Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/27/23 ve všech sekcích
-
3 body
-
Klidně do toho běž. Mám Scalu 1.0TSI teprve od prosince mám ji v automatu a jsem spokojen. Jezdí moc pěkně. Je to moje 10 auto. Vystřídal jsem několik naftáků sem tam benzin i LPG. Jsem automechanik a 3hrnků už se dnes nebojím takových motorů už jezdí spousta a problémy s němi nějak výrazně nejsou. Je pravda, že už jsem trochu starší generace a závodění a jízdu z pruhu do pruhu už neřeším a jezdím klidněji, ale když si chci zablbnou tak tam ten nějaký výkon je :). Pěkně se řídí a co hlavně mě překvapilo, že je ohromně tichá. A pokud jezdíš hodně město tak tam ani ten výkon nepotřebuješ. Podle mne 1.5 zbytečná. Tu by jsi užil na dálnici a mimo město.3 body
-
Nedávná přednáška Ing. Martina Hrdličky (vedoucí vývoje agregátů a podvozku ve Škoda Auto a.s.) na ČVÚT v Praze, týkající se mimo jiné emisních norem a zhusta je to o elektromobilitě. Je to dlouhé jak týden před výplatou (cca 2 a 1/2 hodiny), ale kdo chce jen elektromobilitu, tak přibližně od 1 hod. 10 minut přenosu je to o ní. Já to tedy zhlédl celé, stojí to za to. Osobně mě pan Hrdlička (i když fabrika ho živí a musí dle toho ji prezentovat) přijde jako realisticky uvažující člověk, není to rozhodně žádný ekofanatik. Sám pan Hrdlička tam prezentoval, že pokud by dnes (okamžitě) celá EU přesedlala ze všech svých osobních spalovacích aut na elektromobily, tak přínos v produkci CO2 pro celý svět to bude mít 0.25%!!!!! Což znamená, že celá ta předražená elektromobilita pro osobní automobily pomůže tak, že emise světa se zlepší o pouhý zlomek, tj. o 1/400. Já bych tedy doporučil se soustředit na dalece podstatnější věci ohledně ekologie, než na elektromobily pro osobní užívání.2 body
-
Brzdový spínač ma 2 páry kontaktů, jeden pár spíná brzdové světla a druhý pár (napájený z pojistky č.28) jde do řídící jednotky motoru. Vypadá to, že se ti někde spojuje napájení z pojistky č.28 s výstupem na brzdové světla. Může to být poškozená kabeláž, konektor, brzdový spínač .....1 bod
-
Kam vyvážet elektromobily? Tak třeba do Číny, která tvoří 60% trhu elektromobilu a stále roste. A na tomto trhu mají evropská EVs pouze 6%. Celý automobilový průmysl, se transformuje na elektromobilitu. A ta rychlost mě překvapuje. Teď se hraje o to, kdo nabídne elektromobil masám... Někdo si už velice chytře nasbíral zkušenosti a vybudoval dodavatelské řetězce na drahých elektromobilech. Tento závod bude mít vítěze i poražené...1 bod
-
Fotbalista Ujfaluši v odpovědi na otázku, zda si na hotelový pokoj reprezentantů objednali prostitutky a on zaplatil za jejich služby 41 tisíc korun: " nic jsem neplatil, a ta částka absolutně nesouhlasí" ... Premiér Fiala v odpovědi na otázku, zda v ČR zdražila za jeden rok cena zemního plynu nejvíce z celé EU o celých 231%: "v ČR plyn vůbec nezdražil, a to procento zdražení absolutně nesouhlasí."1 bod
-
Náš premiér má opravdu vážnou starost o to, proč se nám v ČR tak razantně zvedla cena energie, tj. plynu a elektřiny. Že by měl řešení jak tomu zabránit, popř. cenu snížit? Myslíte si, že řešením je zavolat si na kobereček zástupce energetických firem i ERU a ČSÚ a bavit se o nějaké statistické chybě ve výpočtech, tedy že dle premiéra nesedí čísla a neodpovídají realitě? I kdyby tomu tak bylo, tak tohle setkání, nebo snad tlak na uvádění a propočet těch správných čísel nám samo o sobě sníží cenu energií? Lidi snad až tak nezajímají nějaká poměrná %, kdo, kdy a o kolik oproti jiným platí více, či méně, lidi si snad dokáží sami spočítat kolik vydělávají a kolik jim z toho poměrově sebrala energie dříve a nyní. To má být od premiéra nějaký majstrštyk, nebo proč tohle vypouští do médií, to jako samo o sobě pomůže, nebo si už neví rady co s tím, nebo je to jen pouhý manévr na odvrácení pozornosti? https://www.novinky.cz/clanek/domaci-fiala-k-nejvyssim-cenam-plynu-v-eu-cisla-pry-nesedi-40429863#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest222_hitovani_v_komentarich_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
Tuto motorizaci - tedy EVO 81kW - a MAN prevodovku vlastnim jiz vice jak rok a pul a nemam co bych spatneho rekl. Naopak jsem mile prekvapen. Dokonce i dalkove jizdy (vice v detailu meho vozidla) v plne nalozenem vozidle i batozinovem prostoru zvlada bez vetsich problemu. Zadny trhac asfaltu to sice neni, ale brzda provozu rozhodne neni. Kultivovanost je dostatecna a ze to je 3hrnek ? Ze je spatny ? Vetsinou ho hani ti, kteri s timto motorem nemaji zadnou zkusenost.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1. leonkova příspěvku jsem si nevšiml. evidentně je to velký problém a omlouvám se za způsobené těžkosti. 2. že číňan něco přeprodává a má něco v názvu artiklu (nebo fotce) je sice hezké vodítko, ale nic to na 100% neznamená (už třeba jenom kvůli SW daného dílu) 3. podstatný a zajímavý je odkaz vložený v dalším příspěvku, tzn. na jeho základě si (nejen já) můžu ověřit, že jednotku nemusím měnit ani aktualizovat - je to hodně zajímavý text 4. diskusní forum, kde si uživatelé vyměňují zkušenosti a informace, nebude úplně ideálním prostředí pro člověka, kterého rozčilují dotazy jiných a má potřebu je poučovat o existenci googlu Já jsem si z toho odkazovaného textu odnesl, že potřebuju dokoupit jen kabeláž, kliky a volný čas. Bohužel to vypadá, že pro číňana je mission impossible vybrat si barvu kliky. Ale prosím, neprojel jsem celý Aliexpress, nepoužil jsem google a tak se o tom skoro bojím mluvit.1 bod
-
Hele sokolíku, nech si řeči od cesty. Jestli se chceš řídit tím, co má na fotce číňan, můžeš. Tohle forum mělo ale vždycky trochu jinou úroveň než "patrně jo".1 bod
-
Můj problém je, že auto táhne doprava ( ke krajnici ). Děje se to od nového auta, dnes mám auto tři měsíce a najeto cca 3000 km. Reklamováno a zatím stále nevyřešeno. Ani po dvou návštěvách autorizovaného servisu. Poprvé prý zkontrolovali geometrii a mírně srovnali volant. Nic se nezměnilo. Prý mám najet cca 1000 km aby si to sedlo. Bohužel, beze změny. Při druhé návštěvě stejného servisu ( mimochodem autosalonu kde jsem auto kupoval ), muselo auto u nich zůstat do druhého dne. Požadoval jsem po nich protokol od geometrie, který, mi byl vystaven. Byly mírně posunuty hodnoty i když byly a jsou stále v zelených číslech a tolerancich. Byl mi narovnán volant, tentokrát skutečně. Nic méně auto stále na rovné cestě táhne doprava. Projeví se to tak, že když pustím volant na rovince, ujedu rovně cca 100 - 200 m a pak se auto začne pomalu sunout ke krajnici. Dělá to v rychlostech cca 80 a více km v hodině. Ve městě při pomalé rychlosti se to většinou neprojevuje. Také je to uhýbáni intenzivnější při jízdě pod plynem než když plyn pustím. Když jsem se ptal v pneuservise, říkali mi tam, že pokud dělali geometrii přední i zadní nápravy, což dělali, tak může být problém v pneumatice ( jsou také nové ). Následně jsem navštívil pneuservis, zkusili jsme prohodit kola mezi sebou a žádná změna. Přezuli jsme tedy na nové zimní pneumatiky. Po přezutí auto táhne doprava ještě intenzivněji. Stačí pod plynem cca 50 m a jsem v příkopě. Následně opět reklamace po třetí v autorizovaném servisu ( stále stejný servis ). Vyzkoušeli stav jízdou a potvrdili mi, že auto opravdu táhne doprava, ale že si s tím již neví rady a musí kontaktovat Škodovku. Po třech týdnech v servisu a přeposílání si informací mezi Škodovkou a servisem, Škodovka prý prohlásila, že geometrie a ostatní je prý vpořádku. Garanční technik auto projel a stále táhne doprava. Prý budou požadovat příjezd technika ze Škodovky. Tak nevím co dál. ......1 bod
-
1 bod