Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/23 ve všech sekcích

  1. Barvy se řeší příležitostně no a od striktně nošených škodovek se polevilo na casual koncern... @Ondra16Vovi se to v hlavě naštěstí nedávno spravilo ale "bývalý" kamarád @Bikes 🤪 potom co mu naposled škodovka z domu radši ujela, přesedlal na Španěla, takže se muselo s exkluzivitou dolů.
    6 bodů
  2. Já jsem třeba nepochopil proč Scala nenabízí v zadních sedačkách Skibox. Mám Rapida a třeba na pruty je to věc k nezaplacení.
    3 body
  3. Okrem Leuchte12 a Luechte13 musis zmenit Leuchte8 – Lightfunction B 8zmeniť na Abbiegelicht links Leuchte9 – Lightfunction B 9 zmeniť na Abbiegelicht rechts Plus nastavit odpovedajuci jas AB na 100%
    2 body
  4. je to offtopic ale z mojich skusenosti (hlavne po US, v europe moc navi nepouzivam na ine ako last mile): mapove podklady su rovnake ale kalkulacia trasy nie je rovnaka pro waze: cisla exitov zobrazuje lepsie waze ako GM prehladnejsie nastavenie ake ma clovek myto prehladnejsi sumar cesty gamifikacia lepsia integracia s media playerom ked clovek pohne viewportom alebo oddiali/priblizi mapu, nie je priama cesta ako sa vratit ku "Defaultu" pro gm: waze donedavna nevedel line assistant -> na 8-8 prudovej dialnici smrtak waze zobrazuje dost reklam ked clovek stoji - pri displeji na vysku to prekryva vacsinu displeja vyber tankovacich stanic a ich pridanie do prejazdovych bodov je lepsie v GM uplne genialny point to navigate (clovek hlada prevadzku, najde na StreetView, dva kliky a bezi navigacia) sviznejsie vyhladavanie automaticke vratenie sa na "zakladny pohlad na cestu" po tom, ako clovek smudla po displeji a hlada nieco.
    2 body
  5. Je ti jasné, že k tomu potrebuješ mať v každom kolese snímač? Vecička ktorá stojí dobrých 40+ € za kus, je to pomerne kazové, má to väčšinou negatívny vplyv aj na vyváženie kolesa, a pri každom prezutí budeš kvôli tomu platiť pneuservisu ešte niečo navyše za každé koleso. Ja som to mohol mať na novom aute "iba" za 140 € a aj tak som si to nedal, podľa môjho názoru je to zbytočná komplikácia života a môžeme byť radi, že u VAG to stále funguje aj cez snímač ABS.
    2 body
  6. Neprojde to STK, motor lze vyměnit pouze za jiný se stejným kódem motoru.
    1 bod
  7. Tiež mám už dva roky zapojený Dataplug a v pohode... vyberajú ho jedine v servise alebo na stk... alebo ak mi niekto niečo kóduje. Appku netreba spúšťať pri každom naštartovaní, ale appka musí bežať v mobile na pozadí. Samozrejme treba appku správne nastaviť, aby ju mobil nevypínal kvôli úspore baterky, lebo akonáhle ju vypne, Dataplug nič nezaznamená. Bohužiaľ Dataplug nefunguje na princípe, že ho máš permanentne zapojený a raz do týždňa sa pripojíš mobilom a stiahneš všetky dáta. Takto to bohužiaľ nefunguje. Áno, všetko sa zvykne zálohovať na škodovácky server pod vaše Škoda ID, ale práve to zálohovanie im často blbne... aj práve teraz majú nejaký výpadok. Connect Lite má funkciu automatického objednania do servisu. Ak to máš zapnuté v nastaveniach appky, pravdepodobne ťa objednal samotný Connect Lite...
    1 bod
  8. Každopádně i podle hlasování je vidět, že lidi jsou rozděleni v názorech na podstatné věci tak nějak pořád půl na půl. Tak to bylo v době Covidu a lockdownů, tak je to v názorech na EU a její celkové počínání, názorech na zelené dění a na elektromobilitu a vůbec názorech na současné světové dění. No a pokud si někdo přečte dostupné výstupy před hlasováním, tak těch slovních "perel" z řad europoslanců tam tedy padlo opravdu hodně. Pro europoslance, eurokomisaře a další vysoce postavené politiky a úředníky bych navrhoval funkci max. na dvě období, tedy tzv. 2 x a dost, to odtržení od životní reality tam je vidět u některých už opravdu hodně. Což ostatně platí i pro některé naše celoživotní poslance taky.
    1 bod
  9. Mňa tiež od toho samotný predajca odhovoril, že zbytočne, že stačí výpočet z ABS. Mal som to tak isto aj pri predchádzajúcom BMW 3 a stačilo, a raz keď som dostal defekt to spoľahlivo ukázalo v dostatočnom predstihu.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. ahoj, po delším čase se zde hlásím s řešením mého problému, s takovým řešením jsem opravdu nepočítal a je to opět důkaz toho, že to co tady napíšou zkušenější uživatelé má většinou hlavu a patu, když tady teď ze sebe udělám blbce, možná to někomu může pomoci v budoucnu ještě jednou děkuju všem, co se mi tady snažili pomoc @Wojnar, @hamoun, @milanxx, @brrrrm , pokud jsem na někoho zapomněl, tak se omlouvám, musím ale jmenovitě ještě poděkovat uživateli @Krosta, který mi tady v diskuzi na fóru o použití SWDL napsal poprvé už dříve ano, řešením je opravdu provést dodatečně aktualizaci infotainmentu přes SWDL, zpětně si uvědomuju, že jsem v úvodním postu nenapsal, že jsem dělal rozdílový update své jednotky, to byla možná chyba, ale v té době jsem netušil, že může být v tomto problém, původně jsem si myslel, že je chyba v nastavení AAWireless, s původní verzí softwaru, který jsem měl v jednotce před updatem fungovala jednotka úplně stejně blbě (možná ještě hůře), tak jsem to považoval za vlastnost a odladěnost softwaru, až ostatní zkušenosti uživatelů, kteří mi tady napsali, že jim to funguje, mě donutili zkoušet jiné věci a díky náhodě jsem vyzkoušel i SWDL
    1 bod
  12. @brrrrmideme? Len Mihocar ma cez vikendy zatvorene
    1 bod
  13. Nie je možné, že kamera je z vnútra jednoducho zahmlená? Mne podobne nefungujú niekedy matrix LED, aj keď je čelné sklo úplne čisté. Vždy je to v hmlistom alebo sychravom počasí. Väčšinou stačí zapnúť výhrev+ofuk čelného skla a po pár kilometroch po opätovnom zapnutí diaľkových svetiel už automatika funguje.
    1 bod
  14. HUD jsme čistili u spousty aut a naprosto bez problému. Chce to být hlavně opatrný a použít kvalitní utěrku (viz výše) s čističem. Raketovou vědu bych z toho nedělal.
    1 bod
  15. pozri na linky nizsie https://vagcars-dk.translate.goog/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=120516&p=1476402&_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sk#p1476402 https://www.briskoda.net/forums/topic/442148-sasha’s-octavia-vrs/page/66/?tab=comments#comment-5242880
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...