čekám tak v létě. Do té doby bude v ceníku, přední světlomety obsahují čajové svíčky, ale do výbavy přidáme sirky zdarma.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím příznivce 1.2 MPI. Koupil jsem Toledo s touto motorizací na transport dětiček do a ze školky. Zatím spokojen. pravda ze je jich málo. Dokavad byl motor k dispozici, lidé ho bohužel neuměli docenit. ... Jedna z drobných výhod : když měním olej, lepší přístup k olej. Filtru si ani neumím představit1 bod
-
Není nad kvalifikované rady Rapid 1,2 MPI 225 000 km, původní rozvoďák, nechrastí.Motor nulová spotřeba oleje, úplně stejně tichý jako když jsem ho měl nový.Žádná porucha a to celou dobu ke všemu lítám na LPG, po dálnici i 160km.Olej měnín po 15 000km a má pořád pěknou barvu.Myslím, že motor má za sebou cca 20% životnosti.Spotřeba přepočtená na benzin 2,98l / 100km.Jiný motor v životě nechci a to jsem dřív lítal samé 1,9TDI.Nechci už ty čmoudy ani vidět.1 bod
-
tak když sečtu ty moje dvě, tak jsem na 346 000 km ... jasně závodnička to néni, ale z bodu A do bodu B mě odveze za solidní peníz a nemusím řešit případné pokuty1 bod
-
tak to já nečekám.. mám možnost srovnání z HTP 44kW, to je tragedie... jen mě ten motor příjemně překvapil, je jasny, že na TDi a TSi nemám to asi ne.. ale já si ho vybral s tím, že do něho dám LPG a můžu říct, že mně prostě jezdí dost slušně.. nemusím se s tím bát předjíždět, nájezd na dálnici, když mám za prdelí kamion je v pohodě... prostě jede a to se mi na něm líbí.. hlavně nemusím řešit rozvodaky, podložky, turba, klepání po startu a podobný srance.a hlavně do něho dám LPG, což TSI nehrozíí1 bod
-
já bych se toho zase tak nebál a ta spotřeba také nebude tak tragická, už jen proto, že při dálničních 130 točí pouhých 3700 ot. Pánové hátépéčkaři, ruku na srdce, co byste za to dali, kdyby vám to na dálnici točilo těchto příjemných třisedm ... a bohužel, pro nás plynaře, je to už asi poslední model s motorem rozumně předělatelným na LPG1 bod
-
Zdravím, když už je tu téma tlak pneu, tak se též optám: pneu 225/45 ZR17 (Michelin pilot sport) - na autě jsem nafoukal všechny na 2.2 a předek byl jasně měkký, tak jsme dal 2.5 na předek a stále nic moc. Tak jsem to nakonec fouknul na 2.9 předek a asi 2.5 zadek. Ale zdá se mi, že to dost duní při přejezdu nerovností, zas při 2.2 mi auto jakoby plavalo. Takže co říkáte na 2.5 - 2.6 předek a 2,3 zadek? Jinak mám kamaráda, co tvrdí že co je na gumě - to foukat - dle mého blbost, jak tu někdo psal, je to maximální tlak v pneu a nemělo by to mít co do činění s provozním tlakem. Díky za reakce1 bod
-
18" 225/40 Octavia I 1.9 TDI 81kw, foukám už několik let při prázném autě předek na 2,5 - 2,6 a zadek na 2,3 - 2,5 podle toho jestli zrovna mám v kufru sbw nebo ne :-D Jak je to míň strašně rychle se mi sjížděj hrany.1 bod
-
Tak logicky vzato podhuštěná pneumatika má větší tření s vozovkou,tak určitě bude mít spotřeba vliv ale asi nepatrný. Sedni si na kolo na kterém budeš mít podhuštěné gumy,tak se na něm nadřeš po rovině jako na staré ukrajině, naopak na správně nafoukaném kole se ti pojede určitě líp!1 bod
-
Čí protiakce ? Evropa svět rozhodně nespasí (a to nemluvím o tom, pokud by to mělo být celosvětově) a nepočítej rozhodně s tím, že si většina sníží životní komfort, spotřebu a úroveň, na kterou se vypracovali. Pokud se u některých dá podle našich měřítek vůbec hovořit, že vůbec mají nějaké životní minimum. Zde už nejde jen o nějaké elektromobily, ale třeba těžbu nerostných surovin, dřeva a dalších, průmysl (nejen ten těžký), nákladní dopravu, lodní a leteckou dopravu..... Já si tedy celosvětové uskromění nedokážu nijak představit.-1 bodů
-
@informator Těch odkazů a zdrojů , které požaduješ po @Tonda-B, je i tady na těch 69 stránkách tématu dost. Když budeš chtít, tak si je můžeš najít a vyfiltrovat. Nakonec i členové fóra s podobným názorem jako máš ty, tady diskutovali a odkazy a zdroje taktéž žádali a bylo jim odpovídáno a odkazováno, takže prosím..... Já tedy tvrdím, není to jen o zdrojích informací (zdroje a informace z nich mohou být klidně i takové, jak si je kdo zadá a třeba i zaplatí), je to o tom, jak si dovedeme informace vytřídit a jak dokážeme zapojit svůj mozek a zkušenosti. Bohužel doba je dnes rychlá (možná i záměrně) a tak je to pro mnohé mentálně, časově i fyzicky náročné a tak mnozí si raději pustí ráno internet a nechají si do sebe nalévat ty informace, které se k nim nejsnáze, nejpropracovaněji dostanou. Mnozí ani moc přemýšlet nechtějí, to radši jdou do fitka, nebo si jdou něco ugrilovat na párty, nebo se budou jen oddaně a odevzdaně řídit pokyny na ty akce a protiakce tzv. elit.... I když to není tedy žádná (požadovaná) vědecká studie, tak sem dávám odkaz na rozhovor s prof. Peterem Staňkem , který mimo jiné byl poradcem vícero slovenských prezidentů, předsedou ekonomického ústavu Slovenské akademie věd, poradcem Světové obchodní banky a Mezinárodního měnového fondu. Ano, není to klimatolog, ani ekolog, je to ekonom, ale není to blbec, uvažuje a má přístup ke zdrojům (jak sám tvrdí), nejenom k těm oficiálně a mediálně preferovaným. Má to sice v názvu tématu tak trochu bulvární nádech a je to z části i filozofické téma "Část vědy už nehledá pravdu, stává se slouhou politických elit", ale je to hlavně o tom, že máme používat svůj vlastní mozek a úsudek a za poslech to určitě stojí https://www.youtube.com/watch?v=qAdBKn0KO7A&ab_channel=RádioUniversum-1 bodů